Montako sormea mahtuu kumppanisi vaginaan?
Kommentit (34)
Viisi rystysiin saakka, varmaan aika pian menee loppu käsi. Sitä on tässä harjoiteltu, minua kiihottaa kovin ja puoliso saa märän orgasmin. Käteni ovat melko isot joten pitää rauhassa edetä, ettei satu eikä tule vammoja.
Sitton, kun nyrkkipano onnistuu, niin vaihdan nuorempaan ja tiukempaan. Se alkaa olla jo lähellä.
2 - mies kokeillut ja todennut ettei kolmas mahtunut
N36
Ei ole saanut työntää vielä ensimmäistäkään että en tiedä
Ranteeseen asti. Tietenkin. Muu ei tulisi kysymykseenkään. T: ison omistaja, ison rakastaja
2 sormea, muistelisin saanee työnnettyä joskus 3 sormea, mutta tiukassa nipussa ja sittenkin sattuu. Ottaa sivuilta kiinni ja pystysuunnassa on vielä vähemmän tilaa. Voi olla, että oli jonkun synnytyksen jälkeen. Nuorena ei mahtunut, eikä nyt 62vnä.
M62
Ehkä 1 ja kiihottuneena 2, rakkauspakkus vaimoni täytti juuri 39v. 165cm ja painoa vähän liikaa 58kg,mutta kaikkea ei voi saada.
Ei kai toi mihinkään ikään liity, toisilla on vaan isommat paikat ja toisilla pienemmät?
Mä oon nuori nainen ja kyllä kolme sormea menee ihan helposti, vaikka vähän sattuukin.
Kaksi sormea menee milloin vaan.
Kahdella olen kokeillut, mutta miellytävämpää tehdä yhdellä. Ikää hänellä 25 v.
Kuten kirjoitin, 2 mahtuu vaimolle kiihoittuneena ja ottaa selvästi sivuista kiinni ja pysyasennossa vielä tiukempi ison häpykummun takia. Mittasi sormieni leveyden, 4,2cm. Kolme supussa olevaa jo tyvestä 6cm, eli ei mahdu sattumatta.
Kun kaluni on kutakuinkin pyöreä ja pikkaisen vajaa 5cm leveys- ja korkeussuunnassa puristuu se aina sivuilta kasaan tunkeutuessa pulluun. Tämä varsinkin kun pillu on kiimasta jännittynyt. Kun vaimon emätin on tutkitusti 7cm pitkä ottaa emätin puristukseen kuin nyrkkiin, mutta vain xxx kertaa nautinnollisemmin. Vaimon pillu on omalle kalulleni kuten Kama Sutrassa sanotaan, herkkujen herkku. Imee mehut nopeasti jopa uusinnassa.
M62
Tuli kyseltyä vanhalta kaverilta, jolla on satoja naiskokemuksia, eri maalaisista ja myös maksullisista, montako sormea mahtuu normi naisen pilluun. Sanoi hetkeäkään epäröimättä, että kolme. Toisille helposti neljä, kuten exvaimolleen.
Viisi rystysiin saakka, silloin puoliso yleensä laukeaa rajusti. Tavoitteena on saada koki käsi sisään.
Neljä on mennyt rystysiin saakka. Tavoitteena oli ja on edelleen koko käsi joka on kyllä iso. Se kai siinä vaimoa viehättääkin🤔🤭
Vaimo synnyttänyt kolme lasta jollain ihmeellä muttei kyllä mene kuin 2, kolmas jotenkin mutta sit sattuu jo omiin sormiin enemmän kuin vaimoa =D
Kaksi.
Se lieneekin tiukan pillun määritelmä. Ja kohta löysäpillut kumoaa tämän...
Ei halua, että kosketaan muulla kuin kullilla. Ei sormilla kielellä saati vempeleillä...
Eilen taas yritin, tulos oli nolla.