Montako sormea mahtuu kumppanisi vaginaan?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kaksi.
Se lieneekin tiukan pillun määritelmä. Ja kohta löysäpillut kumoaa tämän...
Jos kerran kolme lienee normi, niin kaksi on tiukka ja neljä löysä, tai sanotaanko joustava.
Itse en toisin tiedä, kun ole koskaan nainut muuta kuin tiukkaa ja lihaksikasta.
Kaksi pimpsaan, yksi pyllyyn ja samalla vaihdellen imua, nuolemista ja sitten kun vaimo käy tosi kuumana varovaista hampailla raapimista klitorikseen. Lady on kuin Stalinin urut, räjähtää 20 kertaa yhteen menoon
Koko kämmen peukalon juureen asti ja minulla on aika iso käsi. Peukalon kanssa olisi jo haastavaa ja tila alkaisi loppumaan pituussuunnassa, kun kohdunseinämä tulee vastaan. Riittävästi liukkaria ja rauhassa etenemistä niin on onnistunut useammallekin. Jotain kiihottavaa siinä on ja nainen on saanut hyvin voimakkaan orgasmin.
Peppukin venyy yllättävän paljon sopivassa hetkessä ja rentoutumisen tilassa ja sormi kerrallaan edetessä.
Naurettavaa väittää, ettei mene kuin kaksi sormea. Varmasti menee paljon enemmän mahtuuhan sieltä vauvan pääkin ulos. Toinen asia on sitten nautinnollisuus. Toiset pitävät venymisen/täyteyden tunteesta ja toiset ei. Oma vaimo välillä pitää ja välillä ei. Oikein kiihottuneena ja märkänä menee kyllä kaikki sormet sisään, mutta sen enempään ei ole tuntenut tarvetta.
3 varmaan jos ne sormet ovat kämmenessä kiinni.
Irtosormia voisi varmaan tunkea ainakin tuplamäärän, kun menevät mukavammin limittäin.
Vierailija kirjoitti:
Naurettavaa väittää, ettei mene kuin kaksi sormea. Varmasti menee paljon enemmän mahtuuhan sieltä vauvan pääkin ulos. Toinen asia on sitten nautinnollisuus. Toiset pitävät venymisen/täyteyden tunteesta ja toiset ei. Oma vaimo välillä pitää ja välillä ei. Oikein kiihottuneena ja märkänä menee kyllä kaikki sormet sisään, mutta sen enempään ei ole tuntenut tarvetta.
Joku juustopää taas linjoilla.
Nuolemisen puoliajan kohtaa menee helposti kolme, neljäkin. Kolme tai enemmän sormia niin ne ovat kartion muodossa, elikkä jos kolme sormea on kokonaan, se on paljon enemmän kuin neljä sormea 4senttiä sisällä.
Viisi sormea menee märkänä helposti rystysiä myöten. Käsi menisi syvemmällekin, mutta vaimo luulisi minua perverssiksi, ja itseään löysäksi.
Tätä riskiä en uskalla ottaa, ettei leikit lopu kokonaan.
kyllä minä saan mahtumaan vaimon pilluun koko käden.
Rakastaa sitä, ja tuohon kun yhdistää kielileikin niin orgasmi on todella iso.
Ja kun sitten itse "pääsen" peniksellä supermärkään ja fistauksella viritettyyn pilluun on olo todella erikoinen. (yleensä takaa)
Sattui käteen se pienempi vesiliukoinen wc paperin hylsy. Aika lailla vaimon pillun kokoinen reikä kun pillu on kiihoittuneena. Vähän väljempi kuin vaimon pillu, kun 3 sormea mahtuu nipussa paremmin sisään. Venyy enemmän leveyttä. Toki vaimon pillu venyy tuosta hitusen joka suntaan, että ympärysmitaltaan kutakuinkin pyöreä kaluni mahtuu sisään. Mutta tiukkaa tehnyt aina.
Pillu pillua vasten on paras.