Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seksiä vieraan kanssa, tutustutaanko ensin vai onko kiihottavampaa kun toinen/toiset pysyy "salaperäisinä"

Vierailija
29.09.2020 |

Monissa fantasioissa tuodaan esille asetelma, jossa on seksiä jotenkin anonyymisti, pimeässä, hämärässä tms. Elävän elämän esim parinvaihto- ja kolmas pyörä -ilmoituksissa monesti toivotaan ensin tutustumista vaikka kahvin tai viinilasin ääressä. Halutaanko tuossa tutustua ihmisenä vai hieman kylmästi sanoen tsekata onko "taso" tms. riittävä itselle.

Seksiä vieraan kanssa, tutustutaanko ensin vai onko kiihottavampaa kun toinen/toiset pysyy "salaperäisinä"

Vaihtoehdot

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti mennä s-palstalle. My bad...  -ap

Vierailija
2/5 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että pikemminkin hyvä pysyä melko tuntemattomana koska aina kun tutustuu, mutta ei rakastukaan, niin seksi alkaa tuntua oudolta ja ikävältä. Kyllä mä vielä sen verran suomalaisiin ja ulkomaisiinkin miehiin luotan, että uskallan harrastaa seksiä ilman avioliittoa ja todistajia melko tuntemattomana. Sen verran kuitenkin otan selvää tyypistä, ettei hälytyskellot ala soida jo viesteistä ja ensimmäisestä silmäyksestä. Minut r.a.iskattu kerran ja kyllä mulla silloin jo tavatessa oli soinut hälytyskellot mutta en tiedä mikä tyhmä tunne sai minut ajattelemaan, että pitää yrittää tykätä kaikista tai jotain... Joten kokemuksella ainakin itse olen osannut pysyä kaukana miehistä, joiden kanssa ei tule helposti toimeen, aina silloin kun olen luottanut tunteeseen.

Vierailija
4/5 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
5/5 |
02.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö ole kuulleet vielä, että seksin harrastaminen Suomessa on kielletty Valtioneuvoston päätöksellä no: 23 tästä päivästä lähtien.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän