Miksi ihmiset säälii jos nukkuu lattialla patjalla?
Kommentit (46)
Lattialla on yleensä vähän likaista ja vetoisaa nukkua. Pidemmän päälle on terveellisempää koisata sängyssä. Sänky johon mahtuu kaksi on myös houkuttelevampi paikka seksikumppaneille, joskaan kunnon kiimassa sillä ei ole väliä.
Koska oletus on, että sängyllä on mukavampaa ja halpakin sänky maksaa monta sataa uutena.
Voithan aina korjata, jos oletus on väärä.
Vierailija kirjoitti:
Lattialla on yleensä vähän likaista ja vetoisaa nukkua. Pidemmän päälle on terveellisempää koisata sängyssä. Sänky johon mahtuu kaksi on myös houkuttelevampi paikka seksikumppaneille, joskaan kunnon kiimassa sillä ei ole väliä.
Eihän se lika sielä lattialta hyppää päälle kun nukkuu patjalla. Eikä siinä vedä yhtään sen enempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän se lika sielä lattialta hyppää päälle kun nukkuu patjalla. Eikä siinä vedä yhtään sen enempää.
kyllä ne lattiapölyt sieltä hyppää, kun patja on lattialla ja sen päällä liikkuu
No onhan se nyt vähän säälittävää.Nukkua lattialla.Patjalla tai ilman.
Hae jostain kuormalavoja patjan alle. Näyttää sängyltä, kun laittaa päiväpeiton päälle.
Kuormalavat on hyvä keino nostaa vuoteen korkeutta, eikä tule hintaa,vain vaivannäkö. Itse olen joskus rakennellut kuormalavoista sängyn lisäksi sohvan ja olohuoneen pöydän, parvekekalusteet jne, vain mielikuvitus rajana.
Hommaa piikkimatto. Säväyttää enemmä. Sitähän sä haet
Sängyn saa parilla kympillä torista
Aion hankkiutua sängystä eroon seuraavassa muutossa. Pöly ja muu lika löytää tiensä sänkyyn jalkojen mukana joka tapauksessa nytkin kun vessaan kulku on eteisen kautta.
Yhtenä suurimmista syistä hankkiutua eroon sängystä on itselleni siivoomisen helpottaminen. Patja on paljon helpompi siirtää kuin sänky. Astmaatikkona makuuhuonetta on pakko siivota kunnolla usein ja alkanut nyppiä sängyn siirtely.
Vierailija kirjoitti:
Patjat homehtuu lattiaan kiinni.
Mulla homehtui kerran matto patjan alla. En muistanut tuulettaa välillä ja ottaa patjaa pois.
Luulevat, että sulla ei oo varaa sänkyyn tai oot myynyt sänkysi piriä vastaan tmv.