Tunnelukkoinen kumppani
Moi
Onko muilla kokemuksia tunnelukkoisen kumppanin kanssa tapailusta tai seurustelusta? Puolisen vuotta tapailtu, mutta mitä pidemmälle tapailu edennyt sitä etäisemmäksi nainen mennyt. Hän sanoo jatkuvasti kuinka ei haluaisi menettää minua, mutta joku pitää kahleissa ja kovaa. Tämän johdosta hänen mielestään suhteesta ei voi tulla mitään. Ymmärrän asian sinänsä, että vaikee se on, mutta mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä?
Myönsin suoraan että en saa sitä mitä suhteelta haluaisin, mutta muuten hän on juuri sellainen nainen mistä aina haaveillut. Päätimme erota, mutta nainen sanoin että haluaa jättää toivon kipinän vielä välillemme, koska kerrankin hänestä tuntuu että olisin mies jonka kanssa suhde voisi onnistua.
Kannattaako tässä nyt antaa pari viikkoa hiljaiseloa ja kysellä mitkä tunteet hänellä ovat, vai vaan jatkaa elämää eteenpäin ja unohtaa kaikki?
Onhan tämä tilanne hajottanut minuakin, kun näemme kaikki ovat molempien mielestä loistavasti. Sitten kun emme näe alkaa naisella paniikki ja välillä ollut todella vaikea nähdä uudestaan
Kommentit (3)
Hei! Ratkesiko tämä tilanne jotenkin? Itselläni ollut nyt puoli vuotta sama tilanne. Deittikumppanilla on tunnelukkoja edellisestä huonosta suhteesta ja sitä seuranneesta sinkkuajasta johtuen. Ja mietin nyt kannattaako odotella kärsivällisesti vai onko edessä vain piinallisen pitkä odotusaika, jolloin oma elämä valuu ohi.
Minä olen suhteessa jossa molemmilla on omat tunnelukkonsa. Eli ei estä suhdetta mutta pitää vain hyväksyä, että näin on.
No eiköhän pari viikkoa sentään voi toiselle antaa, että hän saa itsekseen selvitellä mitä oikeasti tuntee ja haluaa.