Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kasvaako ulompien häpyhuulien sisällä karvoja?

Vierailija
09.12.2013 |

Itselläni kasvaa. Onko niitä muilla ja miten poistatte ne? Sieltä sisäpuolelta on todella hankalaa ajella ja sänki pistelee sisempiä häppäreitä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä apinoita täällä liikkuu? Mulla ei kasva häpyluun tason alapuolella yhtään mitään, häpyluun päällä kasvaisi pieni puska minkä olen siistinyt vähän kapeammaksi. Häpyhuulissa, niiden tai pyllynreiän ympärillä ei kyllä kasva yhtään mitään, säärissä ja kainaloissa kyllä kasvaa.

Vierailija
22/42 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ns. viivapillu, joka on tiukasti kiinni. Ja karvoja kasvaa myös hieman häppäreiden sisäpuolella. Muistan miten aikoinaan pahastuin, kun mieheni minua sheivatessan asiaa ihmetteli. Karvoitukseni on muuten melko hillittyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
24/42 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis täh, ei mulla ainakaan ULOIMMAT häppärit ole mitään limakalvoa, ja kyllä niissä karvaa kasvaa. Sisemmissä häppäreissä ei kasva.

Vierailija
25/42 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 21:12"]

Ihmettelen miksi aloitusta on alapeukutettu. Minä aloittaja olen oikeasti miettinyt, kasvaako muillakin siellä karvaa, vai olenko jotenkin poikkeava. Itse ajelen kaiken muun pois, myös ne peräaukon ympärillä kasvavat mutta isompien huulten sisäpuolelta vain leikkaan lyhemmäksi. Sen verran paljon siellä kasvaa, ettei niitä jaksaisi nyppiä.

[/quote]

Alapeukutin, koska rassaa nämä toinen toistaan typerämmät kysymykset (oletettavasti) aikuisilta ihmisiltä.

[/quote]

Eihän tässä ole mitään typerää. Pitäisitkö tyhmänä keskustelua, jossa joku kysyy, onko muita, joilla kasvaa nännit sisäänpäin. Sellaisiakin on.

Vierailija
26/42 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 21:12"]

Ihmettelen miksi aloitusta on alapeukutettu. Minä aloittaja olen oikeasti miettinyt, kasvaako muillakin siellä karvaa, vai olenko jotenkin poikkeava. Itse ajelen kaiken muun pois, myös ne peräaukon ympärillä kasvavat mutta isompien huulten sisäpuolelta vain leikkaan lyhemmäksi. Sen verran paljon siellä kasvaa, ettei niitä jaksaisi nyppiä.

[/quote]

Alapeukutin, koska rassaa nämä toinen toistaan typerämmät kysymykset (oletettavasti) aikuisilta ihmisiltä.

[/quote]

Eihän tässä ole mitään typerää. Pitäisitkö tyhmänä keskustelua, jossa joku kysyy, onko muita, joilla kasvaa nännit sisäänpäin. Sellaisiakin on.

Vierailija
27/42 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitto, että te syynäätte tarkkaan sitä alapäätänne.

Vierailija
28/42 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa.kaikilla

Vierailija
29/42 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 20:19"]Ihan vain googletatte "häpyhuulet karvoitus" niin tulee montakin artikkelia. Ja niissä kaikissa sanotaan, ettei isojen häpyhuulten sisäpinnalla kasva karvaa, se on limakalvoa, kuten pienemmätkin häppärit. Teillä varmaan kasvaa karvoja niissäkin?? Kasvaako suussakin, sekin on samanlaista limakalvoa? Miehiänne käy kyllä sääliksi, karvaa päällä ja sisällä...

[/quote]

Jos ihan tarkkoja ollaan, niin googlettamalla selviää, että isot häpyhuulet ovat ihopoimua, jossa (voi) kasvaa ympäriinsä karvaa.

Vierailija
30/42 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 20:19"]Ihan vain googletatte "häpyhuulet karvoitus" niin tulee montakin artikkelia. Ja niissä kaikissa sanotaan, ettei isojen häpyhuulten sisäpinnalla kasva karvaa, se on limakalvoa, kuten pienemmätkin häppärit. Teillä varmaan kasvaa karvoja niissäkin?? Kasvaako suussakin, sekin on samanlaista limakalvoa? Miehiänne käy kyllä sääliksi, karvaa päällä ja sisällä...

[/quote]

Jos ihan tarkkoja ollaan, niin googlettamalla selviää, että isot häpyhuulet ovat ihopoimua, jossa (voi) kasvaa ympäriinsä karvaa.

Vierailija
31/42 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kerran nyt aiheesta puhutaan, niin kysympä minäkin, että onko normaalia, että se sisempi häppäri (häppärit, what ever) roikkuu metrin ulkopuolella? Ja juu, olen synnyttänyt. Kolme kertaa.

Vierailija
32/42 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos metrin verran roikkuu, on epänormaalia. Saako kysyä, miten rullaat sen, jotta saat alushousut jalkaan ja joudutko käyttämään miesten boksereita, jotta se mahtuisi alushousuihin. Tuonhan viisi varmaan julkisella puolellakin käydä pienennyttämässä.

Vierailija
33/42 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 22:40"]

Jos metrin verran roikkuu, on epänormaalia. Saako kysyä, miten rullaat sen, jotta saat alushousut jalkaan ja joudutko käyttämään miesten boksereita, jotta se mahtuisi alushousuihin. Tuonhan viisi varmaan julkisella puolellakin käydä pienennyttämässä.

[/quote]

Sinne se näpsäkästi rullaantuu pikkareihin.

Mut oikeesti, sanokaa nyt millainen on normaalia. :D Multa on kerran leikelty tuota alapäätä, mutta en tiedä onko tuo synnytysten vuoksi tuollainen vai onko se ollut tuollainen aina vai leikkelikö se lekuri sen tuollaiseksi lerpattavaksi ulokkeeksi. Pitää varmaan lähteä kohta uimahalliin tsekkauskierrokselle...

Vierailija
34/42 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin tulee sisemmät häppärit esiin.

Vierailija
35/42 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin se vain on, että joillakin on niin huono tuuri ollut, että on alkanut kasvaa karvoja ulkoisten häpyhuulien sisäpuolella ja ne kutittaa ja pistelee sekä ärsyttää sisäisiä pienempiä häpyhuulia, joka on limakalvoa eikä paksua ihoa.

Nenänkin limakalvolla kasvaa karvoja, joten ei voi sanoa, kuten jotkut väittävät, ettei ihmisen limakalvolla koskaan karvoja voi kasvaa, kyllä voi - valitettavasti ja niin myös pimpissä. 

Sisemmissä häpyhuulissa ei kait sentään karvoja kasva, mutta jos joku väittää omalla kohdalla niin, niin pakko kai sekin on uskoa. Onneksi itselläni ei ole tuollaisia ongelmia ja toivottavasti ei kenelläkään, mutta turha toivo.

Eräs mustahiuksinen ja hyvin karvainen ystäväni kertoi, että hän kärsii tosi paljon ulompien (isompien) häpyhuulien sisäpuolen (vastapuolen) voimakkaasta karvankasvusta. Aiemmin hän ajeli karvoja sieltä pois ja sai nukkua siten yhden yön rauhassa, mutta kun karvankasvu on hänellä nopeaa ja karvat paksuja, niin seuraava yö on hänellä sitten jo tuskaa, kun se kasvava karvansänki pistelee ja ärsyttää pienempiä (sisäisiä) häpyhuulia, joka on sitä herkkää limakalvoa ja se saattaa myös tulehtua ja kutistakin sen karvasängen vuoksi jopa pahemmin kuin hiivatulehduksessa, mutta siihen ei vain ole muuta lääkettä kuin karvojen poisto.

Hän kertoi, että on alkanut pinseteillä poistamaan karvoja useamman kerran viikossa. EI tosiaan ole mikään naurun asia, jos jollakin tällainen pulma on ja vielä sekin, että yhdyntää ennen on aina oltava karvat sieltä pois, muuten pienten häpyhuulien iho ja ympäristö ja ärtyy tosi paljon.

Jos joku kehtaa tuollaiselle ongelmalle nauraa, niin epäilenpä, että karma toimii ja hänkin on joskus saman ongelman edessä viimeistään sitten yli 40-vuotiaana, paitsi jos hän on vaalea ja/tai karvankasvu on hentoa.

Älkää siis ainakaan ajelko näitä isojen häpläreiden sisäpuolen karvoja, etteivät innostu kasvamaan, kuten ystävälleni kävi. Jos ne kutittaa ja pistelee, niin pinseteillä pois ja sitten desinfiointi miedolla aineella tai esim. Bebanthenilla. Kannattaa kysyä ohjeita myös gynekologilta.

Vierailija
36/42 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 22:26"]

Hitto, että te syynäätte tarkkaan sitä alapäätänne.

[/quote] Ehkä joidenkin on pakko syynätä, kun miettii mitä tekisi niille isojen häpläreiden sisäpuolen karvoille, jotka kutittaa ja pistelee sitä herkkää pienten häpyhuulten ihoa. 

Vierailija
37/42 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 20:19"]

Ihan vain googletatte "häpyhuulet karvoitus" niin tulee montakin artikkelia. Ja niissä kaikissa sanotaan, ettei isojen häpyhuulten sisäpinnalla kasva karvaa, se on limakalvoa, kuten pienemmätkin häppärit. Teillä varmaan kasvaa karvoja niissäkin?? Kasvaako suussakin, sekin on samanlaista limakalvoa? Miehiänne käy kyllä sääliksi, karvaa päällä ja sisällä...

[/quote]

Käy kyllä vähän sääliksi tuon yllä olevan kirjoittajaakin, kun uskoo kaikki jutut, mitä netissä lukee. Usko nyt jo, että joidenkin ihmisten limakalvoilla voi kasvaa karvaa.

Tiedäthän, että nenän sisälläkin on limakalvoa ja monilla nenän limakalvot ovat karvaiset:

http://fi.wikipedia.org/wiki/Karvoitus Nenäkarvat suojaavat nenää lialta. Silmäripsien ohella ne ovat kenties ihmisen karvoista hyödyllisimpiä, sillä nenän limakalvojen lisäksi ne suojaavat myös keuhkoja turhalta roskalta.  

Samalla sivulla todetaan alkupuolella: "Useimmilla ihmisillä täysin karvattomia ovat limakalvojen lisäksi vain kämmenet ja jalkapohjat" Huom. Siis USEIMMILLA ihmisillä, EI kaikilla!

Vierailija
38/42 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvaa, joskaan ei paljoa mutta niiden poisto on hankalaa. Mäkin oon miettinyt onko niitä muillakin.

Vierailija
39/42 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä limakalvolla voi karva kasvaa, esim. sieraimet. Eikös kaikilla nenäkarvat karva ja ihan limakalvolla?

Vierailija
40/42 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 19:06"]

Ei limakalvoilla kyllä karvoja kasva... Olisko vaan niin, että se huulen "reuna" tavallaan kääntyy vähän sisäänpäin niin, että vaikuttaisi siltä et karvoja kasvaa siellä sisäpuolella? Häppäreiden sisäpinta kuitenkin on limakalvoa.

[/quote] Höpö. Kasvaahan nenän limakalvoillakin karvoja, joillakin ihan hurjasti ja todellakin nenän sisusta on limakalvopintaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi