Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monetko talvikengät sinulta löytyy?

Vierailija
09.12.2013 |

Ja millaisia ne ovat? Itselläni yhdet korolliset nahkasaappaat, kahdet korottomat nahkasaappaat, yhdet korolliset tekonahkaiset bilesaappaat, kahdet korolliset nahkaiset nilkkurit, kolmet keinonahkaiset korottomat nilkkurit ja yhdet talviurheilukengät, yhteensä 10.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdet.

Vierailija
2/15 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet Dr. Martensin maiharit ja yhdet saappaat, kahdet mokkasaappaat, kahdet nilkkurit, kaikki korottomia ja nahkaisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmet. Pitkävartiset n. 5 cm korollisen nahkasaappaat, yhden lämpimät vuorilliset Sievin kengät ja goretex-nilkkurit lenkkeilyyn. On kyllä yhdet 4 cm korolliset nahkanilkkurit, joita en laske talvisaappaiksi, kun ovat niin ohuet. 

Vierailija
4/15 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on:

- vuorittomat Camperin varrelliset nauhakengät

- Jalaksen turvakärjelliset talvimaiharit

- Merrellin korkeavartiset vuorilliset nauhakengät

- Lahtisen huopikkaat

Tarvitsisin vielä siistimmät saappaat ja ehkä lyhytvartisemmat lämpimät kengät.

Vierailija
5/15 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, kun en muista, mitkä on omat ja mitkä mun teinityttöjen. Kaiken kaikkiaan käytössä on n. 30 talvikengät, mutta tarpeeksi lämpöisiä ei ole yhdetkään. 

Vierailija
6/15 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vikingin goretexit, miksi niitä nyt kutsuisi... sellaiset vapaa-ajan jalkineet.

Lisäksi Kuomat sekä Timberlandin kiilakorkoiset nilkkurit eli kolmet talvikengät. Jokaiseen tilanteeseen yhdet; Vikingit kävelylle ymv., Kuomat pakkasella pihalla ja mökillä, Timberlandit kaupungilla.

Vierailija
7/15 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdet pitkävartiset mokkanahkakengät, yhdet lyhytvartiset mokkanahkakengät, parit liian pienet nahkakengät ja yhdet nahkakengät mallia mummo. Uggitkin löytyy yhdet.  

Vierailija
8/15 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kahdet polvipituiset saapikkaat erilaisilla koroilla

matalat nilkkurit

kahdet kiilakorkoiset nilkkurit

korkeat nilkkurit (joilla taittaa niskansa liukkaalla)

talvilenkkarit

Eli 7 paria

Vierailija
9/15 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinaisia talvikenkiä minulla on kahdet eli Adidaksen talvikengät, sellaiset Sorel-tyyppiset, sekä feikki-Uggit. Niiden lisäksi on neljät muut kengät, joita käytän talvella: biker-bootsit, matalat nilkkurit, mustat korkeakorkoiset nilkkurit ja ruskeat korkeakorkoiset nilkkurit. Näitä käytän myös syksyllä ja keväällä, eivät ole erityisesti talvikenkiä kun ei täällä kaupungissa ja kerrostalossa asuvana varsinaisia talvikenkiä enempää tarvitse.

Näillä pärjään ihan hyvin, jos nyt jotkut haluaisin vielä niin maiharit tai talvikäyttöön soveltuvat tennarit olisi ihan hyvä lisä.

Vierailija
10/15 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä vain yhdet ja nekin ns. parempaan menoon tarkoitetut Eccon nilkkurit. Käyttökengät levisi totaalisesti viime kevättalvella ja heitin ne pois. Nyt olen tähän saakka mennyt kävelykengillä, mutta inhottavasti alkaa olemaan lunta liikaa...

Vierailija
11/15 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin en laske nilkkureita ja saappaita talvikengiksi ellei niissä ole lämmin vuori, paksu pohja jne.

Eli ihan kunnon talvikenkiä mulla on viidet. Kolmet Uggit, yhdet Conversen ja yhdet Adidaksen vuorilliset talvikengät.

Sitten erilaisia nilkkureita ja saappaita on n. 15-20 kpl. Niitä käytän syksyllä/keväällä ja silloin jos tarvitsen talvella hieman siistimmät kengät.

Vierailija
12/15 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljät taitaa olla. Yhdet nahkaiset vaelluskengät (Hanwag) joita voi pitää ympäri vuoden. Yhdet karvavuoriset nilkkurit. Yhdet karvavuorelliset lämpimät "curling-kengät" joita pidän kovilla pakkasilla. Yhdet korolliset saappaat joita pidän hameen kanssa. Näillä pärjään hyvin, mutta vaihtelua ei oikein saa.

Vierailija
13/15 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

- pitkävartiset vuorelliset nahkasaapikkaat

- neljät vuorelliset nahkanilkkurit

- pidempivartiset "luistinnauhoitettavat" Kuomat

- Kuoman tarranilkkurit

- Superfitin Gore-Tex -nilkkurit

- kelkkailusaappaat

- PowerBootsit

- huopavuorikumpparit joissa lisälämpönä solumuovipohjalliset

Vierailija
14/15 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdet: Jalaksen maiharit ja maiharimaiset työkengät.

Vierailija
15/15 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 20:19"]

Kahdet: Jalaksen maiharit ja maiharimaiset työkengät.

[/quote]

Oletko sä mies?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän