Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsuudenkaveri sekosi isänsä miljoonista.

Vierailija
09.12.2013 |

Lapsuudenkaveri, nykyään hyvänpäiväntuttu ja FB-kaveri, rikastui taannoin isänsä myötä. Isänsä bisnekset menivät hyvin, rikastui kunnolla. Siis kunnolla, puhutaan nyt ihan kymmenistä miljoonista euroista.

Kaveri ei mennyt opiskelemaan, muutti heti ulkomaille. Otti silikonirinnat, eikä naama nykyään veny hymyyn eikä irvistykseen. Ikää ei ole kolmeakymmentäkään.

Mua säälittää. Sekä minä itse, kun olen niistä rahoista kateellinen, mutta enemmän se kaveri, jolla ei näytä olevan enää yhtään ystävää. Ei parisuhdetta, ei työtä, ei mitään. Vain rahaa. Käyttää aikaansa sen tuhlaamiseen ja itsensä kiristämiseen. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh :/ Jospa se siitä vielä tokenis. 

Vierailija
2/6 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voisko siitä tarinasta oppia jotain. Raha ei välttämättä tee onnelliseksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeen hyvin tiedät satunnaisen tutun elämästä

Vierailija
4/6 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miljonääripimu kohta jonkun gigolon saa kainaloonsa, ei taatusti tarvitse yksin elää.

Vierailija
5/6 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis rikkaan tyttörukan parempi opetella sijoittamisen tai yrittämisen alkeet, tuollaislla summilla ei pitkälle pötki nykysin.

Vierailija
6/6 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 20:42"]

Ihmeen hyvin tiedät satunnaisen tutun elämästä

[/quote]

Meillä on paljon yhteisiä tuttuja ja kyllä Facebookistakin nyt jotain osviittaa sen elämästä saa. Ei ikinä samoja ihmisiä kuvissa, ei mitään pysyvää, jatkuvaa biletystä ja matkustamista. Itse asiassa tosi tosi vähän kuvia tavallisista ihmisistä ja arjesta, aina joku shampanjalasi kädessä jossain ties missä tuntemattomien ihmisten kanssa. 

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä