Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystävyksillä selkeää eroa älykkyydessä.

Vierailija
09.12.2013 |

Toinen on keskimääräistä älykkäämpi ja toinen hyvä jos selviää perusopetuksessa. Tämä hetki? Tulevaisuus?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pointtisi?

Mulla on ainakin ystävänä selkeästi mua "tyhmempiä" ja selkeästi mua fiksumpia ihmisiä.  Ei oo kenenkään kanssa jutun aiheet loppuneet kesken ja nautin jokaisen seurasta. Ja aivan varmasti olen oppinut kaikilta jotakin uutta.

Pitäiskö ystävien kanssa laskea matikkaa, puhua kieliä tai keskustella vaikkapa historiasta/uskonnoista?

Vierailija
2/4 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kysyin. Lapseni on huomannut, että hänen ystävänsä ei ymmärrä kaikkea oikein ja on siksi huolestunut hänen tulevaisuudestaan. Ystävä on ollut hyvin suojassa kiusaajilta, kun lapseni tukee häntä. Toisaalta taas lapseni on alkanut hakeutumaan enempi toistenkin seuraan. Ystävä riippuu hänessä kiinni. Lapseni kestää nolotkin tilanteet ja osaa kyllä pitää puoliaan, mutta häntä mietityttää ystävän tulevaisuus. Ystävä voisi olla houkuteltavissa huonoille teille? Tulevaisuus ei ole kovin lupaava, kun ei ole kiinnostunut koulussa oppimisesta?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaarallista uskoa ymmärtävänsä itse kaikki oikein, absoluuttista totuutta ei ole. 

Vierailija
4/4 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ot, minkäikäisistä on kyse?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi