pyöriikö täällä yhtään normaalipainoista naista?
kokoa 38/40 siis. tuntuu että on vain sotanorsuja ja painonsa valehtelevia sotanorsuja.
Kommentit (15)
Eli lihava luultavasti sin mittapuulle. Kokoni on 38-40
Vierailija:
kokoa 38/40 siis. tuntuu että on vain sotanorsuja ja painonsa valehtelevia sotanorsuja.
Eli huomattavan pitkillä ihmisillä se " rumentaa" totuutta ja hyvin lyhyillä " kaunistelee" sitä. Tällä tarkoitan sitä, että jos verrataan painoindeksiltään samassa arvossa olevaa pitkää ja pätkää, todellisuudessa se pitkä on kyllä hoikempi.
Vierailija:
olen vain niin lyhyt että eipä siinä sen kummempia, painoindeksi 22
168/63, tosin 5 kiloa antaisin pois milloin tahansa.
olivat sitten ne " normaaleja" tai ei??
Ikää jo yli kolmekymmentä niin en halua enää olla olla mikään 50-kiloinen sillä naama kärsii tämänikäisellä jos on liian laiha..
asiaa katsoo, on kai itsestäänselvästi mahdotonta, että täällä niitä olisi...jos täällä on mielestäsi joko lihavia tai sitten vaan painonsa valehtelevia niin miten ihmeessä kuvittelet, että siihen vielä mahtuisi ne normaalipainoiset????
itse ainakin olen 178 cm ja 60 kg, normaalisti, nyt rv 23+1 61 kg. Syön normaalisti normaalia ruokaa enkä ole ikinä laihduttanut. Lapsia kaksi ja kolmas tulossa.
pyöriikö täällä yhtään fiksua naista? kaikki näkyy olevan totaalisia idiootteja:
uikkarit on kokoa 38, muuten 40 .
Painan kyllä aika vähän, mutta eipä ole mittaakaan paljon.