Masku kusettaa? Toimitusaika?
Eli olen verkkokaupassa tilaamassa tuotetta, menin kassalle ja valitsin toimitustavan ja tuottetta oli varastossa, siinä luki toimitusaika 3-7 päivää. Sitten maksoin tuotteen ja tämän jälkeen tulee tilausvahvitus sähköpostiini jossa lukee arvioitu toimitusaika 6-8 viikkoa? Mitä hittoa nyt??!!!
Kommentit (27)
Teit virheen kun maksoit. Peru kauppa niin saat rahat takaisin.
Itse tilasin laskulla ja kaupan peruminen meni helposti.
Arvosteluissa saavat negaa eli toimitusaika ei toimi.
Mulla eka kerta kun tilasin ja myös vika.
Vierailija kirjoitti:
Katsoin heidän arvostelut liian myöhään.
Toimituksessa meni kolme kuukautta! Kyllä, luit oikein kolme kuukautta! Kyseessä motorisoitu sänky
Vierailija kirjoitti:
miten voi enää perua?
Verkkokaupoissa on 14 päivän perumisaika tms.
Vierailija kirjoitti:
miten tuo tehdään?
Voiko tota kauppaa oikeasti perua? Ainakin Maskun sivuilla sanottiin että vasta kun asiakas on vastaanottanut tuotteen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten tuo tehdään?
Pienen googlailun perusteella Maskulla on peruuttamislomakkesysteemi käytössä, jonka avulla perumisen pitäisi onnistua. Googlella löytyy. Mahdollisesti myös asiakaspalveluun soittaminen saattaa toimia, jos tällainen numero heillä siis on.
https://www.kuluttajaliitto.fi/tietopankki/ostaminen-ja-kuluttajansuoja…
Tunne oikeutesi ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miten tuo tehdään?
Pienen googlailun perusteella Maskulla on peruuttamislomakkesysteemi käytössä, jonka avulla perumisen pitäisi onnistua. Googlella löytyy. Mahdollisesti myös asiakaspalveluun soittaminen saattaa toimia, jos tällainen numero heillä siis on.
Mutta luki että vasta kun on vastaanottanut tuotten
Oliko tuote juuri se sama kuin ilmoituksessa (et esim. katsonut sohvaa harmaana, mutta tilannut sitä punaisena)? Mikä oli ilmoituksen toimitustapa ja mikä valitsemasi (esim. nouto vastaan kotiinkuljetus)?
Vierailija kirjoitti:
Oliko tuote juuri se sama kuin ilmoituksessa (et esim. katsonut sohvaa harmaana, mutta tilannut sitä punaisena)? Mikä oli ilmoituksen toimitustapa ja mikä valitsemasi (esim. nouto vastaan kotiinkuljetus)?
ei ollut kuin yksi väri joten sama tuote... Toimitustapa oli Matkahuollon kotijakelu
Joo maksamisen jälkeen kaikki kusee ja kaikesta otetaan lisähintaa. Erehdyin valitsemaan että haen sohvan itse paikan päältä ja se oli tehty mahdollisimman hankalaksi. Jonottaessa kassalle lunastamaan tilausta meni ensin lähemmäs 2 tuntia (yksi ihminen, jonottajia oli paljon, koska noutoaika oli hyvin kapea) ja siinäkin meinattiin ottaa lisähintaa. Noutopisteessä oli häikkää eikä oikeaa tuotetta meinannut millään löytyä (viereiseltä jäi saamatta tuoli-pöytäsetistä tuoleja). Lohdutuksena, että kun vihdoin sain sohvan, se oli erinomaista laatua ja noutovaivan arvoinen. Mutta enpä kyllä enää tilaa Maskusta mitään.
En tajua miksi ihmiset ostaa mitään Maskusta? Eikö jo sen pitäisi laittaa hälytyskellot soimaan, kun putiikilla on ainainen -50 - 70% ale. Mikään firma pysy pystyssä jos alet on tuota luokkaa 365 päivää vuodessa.
Masku menee samaan kastiin legendaarisen Suomi-Soffan kanssa.
Sama meininki Powerissa - eivät toimita, eivät vastaa puhelimeen, chatissä eivät suostu kertomaan missä tilaus on (ympäri pyöreää valehtelua). Piti olla perillä jo pari viikkoa sitten.
Varokaa kyseistä puljua.
Luin ensin että Maskiset, ja ihmettelin :) Tilasin nimittäin viime viikolla klo 17 aikaan puuvillamaskeja itselle ja lapsille kertakäyttöisiä (joita tosin voi hyvin käyttää useana päivänä) Maskiset verkkokaupasta, ja maskit olivat minulla kotiin toimitettuna jo samana iltana seitsemältä. En vieläkään käsitä miten se edes on mahdollista mutta näin oli! Ja maskit erinomaisia, suosittelen, lapsetkin pitävät kun on kiva kuosi.
Maskusta en tiedä, en ole koskaan tilannut enkä varmaan tämän jutun perusteella tilaakaan.
Mulle annettiin tavaroiden arvioiduksi toimitusajankohdaksi 17.8., en ole vieläkään saanut huonekaluja. En suosittele tilaamaan tuolta mitään.