Jos työpaikallasi joku kuristetaan tajuttomaksi, mitä yksikkösi päällikkö tekee
- Käskee kaikkien olla hiljaa tapauksesta.
- Palkkaa vartijat koska niin moni on tulossa työpaikalle asian johdosta.
- Ilmoittaa, ettei työpaikka ole vastuussa koska tapahtuma sattui hiukan normaalin työajan jälkeen.
- Siirtää kuristetun toiseen yksikköön. Väkivallantekijä saa jatkaa entisessä työtehtävässä.
- Joku muu, mikä?
Kommentit (18)
Odotetaan että kuristettu herää ja sitten jatketaan kuin ennenkin.
Jatkaa töitä kun mitään ei olisi tapahtunut.
Odottaa, että itse herää. Oma toimisto, pomo = työntekijä. Ei muita. Herättyään jatkaa töidentekoa, koska ei ehdi lääkäriin. On töitä.
F
Pidätetäänkö kuristetulta palkka tajuttomuusajalta?
Väkivalta ja lyöminen , kuristaminen , johtaisi armotta erottamiseen /loparit ! Kouluissa pitäisi olla valvojat , joiden vastuu on puuttua ! Koululaisten väkivaltaan , pitää sanktioilla puuttua ! Koulukoti -lasten kasvatus laitos , jokin vastaava on olieanlainen oppi !
Arkipäivää lastensuojelun rivakoimmissa laitoksissa.
Meidän esimiehemme varmaan vaan naureskelisi hermostuneena ja yrittäisi olla kuin mitä ei olisikaan. Kahdenkesken ehkä jälkeenpäin vuodattaisi empatiaa uhrille, mutta se ei vaikuttaisi silti mihinkään.
Olisin kovasti hämmentynyt. Teen töitä kotona yksinyrittäjänä.
Joten varmaan olisin sitten siinä tapauksessa kuristanut itseni tajuttomaksi. En oikein tiedä miten siihen pitäisi suhtautua. Huolestua ehkä?
Tajuttomuusaika vähennetään palkasta. Pitää korvata jäämällä työajan jälkeen tekemään töitä.
Kuris taja on osoittanut aloitekykyä ja johtajataitoja. Ylennyksen paikka. Suoraan johtoportaaseen.
Päällikkö toruu kuristettu, kunhan tuo ensin herää tajuttomuudesta.
"Sinä itse et halua olla toisten ystävä. Voisit sinäkin joskus hymyillä!"
Tämä on KiVa työpaikka, täällä ei kuristeta.
Päällikkö ottaa vielä yhteyttä kuristetun äitiin, ja arvostelee tätä huonosta kasvatuksesta.
Etsii uuden työntekijän kuristetun tilalle.
Työpaikalla kenelläkään ei ole lakiin perustuvaa velvoitetta olla siellä. Olisi itseasiassa äärimmäisen huono koulukiusaajien kannalta jos heidät tiputettaisiin ulos kaikesta. Se vain pahentaisi tilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Etsii uuden työntekijän kuristetun tilalle.
Ai se olikin vain tajutomaksi, eikä he ngi ltä, no sit päällikkö ei tee mitään.
Jos paikka on koulu niin ei tietenkään tehdä mitään. Muualla nousee hirveä haloo.
Lyö rintaansa ja julistaa mediassa: minä olen uhri.
Tämän hyväksyy meidän päättäjätkin.
Jos nähdään sellaista niin se ignoroidaan, sitten jos se tulee esille niin voit tietysti uhriutua ja uhkailla twitterissä että aiot tehdä kritisoivista kommenteista tutkintapyyntöjä.
Sitten voit poistaa sen twiitin sen jälkeen kun saat vähän liikaa paskaa niskaasi.
Ota esimerkkiä tästä:
https://archive.is/frgeg
"En tässäkään kommentoi koulussani tapahtunutta väkivallantekoa tai kouluuni liittyviä asioita, vaan totean, että seuraavaksi teen tutkintapyyntöjä useista itseeni kohdistuneista kommenteista. #rehtori"