Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä 40-vuotiaasta miehestä joka pitää tyttömäisistä naisista?

Vierailija
08.12.2013 |

Herättääkö negatiivisia vai positiivisia ajatuksia?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukapa ei pitäisi? Omituinen kysymys.

Vierailija
2/11 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömäisissä positiivisia, ei-tyttömäisissä negatiivisia. Ihme kysymyksiä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttömäisyys on aika arvostettua ihan riippumatta iästä. 

Vierailija
4/11 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan, mitä tyttömäisyydellä tarkoitetaan. Jos mies tykkäisi My Little Pony -haalariin pukeutuvista, alipainoisista ja karvattomista, hiekkalaatikkoleikeistä kiinnostuneista ja lässyttävistä naisista, tulisi huonot vibat.

Muuten neutraalit.

Vierailija
5/11 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neutraalisti suhtaudun. Tavallaan ihan kivakin, olen itse enemmän tyttömäinen kuin naisellinen (hoikka, pienirintainen, pitkäraajainen, pitkät hiukset, toistaiseksi aika hyvin säilynyt naama ja mua melkein poikkeuksetta luullaan vähintään 5 vuotta nuoremmaksi kuin mitä olen).

Pidän itsekin poikamaisista miehistä. Valitettavasti jo omassa ikäluokassani (30-40 v.) suurin osa miehistä alkaa olla enemmän setiä kuin poikia. Ja toi setämäisyys nyt on vaan sellainen piirre miehessä, mikä mulle on seksuaalisesti todella suuri turn off.

Toisaalta, suurin osa setämäisistä piirteistä ja nuoruuden raikkauden katoaminen tulevat miehille väistämättä ja täysin heidän omasta tahdostaan riippumatta, aivan kuin naisillekin tätiytyminen. Esim. kaljuuntumiselle ei vaan voi mitään eikä puliksi ajeltu pää todellakaan sovi kaikille, joten sitä on vaikea peittääkään. Naama valahtaa miehilläkin, teki mitä tahansa. Ne charmikkaasti vanhenevat miehet ovat promilleluokan harvinaisuus. Harvalla toimistotyöntekijällä on myöskään aikaa treenata tarpeeksi pistääkseen kampoihin väistämättömälle plösähtämiselle ja tanakoitumiselle (tai sitten heidän kaikki vapaa-aikansa menee salilla, kun parikymppisenä vastaavanlaisen vartalon saattaa saada ihan lahjaksi vaikka vaan makaisi sohvalla juomassa kaljaa). En siis morkkaa ikäisiäni miehiä siitä, että suurin osa heistä ei vastaa ulkonäköpreferenssejäni, koska ei se ole millään muotoa heidän oma valintansa. Kyllä mä itsekin pikkuhiljaa rupsahdan koko ajan täysin vasten tahtoani. Toisaalta, en pelkän ulkonäön vuoksi halua nuorempaakaan miestä, kyllä mulle on tärkeämpää kuitenkin että kumppani on suht samassa elämänvaiheessa ja kehitystasossa.

Vierailija
6/11 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalia....itsekin pidän kun mieheni 40v on poikamaisen näköinen.

Vierailija
7/11 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi kuvitellakaan olevani miehen kanssa joka on pullea ja kalju. mun mies on hoikka ja pitkä ja kaikki hiukset paksusti päässä.on kolmekymppisen näköinen vaikka on 43

Vierailija
8/11 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi kuvitellakaan olevani kotkannaamaisen tiukkapipoämmän kanssa. Kyllä pitää olla pilkettä silmäkulmassa, ja lapsen mieltä.

Vierailija
9/11 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 17:54"]

Herättääkö negatiivisia vai positiivisia ajatuksia?

[/quote]

Hirvee pervo, tietenkin.

Vierailija
10/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä on todella ala-arvoista haukkua täällä kaljuja miehiä. Oma mieheni on kalju koska hiukset alkoivat harventua jo 25 vuotiaana, ajoi ne pois ja näyttää kaljuna syötävän hyvältä. On 40v, pitkä ja atleettinen, sopiva lihaksikas (ei kuitenkaan bodari) ja mielettömän seksikäs mies ja huomattavasti ikäistään nuoremman näköinen. Ja kaljuus vain pukee häntä ja sopii hänen karjumaiseen olemukseensa. Ei pidä yleistää. Ihan kuin mies sanoisi ettei voi sietää lyhythiuksisia naisia. Lyhyet hiukset kuvan kauniilla naisella varmaan kelpais kuitekin ;)

Vierailija
11/11 |
09.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti pedofiili pervoilija. Kuohittava.