Menettekö enää mihinkään iltajuhliin ilman ripsienpidennystä/irtoripsiä?
Ja kumpaa suositte? Itse en ole kokeillut kumpaakaan, mutta olenkin varmaan viimeinen "luomu". Pitäisi varaan ryhdistäytyä.
Kommentit (40)
En käytä edes maskaraa. Minusta ripset näyttää ihan hämähäkinjaloilta kun niitä on tuunattu liikaa....
En ole koskaan käyttänyt minkäänlaisia irtoripsiä enkä pidennyksiä. Omilla mennään bileet ja arjet.
En ole koskaan käyttänyt minkäänlaisia irtoripsiä enkä pidennyksiä. Omilla mennään bileet ja arjet.
En tarkoittanut mitään linnunsiipiä. Ja telkkaria ei edes ole, joten en tiedä, mitä niissä mainoksissa on. :)
ap
Mä suosin irtoripsiä. On enemmän varaa valita erilaisista vaihtoehdoista. Tietysti ripsien laitto vaatii harjoittelua, eikä se kokeneeltakaan aina suju kiireessä niin kuin Strömsössä. Nyt olen kuitenkin raskaana, enkä tuota ripsiliimaa mielelläni tänä aikana käytä, joten tää joulu mennään luomuna. Kivaa välillä näinkin.
Ihan omilla ripsillä menen minäkin :) Minusta pidennykset tai irtoripset ei näytä kovin hyville yleensä.
Mulle riittää (onneksi) kolme kerrosta tavallista ripsiväriä, jos haluan laittaa voimakkaamman iltameikin.
Kauhea vaiva olisi laittaa ripsipidennys, kun sitten pitäisi rampata vähän väliä huollossa ja huonolla tuurilla omat ripset tippuvat pois, jos esim. kiinnitysaine ei sovikaan.
Omilla ripsillä pidentävään mascaraan turvautuen. Haluaisin kyllä hyvin tehdyt pidennykset, mutta nyt ei oikeen varaa semmoseen tuhlata.
No menen, minusta luonnostaan kaunis ihminen ei tarvitse kuin sipauksen meikkiä ja kauniisti laitetut hiukset + nätit vaatteet näyttääkseen kauniille. Rumat ne lisäkkeitä tarvitsee. :)
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 16:31"]
No menen, minusta luonnostaan kaunis ihminen ei tarvitse kuin sipauksen meikkiä ja kauniisti laitetut hiukset + nätit vaatteet näyttääkseen kauniille. Rumat ne lisäkkeitä tarvitsee. :)
[/quote]
Onko Nigella Lawson sitten ruma?
Totta kai, tuuheat ja hyväkuntoiset irtoripset näyttää hyvältä. Semmoiset vinksin-vonksin hämähäkin jalat ja linnunsiivet on sitten ihan eri asia...
En ole koskenutkaan noihin pidennyksiin tai tekoripsiin, enkä koske.
N24v
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 16:22"]
"Todellakin menen, joskus jopa ilman ripsiväriä!"
"En käytä edes maskaraa. Minusta ripset näyttää ihan hämähäkinjaloilta kun niitä on tuunattu liikaa...."
"Ihan omilla ripsillä menen minäkin :)"
[/quote]
No tulihan se sieltä! Kunnon av-mamma on aina vimpan päälle luomu! Ja niiiiiin paljon parempi ihminen meikkaavaan kanssasisareensa verrattuna. Ylistys ja kunnia näille meikittömille av-mammoille!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 16:39"]
Totta kai, tuuheat ja hyväkuntoiset irtoripset näyttää hyvältä. Semmoiset vinksin-vonksin hämähäkin jalat ja linnunsiivet on sitten ihan eri asia...
[/quote]
Millaiset on hyväkuntoiset irtoripset? :DD
En ole koskaan käyttänyt irtoripsiä tms. Tällä viikolla olin viimeksi juhlissa ja joku mies tuli kehumaan sitä, kuinka olen luontaisesti kaunis. Joku vielä arvostaa sitäkin. Joten tekoripset saavat vieläkin jäädä hankkimatta.
En laita muuten kuin naamiaisiin tai teemabileisiin. Muuten en, sillä niistä tulee sellainen karnevaalimeininki. Mun ripset on onneksi suht. pitkät ja nätit niin ei ole mitään sellaista kompleksia, että pitäisi normaalisti laittaa feikkiripset.
Juuri eilen muuten katselin h&m:n kassajonossa, että kolmella myyjällä viidestä oli tekoripset tai pidennykset. Muutenkin niitä myyjillä näkee paljon. Ehkä se on joku ammattijuttu! :D Eli jos haluat näyttää kaupankassalta, niin pidennykset vaan!
Todellakin menen ilman. Luonnottomat ripsihämähäkit on kauheat ja pissikset. [quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 16:14"]
Ja kumpaa suositte? Itse en ole kokeillut kumpaakaan, mutta olenkin varmaan viimeinen "luomu". Pitäisi varaan ryhdistäytyä.
[/quote]
Itselläni on luonnostaan pitkät ja kaarevat ripset, joten en ole koskaan viitsinyt opetalla käyttämään irtoripsiä. Olen kyllä hiukan katkera siitä, että kun vielä muutama vuosi sitten sain usein kehuja ripsistäni (enimmäkseen vielä naisilta), nykyään minulta kysytään, ovatko ripset omani. Lohduttaudun sillä, että toinen perinteisesti huomiota herättänyt osa ulkonäöstäni ovat sääret, ja säärienpidennysleikkauksesta tuskin tulee kovin suosittuja koskaan.
Todellakin menen, joskus jopa ilman ripsiväriä!
Ne drag queen -henkiset ylipitkät ja tuuheat ripset ovat hyvin helposti mauttoman näköiset. Kaikessa kaunistautumisessa voi mennä liian pitkälle, ja tässä yksi hyvä esimerkki siitä että kilpavarustelu alkaa nyt saavuttaa lakipistettään. Tv:n ripsivärimainoksetkin aiheuttavat nykyisin ensimmäisenä huutonaurua ja sitten kanavan vaihdon. En voi käsittää kuka muka oikeasti haaveilee niissä esitellyistä digitehostein luoduista räpsyttimistä.