Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS: Kontulan tutut mellakoimassa

Vierailija
08.12.2013 |

Yllättääkö, no ei TOD!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä ihmettelen, että Kontulan tuttavapiiri on tamperelaista teini-ikäistä humalahakuista rettelöitsijäsakkia. Olin luullut, että on vain viimeksimainittua.

Vierailija
2/5 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 13:26"]

Vähän kyllä ihmettelen, että Kontulan tuttavapiiri on tamperelaista teini-ikäistä humalahakuista rettelöitsijäsakkia. Olin luullut, että on vain viimeksimainittua.

[/quote]

Näin hän ihan itse Iltasanomissa väittää. Täytyy kuitenkin muistaa, että Kontula ei taida olla ihan ns normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 13:30"]

[/quote]

Näin hän ihan itse Iltasanomissa väittää. Täytyy kuitenkin muistaa, että Kontula ei taida olla ihan ns normaali.

[/quote]

Millä ihmeen perusteella?

Vierailija
4/5 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 13:30"]

[/quote]

[/quote]

Millä ihmeen perusteella?

[/quote]

Vasuri.

Vierailija
5/5 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi on pyytänyt kansalaisilta apua mellakoitsijoiden tunnistamiseen. Toivottavasti hakevat Anna Kontulan kuulusteltavaksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän