Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Radiokanava Loop on NEROKAS!

Vierailija
08.12.2013 |

Mikäli parin tunnin kuuntelulla olen ymmärtänyt sen idean. Olen kaivannut kanavaa, jolta tulisi energistä ja menevää, esim. kuntoiluun sopivaa musiikkia tauotta. Jes! Tällainenhan boostaa jopa mielenterveyttä. Hyvällä musiikilla on valtava voima.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos sattuu tykkämään niistä noin kymmenestä kappaleesta, mitä kanavalla soitetaan, niin aina parempi.

Vierailija
2/14 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, vai niin :D No tuo ei ehtinyt näin lyhyellä kuuntelulla valjeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pystyykö sitä kuunnella netistä? Löysin kanavan sivun kyllä mutten löydä mitään linkkiä mistä sitä voisi kuunnella.

Vierailija
4/14 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiku nyt löytyi. Se mystinen pinkki nappula...

Vierailija
5/14 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi nyt hirveän menevää ole.

Vierailija
6/14 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen kanavan idea sitten on?

Vierailija
7/14 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 13:06"]

Mikä sen kanavan idea sitten on?

[/quote]

Sen kun tietäisi. Meillä ei edes teinit jaksa kuunnella Loopia. Minulla on iso ikävä Groovea, jonka se täällä maakunnissa "korvasi".

Vierailija
8/14 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin tunnin kuuntelulla mäkin olen riemuissani. Nyt, noin kolmen viikon tutustumisen jälkeen on aika hermoja repivää kuulla se samat kappaleet joka ikinen kerta kun käynnistän auton. Ei jaksa! Hyvää musaa, mutta maailmassa on tuhat muutakin yhtä hyvää "kuumaa hittiä".  Kanavan fb-sivuilla muutkin ovat kärsineet liian pienestä soittolistasta ja sieltä Loopin vastausta lainatakseni: "Loopin ajatuksena on nimensä veroisesti luupata: eli meillä on heittämällä tiukempi soittolista kuin muilla kanavilla. Näin nyt ja tulevaisuudessa. 10 000 hittä tuotannoilla ei viitata eri biiseihin vaan jatkuvaan musaputkeen."

Luulen että keskustelun aloittajakin kyllästyy kanavaan tässä viikon kahden kuluessa :) Itse olen jo melkein kokonaan siirtynyt toisille taajuuksille.

Vierailija
9/14 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen vielä jatkaa ihmettelyä, sillä miten ne kuvittelee pitävänsä kuuntelijat kun kaikki kyllästyy saman toistoon?

Vierailija
10/14 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 13:43"]

Parin tunnin kuuntelulla mäkin olen riemuissani. Nyt, noin kolmen viikon tutustumisen jälkeen on aika hermoja repivää kuulla se samat kappaleet joka ikinen kerta kun käynnistän auton. Ei jaksa! Hyvää musaa, mutta maailmassa on tuhat muutakin yhtä hyvää "kuumaa hittiä".  Kanavan fb-sivuilla muutkin ovat kärsineet liian pienestä soittolistasta ja sieltä Loopin vastausta lainatakseni: "Loopin ajatuksena on nimensä veroisesti luupata: eli meillä on heittämällä tiukempi soittolista kuin muilla kanavilla. Näin nyt ja tulevaisuudessa. 10 000 hittä tuotannoilla ei viitata eri biiseihin vaan jatkuvaan musaputkeen."

Luulen että keskustelun aloittajakin kyllästyy kanavaan tässä viikon kahden kuluessa :) Itse olen jo melkein kokonaan siirtynyt toisille taajuuksille.

[/quote]

Ai että vielä tiukempi soittolista kuin muilla kanavilla. No huh, veikkaan että ei kovin moni jää kuuntelijaksi. Mua rassaa suunnattomasti jo muidenkin kanavien yksipuolisuus ja samojen biisien toisto.

Vierailija
11/14 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuuntelen tuota Loopia silloin kun muilta kanavilta ei tule mitään. Kanavasurffailen siis koko ajan ja juutun Loopille muutaman biisin ajaksi. Ajaa asiansa tuossa mielessä mun osalta, kun pääasiallinen kuuntelu kohdituu muille kanaville.

Vierailija
12/14 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa toistoa on kaikki muutkin radiokanavat. Odotan yhä kanavaa joka pyyhkii takalistonsa soittolistoilla ja soittaa ihan mitä sattuu, klassisesta räppiin ja tanhusta tranceen. Kunhan jokainen kappale soi max. kerran kahdessa kuukaudessa.

Vierailija
13/14 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kuuntelin ensin, että onpas hyvä kanava! Mutta jo parin päivän jälkeen kävi selväksi, että koko ajan samat kappaleet pauhaa! Minullakin on ikävä Groovea, joka oli oikeasti hyvä ja erilainen.

Vierailija
14/14 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella outo idea tuollainen, että tehdään tiukkaakin tiukempi soittolista. Eiköhän valtaosa kuuntelijoista nimenomaan kaipaisi päinvastaista. Missäköhän aivoriihessä tuollainen loistoidea on syntynyt?