Alapeukuttajat?
Kertokaa, miksi alapeukutatte jokaista viestiä? Vaikka joku kertoisi tehneensä aamupaa yhdessä lapsensa kanssa ja nauttineensä yhteisestä laatuajasta, niin ei kun alapeukkua!
Varsinkin viestiketjuissa joissa aihe liittyy seksuaalisuuteen, niin ahdasmieliset alapeukuttavat, omaa ahdistustanneko puratte vai miksi niin?
Täytyy elämän olla ankeaa jos sitä omaa pahaa ja negatiivita asennettaan täytyy yrittää joka välissä tuputtaa ja tartuttaa muihin!
Kommentit (32)
Henkilokohtainen kokemukseni on etta kamelit haisevat jos menee liian lahelle. Alapeukkua, alapeukkua. Siis mista, etta olen henkilokohtaisesti tuon kokenut vai siita etta kamelit eivat haise?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 20:06"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 11:00"]
Vaikka joku kertoisi tehneensä aamupaa yhdessä lapsensa kanssa ja nauttineensä yhteisestä laatuajasta, niin ei kun alapeukkua!
[/quote]
Minä voisin alapeukuttaa tuota esimerkiksi siksi, että itse en nauttisi tuollaisesta aamusta. Ei se tarkoita, että minulla olisi mitään kirjoittajaa tai hänen aamupalaansa kohtaan.
[/quote]
Tuollaisesta juuri tulee sellainen perusnegatiivinen vaikutelma. Kaikkea erilaista pitää miinustaa. Dissaatko livenäkin keskusteluissa aina, jos toinen esim. sanoo iloisesti nauttineensa vaikka kylpyläreissusta?
[/quote]
Ihan varmasti dissaan, jos se toinen kerskailee tai kertoo juttunsa siten, että muut tuntisivat myötähäpeää.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 20:45"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 20:06"]
Vaikka joku kertoisi tehneensä aamupaa yhdessä lapsensa kanssa ja nauttineensä yhteisestä laatuajasta, niin ei kun alapeukkua!
[/quote]
Minä voisin alapeukuttaa tuota esimerkiksi siksi, että itse en nauttisi tuollaisesta aamusta. Ei se tarkoita, että minulla olisi mitään kirjoittajaa tai hänen aamupalaansa kohtaan.
[/quote]
Tuollaisesta juuri tulee sellainen perusnegatiivinen vaikutelma. Kaikkea erilaista pitää miinustaa. Dissaatko livenäkin keskusteluissa aina, jos toinen esim. sanoo iloisesti nauttineensa vaikka kylpyläreissusta?
[/quote]
Ihan varmasti dissaan, jos se toinen kerskailee tai kertoo juttunsa siten, että muut tuntisivat myötähäpeää.
[/quote] Luulin kertoneeni isäni kuolemasta aika neutraalisti. Joku siis tunsi myötähäpeää?
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 20:48"]
Luulin kertoneeni isäni kuolemasta aika neutraalisti. Joku siis tunsi myötähäpeää?
[/quote]
Tää peukuttaja varmaan miinusti koska hänellä ei ole samaa kokemusta. Eikös se hänellä ollut alun perin se perustelu. Että jos vaikka itse ei tykkää tietynlaisesta aamupalasta niin pitää miinustaa jos joku kertoo tällaisesta aamupalasta. Eli kaikki mikä poikkeaa omasta kokemusmaailmasta on miinustelun kohdetta.
Tai sitten tuossa sun tapauksessa oli kyse näistä erittäin epäloogisista miinustelijoista, jotka miinustavat siksi että kerrottu asia on ikävä.
[/quote]
[/quote]
Tämä on se mun ongelmani alapeukkujen kanssa, ne ovat niin epäinformatiivisia. Olisin voinut lainata useampaakin kirjoittajaa tästä ketjusta: kaikilla on joku negatiivinen asia sanottavanaan, mutta se on jokaisella vähän eri, eikä negapeukuttaja vaivaudu kertomaan mikä se hänen negatiivisuutensa aihe on. Keskustelupalstalle tulen keskustelemaan, mutta alapeukuttaminen ei ole keskustelemista. Yksi alapeukuttaa siksi ettei itse haluaisi viettää aamuaan lasten kanssa, toinen alapeukuttaa samaa viestiä siksi että pitää kirjoittajaa lässynlässyn miukumauku paskapääkiusaajana, kolmas siksi että vastustaa aamiaisen syömistä periaatetasolla jne. Se ei ole kiinnostavaa kun syitä ei kerrota.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 20:45"]
[/quote]
Tarkoitin esimerkinomaisesti sellaista tilannetta, että sä vaikka nyt et olisi kylpylöistä innostunut, ja sun tuttusi sanoisi (ihan normaalisti, ei kerskaillen) että hän oli perheensä kanssa kylpylässä käymässä. Sä sitten dissaisit tätä vähintäänkin sanomalla "mä en kyllä tykkää kylpylöistä yhtään", sen sijaan että olisit iloinen toisen puolesta. Vähän samantapainen juttuhan tuo oli minkä sanoit noista aamutoimista, eli miinustelun syynä on vain se, että itse et välitä sellaisista aamutoimista. Ketä kiinnostaa välitätkö vai et? Nimenomaan vaikutat juuri sellaiselta perusnegatiiviselta kurttunaamalta jollaisten olen kuvitellutkin olevan noiden ammattimiinustelujen takana.
Mä en aina ole edes varma kumpaa pitäisi peukuttaa. Eli sympatiasta yläpeukkua, vai oonko sitä mieltä et huono homma "kun mies on taas tehny jotaki väärin" joten sit vaan tulee laitettuu niinku ite tulkitsen.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 19:57"]
Kävin alapeukuttamassa kaikki ketjun viestit. T. Angstinen ammattialapeukuttaja
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 21:04"]
Mä en aina ole edes varma kumpaa pitäisi peukuttaa. Eli sympatiasta yläpeukkua, vai oonko sitä mieltä et huono homma "kun mies on taas tehny jotaki väärin" joten sit vaan tulee laitettuu niinku ite tulkitsen.
[/quote]
Loogista se miinustelu on silloin, kun ei anneta mitään "sympatiamiinuspeukkuja". Nimittäin jos niitä annetaan, niin sitten miinuspeukuista menee se vähäkin järki ja ymmärrettävyys, koska tuolloin miinuspeukku voi tarkoittaa sekä negatiivista että positiivista mielipidettä viestiä kohtaan. Ei mitään järkeä siis.
Kertokaa, miksi alapeukutatte jokaista viestiä? Vaikka joku kertoisi tehneensä aamupaa yhdessä lapsensa kanssa ja nauttineensä yhteisestä laatuajasta, niin ei kun alapeukkua!
Varsinkin viestiketjuissa joissa aihe liittyy seksuaalisuuteen, niin ahdasmieliset alapeukuttavat, omaa ahdistustanneko puratte vai miksi niin?
Täytyy elämän olla ankeaa jos sitä omaa pahaa ja negatiivita asennettaan täytyy yrittää joka välissä tuputtaa ja tartuttaa muihin!
[/quote]
No, minäpä kerron miksi MINÄ alapeukutan:
Aina siis AINA ja jokaikinen kerta, kun erehdyn kirjoittamaan tai kommentoimaan täällä jotain, kaadatte te, arvon kultalusikkasuussasyntyneet hevoskuormallisen paskaa niskaani. Sanon mitä hyvänsä, olen mit mieltä hyvänsä, niin AINA hyökätään ja haukutaan!
Tämä paikka kihisee paskapäitä kiusaajia, jotka sitten aloittavat omia uusia lässyn lässyn, miukumauku, pilvenhattara ja enkeli- ketjujaan, joita sittenkö pitäisi yläpeukuttaa?
HAHA! Aina kun aloitatte jonkun mielistelyketjun, jossa kerrotte miten ihaisia, miehene kyrvistä nauttivia älykköjä olettekeen, niin nään lävitsenne, että uohan juuri heitti sen saavillisen paskaa niskaani toisessa ketjussa.
Ja mitä sitten teen: ALAPEUKUTAN. Alapeukutna ihan varmuuden vuksi miltei kaikki lukemani, koska 90% tämän palstan kirjoittajista on kiusaajia!