Alapeukuttajat?
Kertokaa, miksi alapeukutatte jokaista viestiä? Vaikka joku kertoisi tehneensä aamupaa yhdessä lapsensa kanssa ja nauttineensä yhteisestä laatuajasta, niin ei kun alapeukkua!
Varsinkin viestiketjuissa joissa aihe liittyy seksuaalisuuteen, niin ahdasmieliset alapeukuttavat, omaa ahdistustanneko puratte vai miksi niin?
Täytyy elämän olla ankeaa jos sitä omaa pahaa ja negatiivita asennettaan täytyy yrittää joka välissä tuputtaa ja tartuttaa muihin!
Kommentit (32)
No itse en kuulu noihin jokaisen viestin alapeukuttajiin, mutta yleensä alapeukuttelen viestejä jos olen eri mieltä. Se on mielipiteensä ilmaisemista ilman että tarvitsee kirjoittaa ihan viestiä kertoakseen että on erimieltä. Veikkaan tämän sinunkin aloituksen saaneen alapeukkuja koska kyllä ihmisillä on täälläkin oikeus sanoa mielipiteensä, ja toisaalta valitat ehkä vähän turhasta. Jos alapeukku on jossain ihan neutraalissa viestissä, niin tarvitseeko siitä välittää sen kummemmin.
Yläpeukku alapeukku yläpeukku alapeukku yhdessä kulkien, HÖI! Yläpeukku alapeukku yläpeukku alapeukku löydämme rakkauden, HÖI!
Minulla on käytössä tabletti, ja vahingossa peukuttelen sekä ylös että alas. En ole vielä kertaakaan peukuttanut tarkoituksella mitään.
Nöyrin anteeksipyyntöni kaikille jotka ovat pahoittaneet mielensä vahinkopeukuttamisistani.
Ei kannata ottaa noita alapeukutuksia liian raskaasti. Tai sitten tietysti jos tule kymmeniä, niin voi miettiä että onko omassa viestissä jotain ikävää tai onko oma mielipide johonkin asiaan eri kuin av-palstan yleinen mielipide. Itse olen ainakin vahingossa peukuttanut niin ylös kuin alas, joten yksittäisistä peukutuksista ei kannata välittää. En oikein tajua miksi joku ottaa ne niin vakavasti, että jaksaa edes miettiä asiaa, saati tehdä siitä aloitusta.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 11:35"]
Ei kannata ottaa noita alapeukutuksia liian raskaasti. Tai sitten tietysti jos tule kymmeniä, niin voi miettiä että onko omassa viestissä jotain ikävää tai onko oma mielipide johonkin asiaan eri kuin av-palstan yleinen mielipide. Itse olen ainakin vahingossa peukuttanut niin ylös kuin alas, joten yksittäisistä peukutuksista ei kannata välittää. En oikein tajua miksi joku ottaa ne niin vakavasti, että jaksaa edes miettiä asiaa, saati tehdä siitä aloitusta.
[/quote]
En henkilökohtaisesti piittää pätkääkään, mutta ihmettelen kun jokaisesta asiasta ihmiset saavat alapeukkuja, ihan positiivisistakin mielipiteistään. Kannanottona ymmärrän, mutta niin kuin aloituksessani sanoin, vaikka aihe ja viesti olisi millainen, niin täällä tuntuu olevan näitä ammattialapeuttajasurkimuksia aivan käsittämätön määrä.
Oon huomannu myös, et seksiin liittyviä asioita alapeukutetaan tosi herkästi. Luulen että usein samat tyypit on asialla ja käyvät toteamassa oman ahdasmielisyytensä jokaisessa seksiin liittyvässä aloituksessa.
Yritän olla välittämättä alapeukuista omissa viesteissäni. Oikeesti, mitä väliä joidenkin tuntemattomien ihmisten mielipiteillä.
Mutta tokihan tänne tulee kirjoiteltua ihan aitojakin mielipiteitä ja silloin ne alapeukut kyllä vähän harmittaa. Livenä vastaava vois olla että kerrot jotain asiaa ihan vakavissasi ja ihmiset vaan kohauttelisi olkiaan ja toteais että "v---u mitä paskaa".
(Ap:n viestin alapeukut on laitettu ihan sen takia, että joku viittii tehdä tällaisen aloituksen. Kettuilupeukkuja siis.)
Naurattaa vieläkin, kun olen saanut mm. alapeukkua omien oireideni kertomisesta liittyen yhteen sairauteen. Ne kun kuulemma ovat juuri päinvastaiset ne oireet. Sitten olen saanut alapeukkua kun olen kertonut mikä sää ja paikkakunta ym. tämän kaltaista. On siis usko jo mennyt alapeukkuihin.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 11:43"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 11:35"]
[/quote]
En henkilökohtaisesti piittää pätkääkään, mutta ihmettelen kun jokaisesta asiasta ihmiset saavat alapeukkuja, ihan positiivisistakin mielipiteistään. Kannanottona ymmärrän, mutta niin kuin aloituksessani sanoin, vaikka aihe ja viesti olisi millainen, niin täällä tuntuu olevan näitä ammattialapeuttajasurkimuksia aivan käsittämätön määrä.
[/quote]
Ne on ilmaisukyvyttömiä perusnegatiivisia ihmisiä, joille alapeukku on "tehokas" väylä purkaa omaa angstia.
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 11:45"]
(Ap:n viestin alapeukut on laitettu ihan sen takia, että joku viittii tehdä tällaisen aloituksen. Kettuilupeukkuja siis.)
[/quote]
Joo siis täällähän on aina se "hauska" vitsi että jos joku kirjoittaa miinuspeukuista niin sitten miinuspeukutetaan vitsillä oikein urakalla. Oli hauskaa ehkä kerran, nyt vaan todella kulunutta.
Alapeukutan, kun olen eri mieltä kuin kirjoittaja. Alapeukutan, jos viesti on ilkeydellä tehty. Alapeukutan, kun viesti on ihan selvä provo. Tässä muutama esimerkki aloittajalle.
Alapeukutan, koska olen eri mieltä, ilkeilijöistä ja joskus tulee ihan vahingossa alapeukku, kun on kosketusnäyttö.
Alapeukutan ihan fiiliksen mukaan tyhmiä ja ärsyttäviä viestejä :)
Mikä ihmeen alapeukuttaja? Jos olen viestin kanssa vahvasti samaa mieltä tai jos erityisesti tykkään, annan peukun. Jos olen viestin kanssa vahvasti eri mieltä tai jos viesti erikoisen paljon aiheuttaa harmitusta, närkästystä tms. niin annan alapeukun. Yleensä en anna peukkuja, suurin osa viesteistä on sarjassamme ihan sama. Näin niitä peukkuja on käsitykseni mukaan tarkoituskin käyttää.
Mä en oo vielä saanu alapeukkua kertaakaan, joten bring it on ! ;D
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 11:00"]
Vaikka joku kertoisi tehneensä aamupaa yhdessä lapsensa kanssa ja nauttineensä yhteisestä laatuajasta, niin ei kun alapeukkua!
[/quote]
Minä voisin alapeukuttaa tuota esimerkiksi siksi, että itse en nauttisi tuollaisesta aamusta. Ei se tarkoita, että minulla olisi mitään kirjoittajaa tai hänen aamupalaansa kohtaan.
Voihan palstalla ollakin joku "alapeukuttaja",mutta lähinnä ne ovat keino ottaa kantaa viestiin,eikä niitä pidä ottaa henkilökohtaisesti. Tai no,välillä tulee hyvä mieli kun saa omalle kommentille yläpeukkuja,muuten eivät elämään suuremmin vaikuta.
Kävin alapeukuttamassa kaikki ketjun viestit. T. Angstinen ammattialapeukuttaja
Alapeukutan kaikki viestit läpi sisällöstä huolimatta, jos joku alapeukuttaa jotain mun tärkeäksi kokemaani ja kirjoittamaani viestiä. Joten kannattaa olla tarkkana ketä peukuttaa ja ketä ei. Äsken sain esim. alapeukkua kun kerroin isäni kuolleen!!!
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 19:48"]
[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 11:00"]
Vaikka joku kertoisi tehneensä aamupaa yhdessä lapsensa kanssa ja nauttineensä yhteisestä laatuajasta, niin ei kun alapeukkua!
[/quote]
Minä voisin alapeukuttaa tuota esimerkiksi siksi, että itse en nauttisi tuollaisesta aamusta. Ei se tarkoita, että minulla olisi mitään kirjoittajaa tai hänen aamupalaansa kohtaan.
[/quote]
Tuollaisesta juuri tulee sellainen perusnegatiivinen vaikutelma. Kaikkea erilaista pitää miinustaa. Dissaatko livenäkin keskusteluissa aina, jos toinen esim. sanoo iloisesti nauttineensa vaikka kylpyläreissusta?
Alapeukutan ainoastaan ilkeilijöiden viestejä, alapeukku on hyvä juttu, kunhan sitä käyttää harkiten.