Minä mies, minä korjaan!
Mikä siinä on että toi mun mies ajattelee sukupuolensa tuovan pätevyyttä askarointiin ja korjauksiin?! Jos jokin asia menee rikki, mies on samantien työkalupakilla. Ei me mitään korjaajaa tarvita! Minä hoidan!!
Vessa tiputteli. Miehen "korjaamisen" jälkeen se ei enää vedä. Prkl. Odotan maanantaita kun kuuta nousevaa, että äijä lähtee töihin ja mä saan soitettua putkimiehen paikalle.
Joka kerta kun pyydän jättämää korjaamisen ammattilaiselle, mies suuttuu. Hyökkäys hänen maskuliinisuutta vastaan kaiketi (huoh).
Tähän mennessä pistäny "korjaamisella" paskaksi imurin, pyykinpesukoneen ja lavuaarin. Ja nyt vessan.
Minä mies, minä korjata! Ugh!
Nuija vaan käteen ja takas kivikaudelle mistä tulikin
Perkule
Kommentit (13)
Se sentään edes yrittää. Mun mies on sitä mieltä, että korjaajaa ei koskaan mihinkään tarvita vaan että kyllä hän korjaa itse. Mutta kun se ei edes aloita, vaan unohtaa asian heti. Sitten minä korjaan tai soitan ammattiapua.
Eniten pisti vituttamaan, kun piti hoitaa talouteen polttopuita. Mies tilasi jostain tukkirekallisen puuta ja ajatteli ne siitä pieniä moottorisahalla ja sitten nakutella kirveella klapeiksi. Noo, se poliisihuutokaupasta ostettu moottorisaha ei sitten toiminutkaan. Mies ajatteli korjata sen itse. Se saatanan saha on nyt odotellut tuolla autotallissa toissa keväästä asti miehen inspiraatiota. Minä ehdin jo pilkkoa ne puut perinteisillä työkaluilla ja ajatelin seuraavaksi tilata valmista klapia, jahka saadaan nämä nyt ensin polteltua pois.
Hih hih! Se on miehekästä tarttua työkaluihin, mutta vielä miehekkäämpää on todeta, että tämä menee osaamiseni yli ja tilata ammattilainen.
Mun mies on sellaisen isän poika, joka osaa ja korjaakin lähes kaiken, rakentelee ja puuhastelee yhtä jos toista. Mies itse ei ole koskaan korjannut kuin sähkökitaransa irronneet liitokset, mutta silti yritti suhteemme alkuaikoina ottaa jotain yleisen remppareiskan roolia. Erään kerran hän mukamas rupesi kytkemään pistorasiaa paikoilleen, ja minä nyt sattumalta sähkömiehen tyttärenä näin jo kauas, ettei mitään hajua mitä pitäisi tehdä. Totesin, että jos hän käräyttää koko talon sähköt väärin kytkemällä, mä en ota vastuuta siitä, enkä aio viettää hetkeäkään sähköttömänä hänen sähläilynsä takia, ja mies suostui kutsumaan ihan oikean sähkömiehen paikalle. Sen jälkeen en ole edes sanonut hänelle korjattavista asioista, jos tiedän, ettei hän osaa niitä hoitaa, vaan kutsun samantien ammattilaisen. Tai teen itse, jos osaan.
Ihanaa mun mielestä kun miehet haluaa yrittää ja olla se mies joka korjaa ja hoitaa. Mun ex oli sellainen saatanan hiiri ja neiti ettei osannut mitään tehdä ite, vitutti ihan suunnattomasti.
Varmaan samalla tavalla miestä vituttaisi jos ei nainen osaisi yhtään laittaa ruokaa tai olla hoivaava ja feminiininen millään tapaa.
Pölynimuri ei enää kerännyt johtoa takaisin. Yksi kerta liikaa oli vedetty johtoa liian pitkälle. Mies hyppäs pystyy. Minä korjaan! Pyysin antaa olla. Ei käy.
10min jälkeen kuulu pamaus ja mies oli perseellään lattialla, sähköiskun saaneena.
Nyt mulla ei ole pölynimuria
T: ap
9:lle, jep
Omakotitalossa olis piha ja voisit laittaa miehen sinne kirveen kanssa toteuttamaan itseää. Olemaan MIES. Nyt hän toteuttaa itseään.työkalupakilla. Rikkoen meidän tavaroita
oikeastaan tuo kerrostalo tuli mieleen kun luin väittelyä okt/kt. Omakotitaloissa ei juuri mene mitään rikki, vaimo osaa korjata ja samaan aikaan mies tekee vartissa lumityöt. muuttakaa niin elämänne muuttuu :D
Jooh, päätettiin vaimon kanssa olla vähän mukavuudenhaluisempia ja muutettiin rivariin, pienempi piha jossa voi kasvatella kaikkea ja korjaushommiin joku ammattilainen tai kaveri joka osaa hommat.
Ei riittäisi aika jatkuvaan korjailuun, lapset, harrastukset vie aika paljon aikaa jne.
:) Kiitos, nauratti vähäsen.