Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Rahat loppu ja joulu tulee :(

Vierailija
08.12.2013 |

Mistä ihmeestä saan rahaa joululahjoihin 2:lle lapselleni ja pitäis vielä kaikki joulu ruuatkin ostaa,lompakko on tyhjä,samoin tili.Sossusta en saa rahaa ja palkka on mennyt laskuihin. Tämä joulu on aivan hirveää aikaa... :´(

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

missä isä on? jos olette eronneet, saathan lapsilisiä jo yli 300 euroa.

Vierailija
22/27 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka sössii raha-asiansa, jon yleensä niitä samoja, jotka ei osaa etukäteen säästää tai ostaa alennuksesta tai leipoa itse tai ommella tai pitää hyvät välit tukiverkostoihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 12:46"]

Olet siis työssäkäyvä? Lainaa valtiolta matalalla korolla. Printtaa vero.fi verokortti, johon merkitset todella alhaisen veroprosentin ja toimitat palkkatoimistoosi. Näin saat isomman tilin kouraan ja pystyt järjestämään joulun. Tämähän kostautuu ensi vuonna, joten säädä tulevan vuoden verokortti sen mukaiseksi. Samalla voit päättää, että ensi jouluna ei käy samalla tavalla ja säätää veroprosenttia vielä pikkaisen tiukemmaksi ja näin saat pakkosäästettyä ensi joulun rahat, jotka saat veronpalautuksena.

[/quote]

Paitsi että jouluna 2014 saa veronpalautusta vuoden 2013 veroista, eli tilaisuus meni jo.

Ap ei taida kyetä niin kauaskantoisiin ratkaisuihin, että ensi vuonna maksaisi reilummin veroja vuonna 2015 saatavia veronpalautuksia varten.

Joulu tulee joka vuosi ja lapsiperheessä pitää olla ruokaa joka päivä....onko se niin vaikeaa ennakoida.

Vierailija
24/27 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 13:22"]

Ne jotka sössii raha-asiansa, jon yleensä niitä samoja, jotka ei osaa etukäteen säästää tai ostaa alennuksesta tai leipoa itse tai ommella tai pitää hyvät välit tukiverkostoihin.

[/quote]

meinasin ensin vastata kärkkäästi, mutta rupesin sitten ajattelemaan että tosiaan itse olen sössinyt tilanteeni. Siitä oppineena vietämme normaalia elämää rahallisest nykyään. Esikoinen tulossa. Kaikki tuputtavat tietoja mistä lahjoja, rahaa ja käytettyä tavaraa, koska luulevat ettei meillä mene hyvin. En viitsi korjata sitä kellekkään köyhälle ystävälleni. 

Säästämme todella paljon kun lopetimme polttamisen ja juomiset ihan kokonaan. Uskomatonta mitkä määrät säästyy

Vierailija
25/27 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää syytellä ap:tä joka pyytää apua tähän hetkeen.

Kuten joku jo sanoi, lapsilisät tulevat pe 20.12 Jos osaat olla kylmähermoinen, jätät lahjojenoston ma 23.12 tai jopa jouluaattoon- silloin on jo alennuksia!

Viime vuosina on Anttilassa ollut kuponkeja esim ilmaisjakelulehdessa tyyliin osta 50 saat 10 alen, osta 100 saat -20.Tarjoustuotteet on lasketti mukaan niin me ollaan lasten lahjaostoissa säästetty Se 40 €. Lisäksi voisin vaikka vannoa että lautapelit ovat jo joulua edeltävänä vkl alessa.

Minkä ikäisiä sun lapset on ?

Nettikirpparit kannattaa koluta. Ja tavalliset. Monet siivoavat NYT kirppiksille leluvarastot saadakseen tilas joululahjoille.

Itse sain käytettynä Littlest Pet Shop talon edullisesti 6 v tytölle. Vaikka rahaa olisi, en raaskisi lähes 80 maksaa niistä muovihirvityksistä !

Tsemppiä ap. Rauhoitu. Tärkeintä on se yhdessä valmistelu, leipominen, ne EI paljon maksa. Jos saat lautapelin kirppikseltä tai alesta ja pelaatte sitä yhdessä, vietätte kiireettömät pyhär löhöten, kokkaillen, ulkoillen, telkkua katsellen niin kaoset muistavat joulun yhtemä parhaimmista !

Hyvää joulunaikaa ap sulle ja perheellesi.

Vierailija
26/27 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tulee rahatilanne yllätyksenä, mutta kummasti joka vuosi painitaan itsekin tuon ongelman edessä. Kyllähän sitä tietenkin voisi ympäri vuoden ostella lahjoja jos sattuu sopivaan hintaan saamaan, mutta en jaksa ainakaan itse moista. Edellisellä vastaajalla oli hyvä neuvo noiden alennusten suhteen! Monesti ruuat, kukat yms. myös saattavat olla alessa aattona/jo edellisinä päivinä, jos on jäämässä isoja eriä ylimääräiseksi. Mutta ehkä kaikkea ei kannata laskea tuon varaan. Me koitetaan tehdä itse mahdollisimman paljon pienellä rahalla ja luoda sitä oikeaa jouluntunnelmaa yhdessäololla, uskon, että onnistuu pienemmälläkin rahalla luoda se <3

Vierailija
27/27 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo alennusmyynnit olisivat ihana idea, mutta ainakin minulla raha-asiani todella pahasti sössineenä, ulosoton jälkeen jäi hätinä käteen sen verran, että aina selvittiin seuraavaan palkkaan (lapsen harrastusta en edes ulosoton takia suostunut lopettamaan). Nyt ulosotto on ohi, ja pieni palkkakin tuntuu suurelta.

Toivottavasti ap. saa hyvän joulun kaikista vaikeuksista huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän seitsemän