Vaimo ei saa nuolemalla
Miten se oikeen pitäis tehdä? Kertokaa te jotka saatte, vai onko sellasia naisia olemassakaan?
Kommentit (23)
Otat siihen dildon kaveriksi. Tai sitten jotain surisevaa, tai niiden yhdisteen.
Kaikki ei yksinkertaisesti saa orgasmia kaikilla tavoilla. Kieli on tosi eri tuntuinen kuin sormet, joten en vetäisi mutkia ihan niin suoraksi, että sanoisin jokaisen naisen laukeavan nuolemalla, jos laukeaa sormillakin. Minä esimerkiksi en laukea nuolemalla, koska kielen kosketus on aivan liian pehmeä. Jäykäksi jännitetyllä kielellä taas ei yksikään mies ole muutamaa hetkeä pidempään jaksanut klitoristani hieroskella, vaikka se nimenomaan olisi minulle parhaimman tuntuinen ja todennäköisesti myös orgasmin tuottava tapa harrastaa suuseksiä.
Onko orgasmin saaminen nuolemalla kynnyskysymys? Eikö riittäisi, että vaimo vain nauttii siitä tuntemuksestaan, kun nuolet häntä? Ei ole pakko edes tähdätä orgasmiin, se voi tulla jos on tullakseen. Orgasmit voi sitten hoitaa muilla tavoilla, jos siltä tuntuu.
Olen monta kertaa kysynyt naisystävältä, että joko sulta tuli. Aina on sanonu, että on melko varma, että tuli jo. Eikö nainen muka tiedä, koska hän saa. Miehelle ei ainakaan jää epäselväksi oma orkku.
[quote author="Vierailija" time="09.12.2013 klo 15:42"]
Olen monta kertaa kysynyt naisystävältä, että joko sulta tuli. Aina on sanonu, että on melko varma, että tuli jo. Eikö nainen muka tiedä, koska hän saa. Miehelle ei ainakaan jää epäselväksi oma orkku.
[/quote]
Jäikö sulle epäselväksi, että nainen ei saanut?
Sellaisia naisia on todellakin olemassa, jotka eivät tiedä, miltä orgasmi tuntuu. Eivät ole sen vertaa viitsineet pilluaan rassata. Todella kummallista, ja sitten porataan, että mies ei saa naiselle orgasmia.
Minä en henkilökohtaisesti siedä, että multa kysytään "sainko". Sen huomaa ihan varmasti saiko vai ei. Tai ehkä tämäkin on naisesti kiinni.
Minä olen onnistunut saamaan myös nuolemalla mutta vaatii todellakin kieleltä jäykkyyttä tai imua oikealla tavalla. Parhaimman orgasmin saan kuitenkin sormin. Ei ole mitenkään pakkomielle sitä nuolemalla saada. Painetta klittaan sormin niin alkaa tapahtua :)
N39
Kaikki naiset, mitä mä olen nuollut, ovat saaneet. Ja sitä ei todellakaan tarvitse kysellä, huuto ja kiemurtelu on sitä luokkaa. Tosin en voi kokeilla sitä, koska olen varattu.
T. m49
Oih, mä taas en tiedä mitään parempaa kuin nuoleminen, se on varmin ja nopein tapa tulle. <3 Mutta niin, naisia on monia. Muista myös kevyesti imeä klitorista. Tarkkaile myös reaktioita riippuen, missä kohdassa työskentelet, voit olla maantieteellisesti vähän väärässä kohdassa. ;)
Mieheni käsi emättimessä ja pää jalkojeni välissä nuolemassa on ihana yhdistelmä. Tulen lähes joka kerta. Sormin kestää paljon kauemman.
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 10:14"]
Minä en henkilökohtaisesti siedä, että multa kysytään "sainko". Sen huomaa ihan varmasti saiko vai ei. Tai ehkä tämäkin on naisesti kiinni.
[/quote]
Minäkään en voi sietää sitä, että mies kysyy sainko. Ainoa sitä ärsyttävämpi asia on se, kun jotkut miehet pyytää laukeamaan tai sanoo, että anna tulla vain, älä pidättele. Sellaisista kommenteista tulee ainoastaan olo, että mies on jo kyllästynyt tai jotain. En muutenkaan pidä siitä, että seksi pyörii orgasmini ympärillä, ja jos minusta alkaa tuntua siltä, että miehen ainoa tavoite on tuottaa minulle mahdollisimman monta orgasmia, niin minulta menee seksistä maku.
Orgasmin tuottaminen minulle on todella helppoa, jos kumppani on entuudestaan tuttu. Ei siinä ole mitään jännää eikä kyllä myöskään mitään minua kiihottavaa. Sen sijaan monipuolisen seksin tuottamat erilaiset tuntemukset ennen orgasmia on ihan parasta. Olen ehdottomasti sitä koulukuntaa, että orgasmi tulee jos on tullakseen, mutta ei seksin tarvitse tähdätä siihen. Jos haluan orgasmin, niin osaan kyllä tarpeen tullen ohjastaa miestä oikeaan suuntaan. :)
Minä olen hiljainen laukeaja, eli sinänsä kyllä ymmärrän miesten kysymykset siitä, olenko jo saanut orgasmin, vaikka en pidäkään siitä kysymyksestä. Mitä lähempänä orgasmia olen, sitä vähemmän liikun ja kiemurtelen tai ääntelen. Tämä on hämmentänyt monia miehiä; he ovat luulleet tekevänsä jotain väärin ja joskus lopettaneet juuri sillä kriittisellä hetkellä. :) Onneksi tuttujen kumppaneiden kanssa tätäkään ongelmaa ei ole.
4, eli N29 (ilmeisesti täällä on tapana ilmoittaa sukupuoli ja ikä, joten liitytäänpä joukkoon)
Mä voin tulla opettamaan sua... En itse nuole vaimoasi vaan kerron mitä teet ja katson samalla teetkö sen oikein. Kun vaimosi voihkii "Voi luoja miten ihanaa, multa tulee ihan just....", niin kurssi on päättynyt. Orkun pitäis lähtee alle parissa minuutissa. Tai jokainen nainen on tietysti erilainen, mut kaikki ne joiden kanssa mä olen ollut, oon saanu laukeemaan nopeesti...
laita huulet klitoriksen ympärille ja liikuta kieltäsi samalla tavalla kuin suutelsit kielaria. Ime samalla vähän klitorista. Jos ei tule minuutissa niin ihme on!
No toki on naisia jotka ei saa vaikka atomipommin toosaan laittas,mutta luulen että 90% naisista saa orkun,kunhan perusjutut on kunnossa(oikea henkilö,tila,tunnelma,esileikki,jne..).
[quote author="Vierailija" time="11.12.2013 klo 16:48"]
[quote author="Vierailija" time="10.12.2013 klo 10:14"]
[/quote]
Minäkään en voi sietää sitä, että mies kysyy sainko. Ainoa sitä ärsyttävämpi asia on se, kun jotkut miehet pyytää laukeamaan tai sanoo, että anna tulla vain, älä pidättele. Sellaisista kommenteista tulee ainoastaan olo, että mies on jo kyllästynyt tai jotain. En muutenkaan pidä siitä, että seksi pyörii orgasmini ympärillä, ja jos minusta alkaa tuntua siltä, että miehen ainoa tavoite on tuottaa minulle mahdollisimman monta orgasmia, niin minulta menee seksistä maku.
Orgasmin tuottaminen minulle on todella helppoa, jos kumppani on entuudestaan tuttu. Ei siinä ole mitään jännää eikä kyllä myöskään mitään minua kiihottavaa. Sen sijaan monipuolisen seksin tuottamat erilaiset tuntemukset ennen orgasmia on ihan parasta. Olen ehdottomasti sitä koulukuntaa, että orgasmi tulee jos on tullakseen, mutta ei seksin tarvitse tähdätä siihen. Jos haluan orgasmin, niin osaan kyllä tarpeen tullen ohjastaa miestä oikeaan suuntaan. :)
Minä olen hiljainen laukeaja, eli sinänsä kyllä ymmärrän miesten kysymykset siitä, olenko jo saanut orgasmin, vaikka en pidäkään siitä kysymyksestä. Mitä lähempänä orgasmia olen, sitä vähemmän liikun ja kiemurtelen tai ääntelen. Tämä on hämmentänyt monia miehiä; he ovat luulleet tekevänsä jotain väärin ja joskus lopettaneet juuri sillä kriittisellä hetkellä. :) Onneksi tuttujen kumppaneiden kanssa tätäkään ongelmaa ei ole.
4, eli N29 (ilmeisesti täällä on tapana ilmoittaa sukupuoli ja ikä, joten liitytäänpä joukkoon)
[/quote]
Ja tähän vielä,että täysin samaa mieltä olen.
Olen törmännyt naiseen, joka ei tiennyt varmasti, saiko hän vai ei. Onko tämä hyvinkin yleistä naikkosten keskuudessa? En pitäisi tota saamisen utelua kovin pahana mokana tuossa tilanteessa. Nääs, jos jätän kesken ja naikkonen ei saanut, niin sehän turhauttaa todennäköisesti useampia. Jos tuli, niin sitten voi pimpero olla jo niin arka, ettei sitä heti kannata rassata.
[quote author="Vierailija" time="14.12.2013 klo 05:53"]
Olen törmännyt naiseen, joka ei tiennyt varmasti, saiko hän vai ei. Onko tämä hyvinkin yleistä naikkosten keskuudessa? En pitäisi tota saamisen utelua kovin pahana mokana tuossa tilanteessa. Nääs, jos jätän kesken ja naikkonen ei saanut, niin sehän turhauttaa todennäköisesti useampia. Jos tuli, niin sitten voi pimpero olla jo niin arka, ettei sitä heti kannata rassata.
[/quote]
Jos nainen on epävarma, saiko vai ei, hän ei yleensä ole saanut, ehkä koskaan.
Eräs nainen alkaa murisemaan kun on lähellä saamista, tuntuu vain koomiselta.
Jotkut naikkoset eivät vain pysty rentoutumaan tarpeeksi siinä. Pelkäävät esimerkiksi peränsä ja pillunsa haisevan miehen nenään tai muuta vastaavaa. Joskus mies voi toki olla taitamatonkin ja orgasmittomuus voi johtua siitä. Jos nainen saa sormin, niin oikein nuoltuna nainen saa takuuvarmasti, jos pystyy rentoutumaan ja heittäytymään nautintoon.