Lue keskustelun säännöt.
Entäpä 135cm vai 2m??
Kommentit (3)
2m. Ylettää paikkoihin eikä tarvitse erikoisjärjestelyjä. Mulla mies yli 190cm joten tottunut.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miehen nyt kuuluukin olevan lähemmäs 2 m, mut siis itsekö? Olisin silti ennemmin 2 m pitkä kuin 135 cm. Pituudestä ei sinänsä ole ikinä haittaa mut ehkä naisena kiva olis olla alle 190 cm. Ihannepituus naiselle ehkä olisi n. 183 cm.
2m, muutenkin 194cm. Olishan se tietty kiva kokeilla lyhyenäkin olemista.