Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä viimeksi sai sinut onnelliseksi tai iloiseksi?

Vierailija
28.09.2020 |

Kertokaa positiivisista tapahtumista ja uutisista joita olette saaneet lähiaikoina.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojan kuulumiset armeijasta <3

Vierailija
2/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä on niin pitkä aika etten edes muista.

M38

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun huomaan ahkeran treenaamisen tulokset vartalossa.

Rasvaa on palanut ja lihasmassaa tullut lisää, kroppa on kiristynyt.

Treenaan 10 t viikossa, 2 lepopäivää. Ja terveellinen ruokavalio. Tavoite on saada kaunis fitness-kroppa :)

Vierailija
4/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain usealta viestiä puhelimeen tänään. Lämmitti :).

Vierailija
5/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kiva viikonloppu, kun kaikki lapset tulivat kotiin. Syötiin hyvää ruokaa, saunottiin, katsottiin elokuva, juteltiin. Ihanan leppoisaa ja perheen kesken on vaan niin ihanaa. Tunnen perheestä suurta kiitollisuutta.

Vierailija
6/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun hain lapset tarhasta, juoksivat iloisesti vastaaan ja halasivat. 😍

Vierailija
7/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kaupasta pitkästä aikaa jogurttikookospaloja. Ostin, söin ja iloitsin.

Äsken mies hieroi selkääni ja päästelin epämääräisiä ääniä, koska paikat ovat jumissa ja yksi näistä äänähdyksistä oli jotenkin randomisti "en!". Tästä lähti hauska juttu käyntiin, kun mies kysyi että "mitä 'en'?" ja minä vastasin että "yleisesti ottaen vaan en". Rupesi naurattamaan hölmö tilanne, oli mukava hauska yhteinen hetki.

Vierailija
8/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkoinen ja lämmin ilma. Mieltä lämmittää, kun syyskuun lopussa voi kävellä kaupungilla t-paidassa. Hinku etelään lievittyy ainakin hetkeksi. 😎

Vierailija
9/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järviradion hengellinen ilta. Pastori puhui viisaita sanoja, jotka lujittivat uskoani Isä Jumalaan - HALLELUJA!!!

Vierailija
10/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun viimeksi oli seksiä tai savuja. Molemmista liikaa aikaa. 

Vierailija
11/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun lukee näitä juttuja mitä täällä on, niin on naurussa pitelemistä:

https://www.vauva.fi/keskustelu/3888951/kuinka-ja-kenelle-menetit-neits…

Vierailija
12/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

7-viikkoinen poikani katsoi minua suoraan silmiin, hymyili ja sanoin hyuu.

Vierailija
13/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain tänään tehtyä gradua. Lisäksi olen 7. viikolla raskaana ja kyseessä on ensimmäinen lapsemme. :)

Vierailija
14/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain tänään tehtyä gradua. Lisäksi olen 7. viikolla raskaana ja kyseessä on ensimmäinen lapsemme. :)

Onnittelut! Siis siitä lapsesta =) Omat lentää just pesästä ja tuntuu että vasta ne oli tuolla mahassa. Nauti, nauti, nauti!! 

Vierailija
15/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kiireetön aamupala, lapset kouluun. Ei kiirettä tänään töihin, rakasteltiin.

Suihku ja leppoisa puolikas työpäivä.

16/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltalenkki tänään koiran kanssa vesistön rantaviivaa seuraillen. Sorsat ja muut vesilinnut ääntelivät, vaahteroissa ja koivuissa oli jo ruskaa. Hevosia oli laitumella ja ratsastajia kentällä. Aurinko painui mailleen, vesistön ylittävällä sillalla kulki juna.

Vierailija
17/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnistunut deitti, 22 vuotiaan naisen kanssa.

M44

Vierailija
18/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin perjantaina vähän tavallista paremmin. Lapsi lähti tätinsä luo viikonlopuksi ja sain levätä ja olla ihan keskenäni koko viikonlopun. Oli ihanan rauhallista ja siisti koti säilyi sunnuntaihin asti.

Vierailija
19/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viimein ajatuksen mitä alan opiskella ja se voisi onnistua. Se vaan kävi niin, että kaikkien miettimisten ja erään epäonnisen yrityksen jälkeen ( työharjoittelu h*elvetistä) viimein löysin sellaisen alan missä voisin onnistua ja opettakin hyvin mukavan oloinen. Yritän saada työkkärin rahoituksen opintoihin ( omaehtoinen opiskelu). Olisi ensimmäinen ammatti minulle. Olen ollut aika hukassa elämäni kanssa lukion jälkeen ja en ole päässyt hakemilleni aloille millään. Nyt tarvin kaiken voiman koulutuksen käymiseen, koska minulla pitkä kiusaamistausta ja kamppailen kaikken pelkojen yms kanssa joka päivä. Nyt ei ole varaa epäonnistua. Olisi kiva saada ammatti viimein ja vielä paljon etäopiskelua mukana tässä koulutuksessa mikä on hyvä juttu minulle. Toivokaa parasta, että kaikki menisi hyvin. Olisi jotain hyvää elämässäni viimeinkin ja onnistuisin saamaan ammatin ennen 30-vuotias päivääni ja vielä aika nopeasti. Nyt ei ole alalla enää väliä ( työllisyys yms) kun vaan pääsisin eteenpäin ja saisin tehdä sitä mistä itse tykkään.

Vierailija
20/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin oloni onnelliseksi noin vuosi sitten, kun olin yksin matkalla.