Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero ennen joulua vai joulun jälkeen?

Vierailija
07.12.2013 |

Oon jättämässä mieheni mutta mietin että jättäisinkö sen vasta joulun jälkeen. En haluais sille kuitenkaan surullista joulua. Mitä ootte mieltä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsia, niin ehdottomasti joulun jälkeen.

Vierailija
2/10 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

JOulun jälkeen jos teillä on lapsia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulun jälkeen.

Vierailija
4/10 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oo lapsia mut tiedän et mies edelleen rakastaa mua. Säälin sitä kuitenkin, etten haluais pilata sen vuoden tärkeintä juhlaa. Ristiriitainen tilanne. Näköjään jättäjän osa on pahempi kuin jätetyn. Jätetyn osan oon kokenut aikaisemmin itse. -ap

Vierailija
5/10 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kyselet täältä. Jos sulla on munaa niin lähde siltä istumalta. Ajattelitko että mies saa nauttia sun sulostuttavasta seurastasi vielä joulun. Aika lapsellinen asenne kaikenkaikkiaan.. Eikö ero ole kahden ihmisen juttu.

Vierailija
6/10 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä syyt ovat johtaneet teidät tähän tilanteeseen?

Vierailija
7/10 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona on hyvä aika.

Vierailija
8/10 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 20:54"]

Oon jättämässä mieheni mutta mietin että jättäisinkö sen vasta joulun jälkeen. En haluais sille kuitenkaan surullista joulua. Mitä ootte mieltä?

[/quote]

Jos uskot kestäväsi miestä vielä muutaman viikon,niin ehdottomasti joulun jälkeen. Olisi julmaa jättää juuri ennen perhejuhlaa. Voithan alkaa alustaa jo eroa,siis ottamalla etäisyyttä pikkuhiljaa,niin ero ei tule joulun jälkeenkään ihan puun takaa.

Vierailija
9/10 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä ei ole lapsia niin jokainen päivä jonka vedätät aikuista puolisoasi tekee asetelmasta inhottavamman. Itse ainakin eroaisin sata kertaa mieluummin tänään kuin joulun jälkeen siksi että jättäjä halusi "antaa" minulle valheellisen joulun.

Jätä HETI. Joulunäytelmä on lapsia varten.

Vierailija
10/10 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois nyt heti?

Joulun jälkeen on vasta kolmen viikon päästä. Ja sit tulee uusvuosi... ajattelitko senkin vielä ylittää?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän