Miesystävän huono itsetunto
Olemme seurustelleet vuoden verran. Miehen ex-naisystävä jätti hänelle huonot muistot. Hän oli sanonut kuinka hänen edellisillä miehillä on ollut paljon suurempia peniksiä.
No, miesystäväni selvästi muistaa tämän. On multa kysynyt että riittääkö hän yms. Tämä ilmenee aina välillä hänen käytöksessään. Että jotkut naiset voi olla ilkeitä :(
Kommentit (28)
Itselläni vain 19cm eli oon vähän keskivertoa pienempi 😐
Vierailija kirjoitti:
Itselläni vain 19cm eli oon vähän keskivertoa pienempi 😐
Sekoitat nyt luvut. Sulla älykkyysosamäärä on 80, mikä on selvästi keskivertoa vähemmän.
Oikeasti, hae itsellesi hoitoa. Millään mittapuulla käytöksesi ei ole enää normaalia. Varsinkaan jos itsellesi vakuuttelet, että tämä on hauskaa läppää.
Ehkä asialle voidaan tehdä jotain, ehkä ei, mutta hyvällä tuurilla turruttavat sut lääkkeillä siihen kuntoon että voit vaan tuijottaa seinää tai teletappeja ja jättää netin vähäksi aikaa rauhaan.
Pienimunaisella pitääkin olla huono itsetunto, jos boxereissa on vain joku huvittava 15cm nakki 😁
Onneksi en itse ole ikinä ollut tekemisissä noin pienen kanssa.
N31
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on päässyt yli exän jättämistä arvista hitaasti. Mieheni on täydellinen rakastaja, enkä ymmärrä miten joku on voinut koskaan ollut tyytymätön häneen, (epäilen että oli tyytymätön itseensä mokoma lehmä). Kehun häntä joka kerta, enkä syyttä, enkä ylistä liikaa, kerron vain totuuden. Itse myös pidän häntä erityisen paljon hyvänä. Koskettelen paljon ja suutelen joka kohtaa vartalossa. Hieron häntä ja kerron miten kaunis vartalo hänellä on. Miten vahvat hartiat ja pehmeät huulet... Aina rakastelun jälkeen olen täysin tyydytetty enkä voi olla sanomatta mikä oli taas erityisen mahtavaa. Kaikki miehet (ja naiset) haluavat kuulla sen rakastamansa ihmisen suusta. Jos toisen itsetunto on lytätty ja kolhittu hänet saa sieltä takaisin vain rakastamalla.
Minä olen se pienimunainen "nyksä". Paljastui vahingossa, että vaimon exällä on vehkeet, joita hevosetkin kadehtii. Valitettavasti en voi tarkemmin kertoa, miten tämä valitettava vahinko tapahtui, muuten asianosaiset tunnistavat. Ei mitään dramaattista, kuitenkaan.
Omat vehkeet varmaan ihan keskivertokokoa, eikä asiaa ole aiemmin tullut sen enempää edes pähkäiltyä, ennen tuota tapahtumaa. Enkä sen takia enää yöuniani menetä, totuuden nimissä täytyy sanoa, että silloin meni pari yötä vähän huonosti, varsinkin kun vaimo kommentoi asiaa niin arkiseen tyyliin kuin olisi sanonut, että sen lempiruoka on pippuripihvi.
Ainoa, mikä asiassa vaivaa, että vaimo käyttäytyy tismalleen samalla tavalla minua kohtaan, kuin sinä. ja arvostan sitä hyväsydämisyyttä suuresti. Ja miksi se sitten vaivaa ? Koska tuohon tapahtumaan saakka luulin sen olevan totta.
Anteeksi, mutta minkä kuvittelit olevan totta? Sen, että naisesi nauttii seksistä kanssasi? Että naisesi pitää kehoasi seksikkäänä? Ja tämä kaikki on nyt todettu valheeksi, koska naisesi on todistetusti saanut joskus isompaa mulkkua? Kuvitteletteko te miehet tosissanne, että te olette sen isoimman naisenne koskaan saaman omaava? Että siksi nainen päätyi juuri teihin? Koska kaikilla aiemmilla oli pienempi ja siksi hän luulee, että omasi on valtava? Voi teitä...
Itse olen useamman peniksen elämäni aikana nähnyt ja koko on vaihdellut ihan pikkiriikkisestä jopa liian isoon. Sen tunnustan, että ihan pikkiriikkinen jätti kylmäksi. Koolla on väliä. Itselleni tämä tarkoittaa sitä, että paras on se sopivan kokoinen. Elämäni parhaalla seksikumppanilla ei todellakaan ollut isoin näkemäni penis, vaan arvioisin osuvan aika lähelle tuota suomalaista keskiarvoa. Olen siis aika paljon isompaakin joskus saanut. Mutta silti tämä suomalainen keskivertomuna oli ihan täydellisen mallinen ja kokoinen mun suomalaisessa keskivertopillussani. Ja se oli kiinni ihan älyttömän hyvässä ja seksikkäässä rakastajassa. Kaikista elämäni peniksistä juuri tätä keskikokoista olen eniten ikävöinyt ja varmaan masturboidessakin eniten ajatellut. Ja sitä miestä myös. Ja pahoin pelkään, että en tule koskaan löytämään toista yhtä hyvää, vaikka isompia varmaan vastaan tuleekin.
Argh. Minun nykyiselläni on päälle 20 cm, humalamittauksen mukaan 24 cm (yllytti). Ylpeilee sillä. Harmi vaan, että opastuksesta huolimatta kokee, että se iso koko riittää tyydyttämiseen.
Ikävä fakta on, mitä en ole hänelle kertonut: eksällä oli isompi ja osasi käyttääkin sitä.
Vierailija kirjoitti:
Argh. Minun nykyiselläni on päälle 20 cm, humalamittauksen mukaan 24 cm (yllytti). Ylpeilee sillä. Harmi vaan, että opastuksesta huolimatta kokee, että se iso koko riittää tyydyttämiseen.
Ikävä fakta on, mitä en ole hänelle kertonut: eksällä oli isompi ja osasi käyttääkin sitä.
Alkaa olemaan melkoisia kalavaleita. Vai että nykyisellä 24cm mutta edellinen jätti varjoonsa?
Tää palsta on kyllä priceless...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olemaan melkoisia kalavaleita. Vai että nykyisellä 24cm mutta edellinen jätti varjoonsa?
Tää palsta on kyllä priceless...
Onhan noita hevoskulleja. Toisille naisille käy enemmän tuuri kuin toisille ja kohtaa niitä 🤷
WHO:n? Miten ihminen voi olla samaan aikaan säälittävä reppana ja vielä noin helvetin tyhmä :D