Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tästä syystä en halua miestä

Iida92
28.09.2020 |

Miehillä on nykyään niin korkeat standardit kumppanin suhteen, joten on vaan parempi pysytellä sinkkuna.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki laittaa miinusta? Eikö muut ole muka samaa mieltä?

-AP

EI OLE, laihduta itsesi missin mittoihin, pukeudu seksikkäästi, opettele suikkarin otto äläkä pihtaa.

Tällaiset miehet vaatimuksineen kannattaa ainakin kiertää kaukaa, Ap.

Vierailija
22/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva. Emme ole kiinnostuneita sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ap:llekin kelpaa vain ne avaruusleukaiset kalsarikirurgit, vaikka on itse suohirviö. Eikö? 

Vierailija
24/24 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikki laittaa miinusta? Eikö muut ole muka samaa mieltä?

-AP

Se että onko kovat vaatimukset kumppanin suhteen ei ole minusta sukupuolesta kiinni. Vaan ihmisestä. Nykyään on sekä miehillä että naisilla varmaan aika kovat vaatimukset, mutta löytyy myös niitä joille melkein kuka tahansa kelpaa.

T: Nainen minäkin ja en halua myöskään miestä.

Minulla tuo menee vähän kausissa. Toisinaan viihdyn mainosti yksin enkä jaksa ketään. Sitten iskee yksinäisyys ja kuka vain mies viehättää ja kelpaa joksikin aikaa. Sitten mies alkaa ärsyttää ja masentaa ja olen taas mieluummin yksin.

Yleensä elämääni raahautuu mies, joka taas on täysin sekaisin ja pakkomielteinen minusta (puhdas sattuma, luulen että elämän rakkaus olisi alunperin voinut olla hänellekin kuka vain). Olen taas hänen kanssaan niin kauan kuin kerrallaan tykkään ja myöhemmin kestän eloa hänen kanssaan. Hänelle ei koskaan erotessamme ole kelvannut kukaan muu suhteeseen asti vaikka minäkin ajattelen, että parempiakin olisi.

Kaipa on niitäkin, jotka eivät halua ketään milloinkaan. Todelliset erakkoluonteet taitavat kyllä olla harvinaisia, siis niin erakot että edes täydellinen vastakappale tai rakastuminen ei saisi heitä luopumaan yksinolosta. Kunnes niin käy -erkoita on jo enemmän. Kai...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi