Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onneksi elämä aika pitkällä että pääsen pois

Vierailija
07.12.2013 |

Olen harrastanut elinvuosien laskemista. Vielä olis tätä keikkumista täällä.

Mahdollisesti vuosikymmeniä.

Mistä iloa loppuelämään?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita hankkia kirje- tai mailikaveri. Niitä löytää tosi helposti netistä ja jos jonkunlainen englanti sujuu, niin pääset juttelemaan ihmisten kanssa eri puolilta maailmaa. Ei kaikkien kanssa synny kovin hyvää suhdetta, mutta kahden kesken netissä ihmiset on avoimempia, eikä tarvitse peitellä omaa luonnettaan mitenkään. Kokeile vaikka interpalsia, hyväksi todettu :) Itse olen löytänyt netistä paljon samanhenkistä porukkaa ja joidenkin kanssa on jo vuosia kirjoteltu.

Vierailija
2/13 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös lasken paljonko tääällä pitää vielö lusia. Vaikka eihän sitä tiedö vaikka suoni poksahtaisi päässä jo huomena...

Erosin 10v. Sitten, lapset lähti pesästä ja jäin totaalisesti yksin. Elämäni on nyt eletty, vaikka olenkin hädintuskin keski-iässä. Tää oli tässä. Loppu onkin vaan hidasta kuolemaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 23:04"]

Minä myös lasken paljonko tääällä pitää vielö lusia. Vaikka eihän sitä tiedö vaikka suoni poksahtaisi päässä jo huomena...

Erosin 10v. Sitten, lapset lähti pesästä ja jäin totaalisesti yksin. Elämäni on nyt eletty, vaikka olenkin hädintuskin keski-iässä. Tää oli tässä. Loppu onkin vaan hidasta kuolemaa.

[/quote]

saakelin älykännykkä. Ei mahu sormet näppäimille.

Vierailija
4/13 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla kaksi meiliystävää Suomesta. On ihan kiva juttu, en oo heitä tavannut.

Mutta ei se ole sama kuin tavata oikeasti.

Asun isossa kaupungissa ja siellä ei tutustu kehenkään.

Potentiaalisia tuttuja on siis talot täynnä.

Yhtä vanhusta autoin ja nyt se on hyytynyt kun ei se

tarvii mua. Ystävystyimme kyllä.

Vierailija
5/13 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 23:04"]Minä myös lasken paljonko tääällä pitää vielö lusia. Vaikka eihän sitä tiedö vaikka suoni poksahtaisi päässä jo huomena...

[/quote]

Onko sulla kavereita, työ?

Vierailija
6/13 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kavereita,ne ovat jääneet kun aika

naan olivat eri elämäntilanteessa kuin minä. Muuttojen takia myös ystävyys katkennut. Työ nyt on työtä, se tehdään ja mennään kotiin,en kuulu oikein siihenkään porukkaan,ovat eri planeetalta kuin minä.

No,kaikki loppuu aikanaan,ei tänne ole kukaan tallaamaan jäänyt.

T. 9.

Vierailija
7/13 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 23:18"]Ei ole kavereita,ne ovat jääneet kun aika

naan olivat eri elämäntilanteessa kuin minä. Muuttojen takia myös ystävyys katkennut. Työ nyt on työtä, se tehdään ja mennään kotiin,en kuulu oikein siihenkään porukkaan,ovat eri planeetalta kuin minä.

No,kaikki loppuu aikanaan,ei tänne ole kukaan tallaamaan jäänyt.

T. 9.

[/quote]

Yritä nyt hankkia jokin harrastus, jos ei jo ole.

Liikunta auttaa.

Vierailija
8/13 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde "pois" tästä elämästä: muuta vaikka ulkomaille, opiskele uusi ammatti, tutustu uusiin ihmisiin... päästä irti menneestä ja tulevasta ja elä tässä hetkessä.

Vierailija
9/13 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan kakkosta, hanki uusi elämä! Ja tällä kertaa juuri sellainen kuin itse haluat :)

Vierailija
10/13 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 20:48"]

Komppaan kakkosta, hanki uusi elämä! Ja tällä kertaa juuri sellainen kuin itse haluat :)

[/quote]

Oikein itsekkyyden aikakauden mallituotos siinä... Kyllä tässä elämässä kuule pitää muitakin kuin aina vain sitä omaa itseään ajatella.

Vierailija
11/13 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi netistä ulkomaalaisia meilikamuja, ala vääntää jotain käsityötä, osta itsellesi 1000-palainen palapeli, osta legoja, hanki koira, hanki kissa, hanki akvaario, mene kirjastoon, hanki viherkasvi, soita jollekin, ala maalata, ala piirtää, osta Sudoku-lehti, osta silhuettiristikkolehti, ota tili Aapelissa, Stardollissa ja Älypäässä, hanki mies/naisystävä, seuraa jonkun julkkiksen elämää, katso Putouksen hahmokilpailua, twiittaa ja peukuta facessa, lottoa, sisusta kokeilemalla nykyisille huonekaluille ja koristeille uusia järjestyksiä. - Kysy lisää, kun olet kokeillut näitä.

Vierailija
12/13 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kirkkoon. Ehkä sulle ei riitä tämä maailma ja tarvitset myös taivaan. Siinä ainakin olis odotettavaa tämän elämän jälkeenkin.

Vierailija
13/13 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi vielä lähteä ulkomaille. Oon ajatellu sitä. Olen yh. Olen suunnattoman yksinäinen, tietysti jälkikasvu on, mutta toisen aikuisen seuraa aika harvoin. Ennen lasta oli ystävä jota tapasin usein.

Joskus nuorempana oli jakso ihanne-elämää.

Oli yhteisö, seuraa, ihan kivaa elämää ja miesystäväkin.

Ehkä tässä tulee vielä jotain käännettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kahdeksan