Minulla on tänään syntymäpäivä, eikä kukaan ole onnitellut
Minulla on tänään syntymäpäivä, eikä kukaan ole onnitellut. Äitini kyllä kysyi puhelimessa onko kortti tullut perille. Ei ole tullut.
Kommentit (58)
Paljon onnea. Sinua rakastetaan!!
mies52v
Kylläpäs nyt säälionnitteluja sataa tuntemattomalle. Merkityksetöntä, koska ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa, että kukaan kaveri tai tuttu viittinyt onnitella. Ehkäpä Ap on henkilö, jota kovin moni ei lämmöllä muistele.
Paljon onnea! 🍀🌹🌹🌹🍀
Onnea myös kaikille muille synttärisankareille! 🎈🐘🐘🐘🎈
Ajattelin nauttia tukevan kossukolalasillisen kunniaksesi, (oilisin saattanut nauttia sen muutenkin,) mutta nyt just sinun kunniaksesi. Onnea! Hyvää emälää ja toivottavasti ton voi lukea myös, että hyvää elämää!
😎
Oletteko te onnittelijat perseenreikäpersuja? Jos olette niin TAPPAKAA ITSENNE! Olette tähänkin asti haukkuneet, pilkanneet, halveksineet ja vihanneet minua. Pilanneet kaikki ketjuni. Pilanneet koko palstan. TAPPAKAA ITSENNE!
T. ap
En onnittele näin selkeän kerjäyksen takia.
Minä kai en edes kerro kenellekään milloin minulla on syntymäpäivä. En minä ainakaan aikuisena ihmisenä kaipaa mitään onnitteluita.
M38
Faith kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää! Ja Jumalan siunausta elämääsi!
en todellakaan tarvitse sinun jumalaasi sotkemaan synttäreitäni. ei ap. aapeelle sanoisin että ilmeisesti olet nuori ja elämä odottaa sinua.
Onnea Onnea! Sinulle ja minulle!❤ Onpas meitä monta synttärisankari täällä 😄
Vierailija kirjoitti:
Faith kirjoitti:
Hyvää syntymäpäivää! Ja Jumalan siunausta elämääsi!
en todellakaan tarvitse sinun jumalaasi sotkemaan synttäreitäni. ei ap. aapeelle sanoisin että ilmeisesti olet nuori ja elämä odottaa sinua.
En ole nuori.
t. ap
tarjookko nää kaljat ku päivänsankar oot
😋
Hyvää syntymäpäivää!
🎁😃🎈🎉🍰🍾🍷🍹🍸🧁🥤🥂🌹
Vain pikkulapset noteeraa jotain syntymäpäiviä.