Minulla on tänään syntymäpäivä, eikä kukaan ole onnitellut
Minulla on tänään syntymäpäivä, eikä kukaan ole onnitellut. Äitini kyllä kysyi puhelimessa onko kortti tullut perille. Ei ole tullut.
Kommentit (58)
Lämpimät onnittelut ihanalle synttärisankarille!
Sinulla on yksi hieno ominaisuus, jota ei ole kenelläkään muulla: olet ainoa laatuaan, uniikki. Ole siitä ylpeä.
Lämmin virtuaalihalaus täältä ruudun takaa :)
Paljon onnea syntymäpäivänäsi! Paljonko täytät?
Tulin varta vasten onnittelemaan sinua!!! Onnea, olet ihana 😍
Onnittelut! <3
(itsellä huomenna ja tiedän jo nyt kohtalon olevan sama, paitsi äidin kortti tuli perille)
Onnea Sinulle ❤
Olet Vaaka tähtimerkiltäsi?
N-77
Sydämenlämpöiset onnittelut syntymäpäivänäsi! ♥
Onpas teitä monta, kaverilla on kanssa synttärit tänään. Viestiä laitoin hänelle jo puolilta öin.
Onnea teille kaikille! 🎂
säälittävää kerjätä huomiota. narsisti
No onnea nyt, mutta niinhän se menee ettei aikuisena enää välttämättä onnitella. Heh, itse en toki enää tässä iässä välitä itsekään muistella vanhenevani taas vuodella.
Onnea sinulle. Itsellekin tuttu tilanne. Äitini on ainoa joka muistaa syntymäpäiväni. Isällekin vaikeaa. Muuten ei ole ketään ystäviä tai läheisiä sukulaisia yms, jotka muistaisivat. Vuoden loppupuolella se päivä sitten taas koittaa minullakin ja samat ajatukset itselläkin.
Onnea ap ja halaus!
Minulla oli syntymäpäivät pari päivää sitten ja olisin kaivannut halausta mieheltä, tai lapsiltani, ei tippunut, toinen teini ei edes onnitellut.
Paljon onnea💓