Kuinka pitkä ja minkä painoinen toivoisit naisen olevan?
Kommentit (43)
Miehet on tosi huonoja arvioimaan naisten painoja, ei kannata tällaista niiltä ainakaan kysyä. Olin 169/52 kun eksä tosissaan väitti, että olisin painanut ”ainakin seittemänkymmentä”. Kun painoin 55 (kuten nytkin), eksästä seuraava tapailukumppani intti, että en mitenkään paina alle kuuttakymmentä. Uskoi vasta kun kävin vaa’alla silmiensä alla.
Naiset sen sijaan veikkaavat oikein. Tietysti, koska heillä on käsitys siitä miltä mikin paino heidän omassa kropassa näyttää.
Mutta siis tästä nämä typerät kolmenkymmenen kilon heitot tännekin tulevat. Miehet eivät osaa arvioida naisen painoa.
Jos tapaan kauniin ja söpön nuoren naisen joka on minua lyhyempi, en mieti hänen pituutta ja painoa vaan sitä miten saisin hänet suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miehet on tosi huonoja arvioimaan naisten painoja, ei kannata tällaista niiltä ainakaan kysyä. Olin 169/52 kun eksä tosissaan väitti, että olisin painanut ”ainakin seittemänkymmentä”. Kun painoin 55 (kuten nytkin), eksästä seuraava tapailukumppani intti, että en mitenkään paina alle kuuttakymmentä. Uskoi vasta kun kävin vaa’alla silmiensä alla.
Naiset sen sijaan veikkaavat oikein. Tietysti, koska heillä on käsitys siitä miltä mikin paino heidän omassa kropassa näyttää.
Mutta siis tästä nämä typerät kolmenkymmenen kilon heitot tännekin tulevat. Miehet eivät osaa arvioida naisen painoa.
Jep. Juuri exältä kysyin, paljonko arvioi mun painavan. Arvioi 10kg alakanttiin. Hänellä ei mitään syytä valehdella painostani, koska ei hyötyisi siitä mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vaimo on 163 cm ja 46 kg. Passaa minulle.
Turhaan alapeukutatte. Ei ole provoamista. Vaimo on ihan luonnostaan tuota kokoa, entinen telinevoimistelija.
Semmonen normi eli 160cm/50kg.
M51
Oma nainen on 173/60, ja h*lvetin hyvä kroppa sillä onkin. Paha tuosta olisi parantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
170 ja 48 kg.
Exäni oli tuollainen. Miksi alapeukut? Pitäisikö olla lihavampi??
Anorektikko tai aliravittu!
Vierailija kirjoitti:
Tämä nyt oli selkeä provoaloitus kalastelemaan niitä "170cm ja 10kg" vastauksia
Käärme? Lapamato?
Vierailija kirjoitti:
177/66
Ja tämä nainen olen minä itse.
Tämä.
170cm ja 72kg, ei tartte olla treenattu, sellainen normaali lievästi pyöreä nainen olis hyvä
t. mies 174cm ja 80kg
Sopivan.
Ajatuksiltaan ja arvoiltaan samansuuntainen.
Liikunnallinen.
Fiksu.
Ihan tavan ihminen.
Olen 183 cm ja n. 90 kg, bodari. Toivon että nainen olisi minua lyhyempi, keveämpi ja vähemmän lihaksikas.
Vierailija kirjoitti:
155/45 on aika täydellinen aikuinen nainen.
Haittaaks jos on 157cm?
Suurin osa naisystävistäni on ollut alle 165 senttisiä ja normaalipanoisia. Suurin osa alle 60 kiloisia. Nykyinen vaimo on 154/50.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
155/45 on aika täydellinen aikuinen nainen.
Haittaaks jos on 157cm?
Haittaako jos on 148 cm? DD-kupin rinnat, siro, pienikokoinen, hoikka?
162cm ja 127 kiloa. Ja karvaluomi poskessa.