Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, oletko tuntenut vetovoimaa sellaista naista kohtaan joka ei ole mielestäsi kovin kaunis?

Vierailija
28.09.2020 |

Siis onko joku tuntunut ensi hetkestä p*ntavalta, vaikka ei ole sinun tyyppiäsi varsinaisesti?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni ei varmaan pitäisi nykyistä ihastustani ulkoisesti erityisen viehättävänä, mutta minä pidän <3

Eli vastauksesi on, että et ole tuntenut vetovoimaa sellaista naista kohtaan joka ei ole mielestäsi kaunis.

Joko tai.

Vierailija
22/64 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Reikä se on rumallakin, ja kun kasseja tarpeeksi kiristää, niin kyllä siihen tyhjennykseen välillä vaatimattomampikin vako välttää.

Kirjoittaisiko nainen "pili se on pienikin pili, ja kelpaa paremman puuttessa"? Tuskin. Mies joka ei saa, on niin täynnä vihaa ettei se ole enää tervettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outo kysymys, koska eikö se nyt mennyt niin, että kyntöön kelpaa vako kuin vako? Ja se ruminkin suohirviö saa laattikokirurgilentäjiä sänkyyn?

Vierailija
24/64 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako naisena vastata? Minua ei varmasti ole kukaan mies pitänyt kauniina. Edes oma mieheni ei ole koskaan sanonut, että olisin kaunis ja hyvä niin. En nimittäin siedä valehtelua.

Viehättävänä ja haluttavana minua sen sijaan tuntuvat useimmat pitävän. Ihmettelen tätä suuresti, koska en osaa edes pukeutua hyvin tai meikata tai mitään sellaista.

Minusta itse asiassa tämä nykyaikainen "kaikki ovat kauniita" -vouhotus on tosi omituista. Tietenkään eivät ole. Joku Grace Kelly oli kaunis, ja Natalie Portman. Itse en pidä kauneutta edes mitenkään erityisen tavoiteltavana, luulen että on kovin raskasta jos kaikki pitävät sinua kauniina ja tuijottavat.

Mitä erilaisemman näköiset ihmiset sen sijaan voivat olla hyvinkin viehättäviä ja haluttavia. 

Vierailija
25/64 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Reikä se on rumallakin, ja kun kasseja tarpeeksi kiristää, niin kyllä siihen tyhjennykseen välillä vaatimattomampikin vako välttää.

Kirjoittaisiko nainen "pili se on pienikin pili, ja kelpaa paremman puuttessa"? Tuskin. Mies joka ei saa, on niin täynnä vihaa ettei se ole enää tervettä.

Niin uskomattomalta kuin tämä kuulostaakin, niin tuon ylemmän lainauksesi takana on nainen - satun nyt vaan tietämään 😕

Vierailija
26/64 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaat naiset ovat huumaavan kauniita <3

M55+

Vierailija
27/64 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jotkut vain ovat äärimmäisen seksikkäitä, ei niinkään kauniita.

Toiseksi, olen tuntenut myös vetoa naisiin, jotka eivät ole olleet erityisen kauniita tai seksikkäitä, mutta älykkäitä joiden kanssa ei tule tylsää hetkeä, kun aina on jotakin kiinnostavaa josta puhua.

Jostain syystä ne klassisen kauniit ovat yleensä olleet tylsimpiä, sekä jutuissaan, kuin myös sängyssä. Toki poikkeuksiakin on osunut kohdalle. Naimisiin menin sen kauniin ja älykkään kanssa, jonka kanssa oli aina myös yhteistä tekemistä. Hän poistui myöhemmin keskuudestamme eli olen reilu 60++

Vierailija
28/64 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti olette miehet vastanneet täällä (ne jotka ovat asiallisesti liikkeellä). Ihan mieltä lämmittää. Kaikkea hyvää teille. <3

Vierailija
29/64 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, esimerkiksi jotkut ovat olleet seksikkäitä mutta eivät kauniita. Koko olemus ja käytös todella seksikästä ja vetoavaa.

Sitten on muutama ollut vain todella poikkeuksellisen älykäs ja hyvä keskustelija. Kaikilla kohteilla on ollut huomattavat sosiaaliset taidot.

Vierailija
30/64 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Oli todella hyvä sängyssä ja kaunis naisellinen vartalo. En vaan pitänyt hänen kasvoistaan, enkä monesta muustakin jutusta.

Vierailija
31/64 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on mielenkiintoinen keskustelu. Edelleen silti kiusaa muutama seikka. Vaikkapa se minkä näköinen on assburger ass.....

Vierailija
32/64 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikä se kaunis sitten on. Jos laittaisin vaikka kymmenen viimeksi tapaamaani naista kauneusjärjestykseen kasvokuvan perusteella niin järjestys olisi luultavasti jonkin  verran erilainen kuin kokovartalokuvan perusteella. Vielä radikaalimmin erilainen voisi tuo järjestys olla jos käytössä olisi vaikka lyhyt video, puhumattakaan livenä tapaamisesta. Ja monesti se voi olla joku yksittäinen juttukin mikä ihmisestä tekee kauniin ja/tai viehettävän. Hymy tietysti on klisee kuten silmätkin, mutta minulle esimerkiksi ääni vaikuttaa todella paljon siihen kuinka kauniina naisen koen. 

Tuossakin on oikeastaan vasta pintaraapaisu tai ensivaikutelma. Kun paremmin tutustuu niin siinä usein nainen omissa silmissä huomattavasti kaunistuu tai joskus ikävä kyllä rumentuu. Yksiselitteisen rumia ovat lähinnä ikävät, ilkeät ja itsekkäät ihmiset vaikka ensivaikutelma olisikin jotain muuta. Moni kakku päältä kaunis ja niin pois päin.

Ja on toki sitä kauneutta ja vetovoimaa monenlaista muutenkin. Joku nainen voi olla esteettisessä mielessä hyvinkin kaunis, mutta ei kuitenkaan kovin puoleensavetävä tai viehättävä. Joku toinen ei ehkä objektiivisesti tarkasteltuna ei kaunis ollenkaan , mutta suorastaan tihkuu seksiä ja joku kolmas taas ehkä "valokuvatavis" mutta livenä aivan vastustamaton , mistä lie se vetovoima sitten kumpuaakin.

Kai tämän sotkun voisi tiivistää niin että ikinä ei etukäteen tiedä kuka koviten kolahtaa :-)

M41

Vierailija
33/64 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikä se kaunis sitten on. Jos laittaisin vaikka kymmenen viimeksi tapaamaani naista kauneusjärjestykseen kasvokuvan perusteella niin järjestys olisi luultavasti jonkin  verran erilainen kuin kokovartalokuvan perusteella. Vielä radikaalimmin erilainen voisi tuo järjestys olla jos käytössä olisi vaikka lyhyt video, puhumattakaan livenä tapaamisesta. Ja monesti se voi olla joku yksittäinen juttukin mikä ihmisestä tekee kauniin ja/tai viehettävän. Hymy tietysti on klisee kuten silmätkin, mutta minulle esimerkiksi ääni vaikuttaa todella paljon siihen kuinka kauniina naisen koen. 

Tuossakin on oikeastaan vasta pintaraapaisu tai ensivaikutelma. Kun paremmin tutustuu niin siinä usein nainen omissa silmissä huomattavasti kaunistuu tai joskus ikävä kyllä rumentuu. Yksiselitteisen rumia ovat lähinnä ikävät, ilkeät ja itsekkäät ihmiset vaikka ensivaikutelma olisikin jotain muuta. Moni kakku päältä kaunis ja niin pois päin.

Ja on toki sitä kauneutta ja vetovoimaa monenlaista muutenkin. Joku nainen voi olla esteettisessä mielessä hyvinkin kaunis, mutta ei kuitenkaan kovin puoleensavetävä tai viehättävä. Joku toinen ei ehkä objektiivisesti tarkasteltuna ei kaunis ollenkaan , mutta suorastaan tihkuu seksiä ja joku kolmas taas ehkä "valokuvatavis" mutta livenä aivan vastustamaton , mistä lie se vetovoima sitten kumpuaakin.

Kai tämän sotkun voisi tiivistää niin että ikinä ei etukäteen tiedä kuka koviten kolahtaa :-)

M41

Juuri näin.

(Myös naisilla se menee niin, vaikka jotkut palstamiehet vänkäävät vastaan. )

Vierailija
34/64 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Ihastuin pahan kerran työkaveriin jota tuskin voi sanoa ulkoisesti kauniiksi. Hän on omenalihava ja kasvotkin on aika lailla rasvan peitossa. Maantienvärinen tukka ponnarilla, ei meikkaa. Ensinäkemältä en olisi ikinä uskonut että häneen joskus ihastun. Myönnän että hänelle juttelemisessa oli ensin enemmänkin sääliä mukana: ilahdutetaan nyt tuon ruman syrjityn naisen päivää vähän.

Mutta hän on todella kiehtova persoona. Huippuälykäs, erikoinen kekseliäs huumorintaju, ei yhtään yritä kelvata kellekään tai mielistellä vaan on aidosti ja suorasanaisesti oma itsevarma itsensä. Hänen lähellä on valtavan helppo olla koska tuntuu ettei hän mitenkään arvostele eikä yritä mitään. Niin vuoden työkaveruuden jälkeen pyysin tämän naisen tuopille ja tunnustin ihastukseni. Petiin pääsin, mutta hän sanoi jo baarissa että on erakkoluonne eikä harrasta ollenkaan parisuhteita joten vakisuhdetta en valitettavasti saanut. Olisi ollut ensimmäinen nainen minulle, jonka kanssa olisin halunnut muutakin kuin seksiä ja hengailua.

Vierailija
35/64 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastun naisessa aina silmiin. Niissä joko on sitä jotain, tai sitten ei. Eli kyllä, olen tuntenut vetovoimaa (todella vahvaakin) naisia kohtaan jotka eivät ole olleet ehkä niin perinteisen kauniita.

Vierailija
36/64 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M41

Onko jotain esimerkkejä kauniista mutta epäkiinnostavista naisista? Lähinnä julkkiksia ajattelen että on jotain yhteistä kosketuspintaa vs naapurin Liisa. Ja tietysti jos joku nainen haluaa vastata niin onko esimerkkejä komeista miehistä jotka eivät kuitenkaan herätä mitään kiinnostusta?

Vierailija
37/64 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Eräs ex-tyttöystävistäni ei ollut mitenkään kaunis, mutta hänessä oli jotain käsittämättömän seksikästä, mikä vei aina jalat alta. Edelleenkin, vaikka olen naimisissa, fantasioin usein hänestä ja muistelen uskomattomia hetkiämme.

Vierailija
38/64 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksessä mainitaan kaksi käsitettä, "vetovoima" ja "ei ole mielestäsi kaunis". Kysymys vaikuttaa minusta aika pinnalliselta ja ulkonäkökeskeiseltä, ehkä ap on nuorempi henkilö.

Minusta miehenä sana kaunis viittaa lähinnä sellaiseen "yleisesti kauniina pidettyyn", kuten missit, valokuvamallit jne., jotka eivät ulkonäöllään tee minuun yhtään enempää vaikutustusta kuin muutkaan naiset. Minulle miehenä "naiseus" on itseisarvona viehättävää ja en oikeastaan koskaan ole kokenut yhtäkään naista erityisen rumana. Naiseus on sekä esteettistä että eroottista.

Mikäli vetovoimalla tarkoitetaan seksuaalista vetovoimaa, se ei taas minun mielestä liity ulkonäköön juuri ollenkaan, vaan on enemmänkin sitä, mitä ja miten nainen puhuu, hymyilee, ajattelee, liikkuu, käyttäytyy ja katsoo. Silmien ilme, katseen "syvyys" ja kasvojen mikroilmeet ovat tärkeitä.

m50+

Vierailija
39/64 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
40/64 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, hyvin moniin. Työpaikoilla ja opiskellessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän