Mies, oletko tuntenut vetovoimaa sellaista naista kohtaan joka ei ole mielestäsi kovin kaunis?
Siis onko joku tuntunut ensi hetkestä p*ntavalta, vaikka ei ole sinun tyyppiäsi varsinaisesti?
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mikä se kaunis sitten on. Jos laittaisin vaikka kymmenen viimeksi tapaamaani naista kauneusjärjestykseen kasvokuvan perusteella niin järjestys olisi luultavasti jonkin verran erilainen kuin kokovartalokuvan perusteella. Vielä radikaalimmin erilainen voisi tuo järjestys olla jos käytössä olisi vaikka lyhyt video, puhumattakaan livenä tapaamisesta. Ja monesti se voi olla joku yksittäinen juttukin mikä ihmisestä tekee kauniin ja/tai viehettävän. Hymy tietysti on klisee kuten silmätkin, mutta minulle esimerkiksi ääni vaikuttaa todella paljon siihen kuinka kauniina naisen koen.
Tuossakin on oikeastaan vasta pintaraapaisu tai ensivaikutelma. Kun paremmin tutustuu niin siinä usein nainen omissa silmissä huomattavasti kaunistuu tai joskus ikävä kyllä rumentuu. Yksiselitteisen rumia ovat lähinnä ikävät, ilkeät ja itsekkäät ihmiset vaikka ensivaikutelma olisikin jotain muuta. Moni kakku päältä kaunis ja niin pois päin.
Ja on toki sitä kauneutta ja vetovoimaa monenlaista muutenkin. Joku nainen voi olla esteettisessä mielessä hyvinkin kaunis, mutta ei kuitenkaan kovin puoleensavetävä tai viehättävä. Joku toinen ei ehkä objektiivisesti tarkasteltuna ei kaunis ollenkaan , mutta suorastaan tihkuu seksiä ja joku kolmas taas ehkä "valokuvatavis" mutta livenä aivan vastustamaton , mistä lie se vetovoima sitten kumpuaakin.
Kai tämän sotkun voisi tiivistää niin että ikinä ei etukäteen tiedä kuka koviten kolahtaa :-)
M41
Onko jotain esimerkkejä kauniista mutta epäkiinnostavista naisista? Lähinnä julkkiksia ajattelen että on jotain yhteistä kosketuspintaa vs naapurin Liisa. Ja tietysti jos joku nainen haluaa vastata niin onko esimerkkejä komeista miehistä jotka eivät kuitenkaan herätä mitään kiinnostusta?
Hollywood-näyttelijöistä vaikkapa Nicole Kidman on minulle tuollainen, kieltämättä hyvin kaunis nainen, joka ei kuitenkaan sytytä kertakaikkiaan millään tavalla.
Eri.
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan ainoa ei-viehättävä juttu miehessä on sellainen "valuva" ylipaino, ylipaino edes pienillä lihaksilla on ok.
Aknearvet, kaljuus, lyhyys tai vaikka karvaisuus eivät vaikuta yhtään huonolla tavalla.
Joku ylisliipattu ja yli-itsevarma on usein epäseksikäs, sellainen reilu, hauska ja fiksu tavis saa mielikuvituksen liikkeelle usein. :D
Ap
Valuva ylipaino 😂 En kestä 😂
Mutta heti tajusin millaista tarkoitit.
Olen.
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Kauneus on paljon monipuolisempaa kuin esimerkiksi kuvista voi koskaan päätellä. Hyvä poseeraus voi vaikkapa peittää isot kädet ja jalat ja kyllä viehättävyyttä vähentää kun "kaunotar" löntystää vastaan raskaan näköisesti 43- numeron kengissä.
Ihan samoin sirous ja kevyt liikkuminen voi tehdä naisen olemuksesta livenä hehkeän, vaikka se ei välity kuvista.
Nykyiset hammaspäällysteet ovat monella niin luonnottomat, että joku persoonallisuus hampaissa näyttää erittäin viehättävältä.
Kaikki naiset ei myöskään näytä erityisen kauniilta " ilman meikkiä"- kuvissa, esimerkkinä vaikka Karita Tykkä, joka on laitettuna kaunotar.
Itse tunnen vetoa ainakin nykyisin vallalla olevasta kauneusihanteesta poikkeavia naisia kohtaan.
Ison vaikutuksen naisen ulkonäössä tekee usein joku persoonallinen piirre tai yksityiskohta: se voi olla jokin asia vartalon muodossa, kasvojen piirteissä, liikkeissä, eleissä tms.
Joskus jokin tuollainen persoonallinen piirre tai yksityiskohta saa minut liekkeihin aivan hetkessä. Mitään yhtä tekijää tai asiaa, joka näitä piirteitä ja naisia yhdistäisi, en osaa sanoa. Jokainen on ollut erilainen, mutta silmissäni aivan superkuuma.
Vierailija kirjoitti:
Reikä se on rumallakin, ja kun kasseja tarpeeksi kiristää, niin kyllä siihen tyhjennykseen välillä vaatimattomampikin vako välttää.
Naisilta ei kysytty.
Joo, olen tuntenut vetoa erääseen tuntemaani naiseen, joka ei ole kaunis. En ole silti edennyt asiassa.
Tunnen kyllä seksuaalista halua naisiin, joista osa ei ole kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moni ei varmaan pitäisi nykyistä ihastustani ulkoisesti erityisen viehättävänä, mutta minä pidän <3
Eli vastauksesi on, että et ole tuntenut vetovoimaa sellaista naista kohtaan joka ei ole mielestäsi kaunis.
Tai sitten tuntee vetovoimaa kaikkia naisia kohtaan ulkonäköön katsomatta, joihin on ihastunut.
Mies panee naista kuin naista, biologian pakottamana. Välillä ehkä irvistellen jos naisen naama ei miellytä mutta ei se heppiä laske. Aina voi takaapäin.
Kaikki kehen tunnen vetoa ovat minun silmissä kauniita, vaikka eivät olisikaan yleisellä tasolla kauniiksi luokiteltavia naisia. En kuitenkaan koe kaikkia kauniina pitämiäni naisia kiinnostavina, en edes niitä yleisesti kauniiksi luokiteltavia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mies panee naista kuin naista, biologian pakottamana. Välillä ehkä irvistellen jos naisen naama ei miellytä mutta ei se heppiä laske. Aina voi takaapäin.
Aikamoinen yleistys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikamoinen yleistys.
Mutta TOTTA.
Tarkoitetaanko kauneudella pelkästään ulkonäköä?
Minä olen aika tavis sitten, mutta juuri yksi ”selvännäkijä” sanoi minulle, että ympärilläni on hyvin kaunis ja herkkä energia.
Olen myös herkkä ja aistin ihmisen energioita.
Vaikka olisi kuinka ”komea” ihminen, mutta minulla on muovinen olo hänestä, en pidä ihmistä kauniina.
Minulle nämä energiat ovat ensimmäinen asia. Sitten keskityn ihmisen muihin ominaisuuksiin.
Olen tavannut ihmisiä, joiden lähellä on kuplivan hyvä olla, vaikka on ylipainoa ja ulkoinen olemus olisi lähes ruma.
Riippuu mitä kauneudella tarkoittaa. Naisystäväni ei totta puhuen naamasta mitenkään erikoinen ole mutta hänen muotonsa ja ryntäänsä ovat kuin jumalattaren, hyvin uhkeat ja eroottiset.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitetaanko kauneudella pelkästään ulkonäköä?
Minä olen aika tavis sitten, mutta juuri yksi ”selvännäkijä” sanoi minulle, että ympärilläni on hyvin kaunis ja herkkä energia.
Olen myös herkkä ja aistin ihmisen energioita.
Vaikka olisi kuinka ”komea” ihminen, mutta minulla on muovinen olo hänestä, en pidä ihmistä kauniina.
Minulle nämä energiat ovat ensimmäinen asia. Sitten keskityn ihmisen muihin ominaisuuksiin.
Olen tavannut ihmisiä, joiden lähellä on kuplivan hyvä olla, vaikka on ylipainoa ja ulkoinen olemus olisi lähes ruma.
Sitten toisaalta on ihmisiä, jotka ovat lähes kiiltokuvamaisen kauniita, mutta joku kiinnostavuus puuttuu. Ehkä se on se energia sitten.
Kyllähän ihmisen seksikkyys on hyvin paljon sellaista sopivaa "pilkettä silmäkulmassa" jolla ei ole mitään suoraa tekemistä muun ulkonäön kanssa.
Onhan noita nähty. Jotkut jopa arviolta päälle 50v.
Mikään ole niin kaunis kuin kuin hymyilevä nainen. :D
Seksuaalista halua kyllä.