Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nainen, löytyykö sinulta korsetti?

Vierailija
07.12.2013 |

Moi, onko tämä urbaania legendaa vai löytyykö naisia, jotka käyttävät korsettia ja sukkanauhoja? Toki hääpuvun alla voisin kuvitella, mutta muuten en ole naisiin törmännyt, jotka olisivat yllättäneet tälla saralla.  Minusta ne olisi kyllä kauniit ja myös kiihottavat ja mielelläni tulisin yllätetyksi näin, että nainen olisi pukeutunut korsettiin yms.

Vai onko stay-upit rohkeinta mitä nykynainen päälleen pistää?  yllättäkää naiset meitä miehiä:)

-M38

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mulla on niitä paljonkin. Olen harrastanut tight-lacingia joskus, mutta se on jäänyt ajan saatossa. Mielelläni pidän kyllä korsettia aina kun on tilaisuus ja siitä saa mieskin irti. Mun mies hullaantuu myös kombinaatiosta korsetti+sukkanauhat+sukat.

N26

Vierailija
2/22 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä löytyy.... aina välillä tavallinenkin vanilja tarvii mausteita ettei pääse kyllästymään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On useita. Kaksi valkoista, kaksi punaista, kaksi mustaa, yksi sininen ja yksi useampivärinen. Korsetin kanssa sopivat sukat, tavalliset tai verkko ja stringit. No korkkarit pitää olla. Minulla on yhdet punaiset, yhdet mustat ja yhdet valkoiset vain kotona pidettävät 5 cm korokepohjat ja 15 cm korot. Ulkona pidän hieman matalampia korkkareita.

Kyllä mun ukko käy kuumana, kun huomaa, että alan laittautua makkarissa suihkun jälkeen. Ei sitä kahdesti tarvitse käskeä suihkuun menemään ja sieltä se tulee stringeissä itsekin.

Olen jo vähän varttuneempi, mutta makuuhuoneessa tunnen olevani prinsessa, kun olen pukeutunut viekottelevasti. Eikä tuo näytä seksielämääkaan laimistuttavan.

Vierailija
4/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun avomies alkaa heti käymään kuumana, kun pyllistelen korsetissa ja sukkanauhallisissa sukissa ilman alkkareita. Usein mies tulee sit takaapäin, ottaa lantiosta kiinni ja työntyy sisään. Itseänikin kiihottaa, kun tiedän avomieheni kiihottuvan. Siksi laitan usein korsetin, kun oikein haluttaa.

Vierailija
5/22 |
08.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.12.2013 klo 11:44"]

On useita. Kaksi valkoista, kaksi punaista, kaksi mustaa, yksi sininen ja yksi useampivärinen. Korsetin kanssa sopivat sukat, tavalliset tai verkko ja stringit. No korkkarit pitää olla. Minulla on yhdet punaiset, yhdet mustat ja yhdet valkoiset vain kotona pidettävät 5 cm korokepohjat ja 15 cm korot. Ulkona pidän hieman matalampia korkkareita.

Kyllä mun ukko käy kuumana, kun huomaa, että alan laittautua makkarissa suihkun jälkeen. Ei sitä kahdesti tarvitse käskeä suihkuun menemään ja sieltä se tulee stringeissä itsekin.

Olen jo vähän varttuneempi, mutta makuuhuoneessa tunnen olevani prinsessa, kun olen pukeutunut viekottelevasti. Eikä tuo näytä seksielämääkaan laimistuttavan.

[/quote]

Nam :)

Vierailija
6/22 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy, joo, montakin. Kolme-neljä pitsistä ja pari satiinista, nauhallista "oikeaa" korsettia, jolla vyötärön saa kiristettyä kapeaksi. Pari-kolme kertaa kuussa tulee pukeuduttua niihin, esim. bileisiin lähtiessä mieheni iloksi tai ihan kuumaan koti-iltaankin...

Vierailija
7/22 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkos nämä korsetit tiukkoja rintojen kohdalta vai mahtuuko rinnat hyvin kuppeihinsa? tai saako rinnat nostettua kupeista ulos nuoltavaksi?

Kuulostaa kiihottavalta, että naisella korsetti päällä ja takaapäin naiminen. voisin kuvitella, että sukkanauhat kiristyy kivasti pakaroita vasten. Harmi vain, että ei ole vielä tullut omalle kohdalle korsetti naista:)

Pistäkääs naiset tänään korsetti päälle ja tänne viestiä, että minkälaiseen pukeuduitte. Ja sitten kotona miehille kyytiä;)

- M38

Vierailija
8/22 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omista nyöritettävistä korseteistani saa ainakin rinnat ulos, riippuu vähän, kuinka tiukalle ne nyörittää. :-) Ja herrat hyvät, teidän täytyy toki ostaa alusvaatteita/korsetteja lahjaksi naisellenne, että saatte nautiskella niistä :-)

Vierailija
9/22 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
10/22 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei,

Sain joululahjaksi korsetin sukkanauhoilla. Kyseessä on siis kevyempi versio, tuolla ei saa vyötäröä juurikaan kirrattua. Miesystäväni on ollut aina kuumana alusvaatteisiin.

Nyt meinaa henkinen kantti loppua. Korsetissa ja sukkanauhoissa keimailu ei ole oikein minun juttuni ja tuo tuntuu aika väkinäiseltä. Miten saisi tuo jään sulamaan? En esim. pidä valokuvatuksi tulemisestakaan ja tuntuu jotenkin tyhmältä käydä virittelemässä asua päälle viereisessä huoneessa ja tulla sitten keikistelemään makkariin. Pidän silti noita ihan kauniina asusteina ja kokeilinkin niitä salaa itsekseni. Miten teette aloitteen?

Pitääkö/voiko sukkanauhojen kanssa käyttää silikoninauhalla varustettuja sukkia? Sellaiset tuli mukana ja ne taitaa olla tarkoitettu käytettäväksi sellaisenaan, ilman kannattimia.

Vierailija
11/22 |
30.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei. Minä en tule mieheni näkyviin korsetissa. Kannattaa ostaa vaikka vartalonmyötäinen pikkumusta (mini) nythän niitä saa edullisesti alennuksesta. Ja korkkarit. Eli tulet miehesi luo vaatetettuna, mutta helposti arvattavasti, missä tarkoituksessa. Ne silikonireunaiset sukatkin kannattaa kiinnittää sukkanauhoilla, vaikka pysyvätkin ylhäällä ilmankin. Ja yksi tärkeä yksityiskohta: Pikkuhousut eli stringit pistetään jalkaan viimeiseksi, jotta ne voi riisua ensimmäiseksi ilman sukkanauhojen irroittelua. Me halailemme ja sekstailenne eteisen peilin edessä, jotta mies näkee myös stringien "peittämät" pakarani. Siinä hän riisuu minulta pikkumustan ja stringit ja minä hänet alastomaksi. Ei minua enempää. On nimittäin tarkoitus, että olet sängyssä korsetti päällä ja sukat jalassa. Jos sinulla on upeat rinnat ja haluat ne esille ratsastaessasi, pyydä miestä ottamaan korsetti pois vasta silloin. Silloin nähdään hänen sorminäppäryytensä, jos korsetin hakaset ovat takana.

Älä pety  ensimmäisellä kerralla, jos miehesi laukeaa aikaisin, olet niiiin kuuma kissa. Valitkaa sellainen ilta, että voitte uusia tunnin päästä. Silloin pistät päällesi suihkun jälkeen vain korsetin ja sukat.

Vierailija
12/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

10:lle .On kyllä seksikkäitä korsetteja sinulla. Tuossa ensimmäisessä taitaa kupit olla läpinäkyvät eli nännitkin näkyy kivasti läpi.

Kiva huomata, että onhan täällä useitakin naisia, jotka käyttävät korsetteja ja sukkanauhoja ja uusiakin, jotka vasta opettelevat:) Uskoisin, että meistä moni miehistä niistä tykkää, joten ei tosiaan kannata häpeillä, vaan rohkeasti vaan päälle ja miehet on sulaa vahaa käsissänne:)

-M38

Vierailija
13/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö kukaan, mistä saisi sellaisen huokean korsetin tai bustierin, joka ulottuisi juuri nännien alapuolelle. Jotain löytyy, mutta yli 100 euroa, eikä ihan postimyynnistä viitsi niin kallista ostaa kun ei voi sovittaa. Ei siis mitään kokoavonaista, joita kyllä löytyy. Netistä kun löydät kuvan, aina sanotaan, ettei ole enää myynnissä. olen hakenut googlen kuvahaulla "half cup bra".

Nyt ostin nämä, mutta en ihan tarkoita tällaisia.

http://www.esv-versand.de/Damen/BHs-BH-Sets/Axami-V-4721-Fierce-Spark-BH::3719.html

Vierailija
14/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Axamilla on toki muitakin malleja kuin tuo. www.axami.pl. Boutique lou lou myy sitä Suomessa, mutta valikoimassa ei taida olla nuo rohkeimmat versiot.

Kokeile www.touchable.co.uk 1/4-kuppisia rintaliivejä ym. asuja löytyy.

Vierailija
15/22 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitatko siis tämänmallisia?

http://m.ebay.com/itm/310831174802?nav=SEARCH&sbk=1

Vierailija
16/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noin avoimia. Minulla on yhdet nahkaiset tuollaiset, mutta ne ovat liian avoimet. Rintani kaipaavat tukea ja kohotusta, yleensä noissa ei ole sitä tarpeeksi. Uskon vielä löytääväni sellaiset, jotka ulottuvat täsmälleen nänneihin ja ovat silti kohottavat ja kokoavat. Kun rintoja on D-kupillinen, mutta rintakudos ei enää ole niin kiinteä vaan laajemmalle alueelle "levinnyt", se kaipaa tukevan liivin. Mutta silti kaipaisin sellaisia liivejä, joita ei tarvitsisi riisua, vaan kumppani pystyisi nuolemaan nännejäni, kun ratsastan. On minulla imetysliivitkin, mutta kumppani ei oikein syty niihin.

Vierailija
17/22 |
01.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla on kaksi korsettia...ja ne kyllä saa viisarin värähtämään!

Suosittelen kaikkia naisia kokeilemaan jos äijä ei aina syty....

Vierailija
18/22 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, useitakin. Muokkaavia käytän, jotta asuni istuisivat paremmin. Otan niillä ne viimeisimmät sentit pois.

Korseletit on enemmän mauste seksiin. Ne on meillä ns. kiireettömämmässä käytössä. Yleensä niihin liittyy vähän muutakin leikkimistä. :)

Vierailija
19/22 |
06.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo osti 11 vuotta sitten korsetin, sukat ja sukkanauhaliivin. En ole nähnyt sitä hänen päällään koskaan.

Vierailija
20/22 |
21.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yks musta peruskorsettisetti sukkanauhoineen. Harvoin tulee käytettyä. Mies ei oikein innostu siitä. Ilmeisesti tuntuu miehestä jotenkin teennäiseltä.