Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poliisi Tampereen mellakoijista: "Roskajoukkoa!"

Vierailija
07.12.2013 |

Saako poliisi nimitellä vihervasemmistoa roskajoukoksi?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en ymmärrä, miksi heitä muulla nimityksellä pitäisi kutsua? Mielenosoituksen olisi voinut hoitaa rauhanomaisesti, viestikin olisi otettu paremmin vastaan. Henkilökohtaisesti en jaksa korvaani lotkauttaa öykkäreiden puheille ja miksi lotkauttaisin? Ihmiset jotka tuhoavat yritysten ikkunoita, esimerkiksi stockmann työllistää monenmonta ihmistä tampereella, ihmistä, jotka eivät todellakaan kuulu ylempiin sosiaaliekonomisiin luokkiin (luokkasotaahan siellä huudeltiin ;)) Ihmiset, jotka tuhoavat toisille ihmisille pyhän rakennuksen ikkunoita, rakennus sattuu olemaan myös arkkitehtuurisesti, sekä kulttuurihistoriallisesti arvokas. Ihmiset, jotka hakkaavat Suomen poliittiseen tilanteeseen syytöntä luontokappaletta avohaavoille? Kuinka voisin ajatella, että näin käyttäytyvillä ihmisillä voisi olla mitään älykästä tai rakentavaa mielipidettä mihinkään muuhun, kuin siihen onko kaljaa tarpeeksi?

Raivostuttavaa oli myös se, että tarkoituksenaan heillä oli myös vahingoittaa tai uhata kutsuvieraita, joiden muassa oli myös tavallisia pulliaisia sekä sotaveteraaneja. Eiväkö veteraanit ole saaneet jo tarpeekseen pelätä oman ja kanssaeläjien terveyden ja hengen puolesta? Oliko aivan tarpeellista pilata heidän juhlansa, jonka tottavie, ovat ansainneet,  polttamalla Suomenlippu juhlapaikan edessä? Jos olisin yhtä valopäinen, kuin tämä roskasakki, kirjoittaisin tähän perään vielä muutamat ärräpäät, sillä sappeni alkoi todenteolla kiehua tätä kirjoittaessani, mutta taidanpa jättää väliin :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkuvien puolue on herännyt? Harmi, että poliisin täytyy tuohon väliin joutua

(ja niiden hevosten). Joku oli kaivanut tuohon iltasanomien linkin liittyen kaveriin, joka sanoi olevansa perussuomalainen. Olikohan se jäsen? Olikohan äänestänyt edes?

Ja mitä pahaa se oli tehnyt? Olen muuten nähnyt aika paljon viinan juontia ja poliisille humalassa v*ttuilua kaupungilla, eihän se fiksua ole, muttei siitä yleensä edes sakkoja seuraa. Mutta mellakasta, aika pelottavaa että meiltä löytyy tälläinen

väkivaltainen ViherVasemmisto-PerusSuomalainen-ÄäriOikeisto-Rintama ja vielä KettuTytötkin mukana rinta rinnan..!? 

Vierailija
44/49 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 14:11"]

Miten poliisi kommentoi niitä äärioikeistolaisia jotka alkoivat riehumaan kirjastossa ja jotka puukottivat yhtä henkilöä? Kun vasemmistolaiset pyysivät poliisia myöhemmin turvaavaan muita kirjan esittelytilaisuuksia, poliisia ei kiinnostanut vaan vastaisivat, että hankkikaa omat vartijat. Minusta on aika huolestuttavaa jos poliisin mielestä joitain ihmisiä saa puukottaa ja talloa hevosella. Alkaa nyt mennä hieman usko poliisiin.

[/quote] No ne äärivasemmistolaiset kirjaesittelijäthän haluavat niillä kirjoilla hiljentää ihmiset, jotka eivät halua täyttää Suomea erilaisilla etnisillä mafioilla, joilta puukot kyllä löytyy. Aika ironista.

Vierailija
45/49 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tampereen mellakoijia käy sääliksi... Alaluokan kodeissa kasvaneita luusereita, joilla ei ole muita keinoja parantaa omaa elämäänsä. Huppareihin verhoutuneita reppanoita. Ehdotan heillekin kouluttautumista ja työntekoa.

Vierailija
46/49 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon muuten nähnyt Tampereella sen ratsupoliisin töytäisemäksi jääneen outoon vaaleanpunaiseen lakkiin pukeutuneen jannun Lidilissä kännissä ostamassa halpisbissejä. Spurgujoukkko voisi olla toinen nimi roskajoukolle.

Vierailija
47/49 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.12.2013 klo 11:37"]oikeisto-suomessa ilmeisesti saa. 

olen mielenosoittajien puolella, vaikka en hyväksy ikkunoiden rikkomista. suomessa hyvinvointi ei jakaudu tasaisesti. demokratiassa täytyy voida osoittaa mieltä minä päivänä tahansas ilman mellakkapoliiseja.

olin vuosia sitten helsingissä seuraamassa vastaavaa mielenosoitusta ja poliisin otteet olivat todella kovia, vaikka mielenosoittajat eivät tehneet mitään. mun mielestä silloin ainakin poliisi provosoi tilannetta. tuo yliratsataminen on vakava juttu myös. 

[/quote]

Olin myös vuosia sitten seuraamassa kuokkavierastapahtumaa Helsingissä ja näin tilanteen hieman toisin kuin sinä.

Räkänokat makoili tiellä autojen edessä, hakkasi autoja, hyppi niiden päällä, katkoi autoissa olleita supmenlippuja, räki sotaveteraanien ikkunoihin, rynni poliisimuurien läpi, yritti hakata poliiseja kepeillä jne..

Jos se on sun mielestä "ei mitään", niin morjensta vaan sulle!

Vierailija
48/49 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin kysellä eri puolueissa olevilta tutuilta, että kenen nuorisojärjestö tuon oli järjestänyt, mutta eipä kukaan tuntunut näitä tietävän. Enemmän arveltiin, että kyse on niistä, jotka viikonloppuisinkin sotkevat ja hajottavat paikkoja pitkin keskustaa ja muuallakin, sotkevat junia varikolla jne. Yleensä nuo puolueihmiset ovat kuitenkin nopeita syyttelemään toisiaan ja toisaalta tietävätkin asioiden taustoja.

Vierailija
49/49 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttäviä tyyppejä, saisivat hävetä kun pilaavat tärkeän päivän. Heidänkin iso-vanhempansa olleet sodassa mukana. Nämäkin rikolliset kuitenkin saavat yhteiskuntamme sosiaalietuuksia, joilla jääkiekkomailansa ja kaljansa ostivat. Olevinaan huono-osaisia, mutta sitten on varaa kuitenkin viinaan ja varmaan muihinkin päihteisiin... Pistää miettimään. Jos köyhät lopettaisivat sen kaljan kittaamisen niin eiköhän vähän taskurahaa säästyisi muuhunkin eikä aivotkaan menisi muussiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän