Minkä ikäisenä ja keneltä otit ensimmäisen kerran suihin?
Kontulassa, silloisen tyttöystäväni kotona. Käsipelillä ensin lähelle orgasmia ja siitä suuhun ja mahtavan kova orgasmi nesteen saattelemana.
Hänen kanssaan kokeiltiin ensimmäisen kerran 69 asentoa. Se,se vasta oli mahtavaa.
Ei helvetti, nyt on mentävä samantien tumpulle kun alkoi stondaamaan kun muisteli menneitä.
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
11 kirjoitti:
On kai soittanut ennekin. Vai soittiko samaan numeroon kuin 40 vuotta sitten?
Juu on soittanut ennenkin...ja nähtykin on. Numero vaihtunut kyllä, ja molemmat ollaan naimississakin, siis tahoillamme! :D
11 Sehän on mukavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11 kirjoitti:
Juu on soittanut ennenkin...ja nähtykin on. Numero vaihtunut kyllä, ja molemmat ollaan naimississakin, siis tahoillamme! :D
11 Sehän on mukavaa.
Itse asiassa ollaan oltu kaikki nämä vuodet yhteyksissä. Taisi jäädä vähän kesken asiat silloin 45 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
11 kirjoitti:
11 Sehän on mukavaa.
Itse asiassa ollaan oltu kaikki nämä vuodet yhteyksissä. Taisi jäädä vähän kesken asiat silloin 45 vuotta sitten.
11: Oho. Ootko päässyt vielä auton kyytiin?? Itse en ole amerikan autoon sen jälkeen.
mä olin 11v kun imettiin kavereitten kanssa ristiin pippeleitä....
Olin kait 15 kun oli jotkut kotibileet ja oltiin kaverin kans juotu viinipullo puoliks. Kaks kundia alkoi jossain vaiheessa ehdottaan seksii ja otti housut pois ja tuli ihan meijän naaman eteen. Niillä seiso ja sit se vaan meni et imettiin niiden munia vaik ei oltu koskaan edes vielä pantu kenenkään kanssa. Oli kiihottavaa nähdä ja koskea niiden munia kun ne näytti niin isoilta ja pitkän aikaa sen jälkeen haaveilin niistä, monta kertaa tyydytin kun aattelin niitä.
Kesätöissä Kreikassa,
kreikkalaisen poikaystävän kanssa.
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää niin otin ITSELTÄNI suihin kun olin 15v. Vieläkin 30v myöhemmin onnistuisi, muta EN VARMASTI sitä enää ikinä tule tekemään. Vieläkin on traumoja tuosta.
Jos pystyisin niin harrastaisin tuota joka runkulla!
Jotta siitä oikeasti nauttisi, pitäisi pystyä olemaan rento, eli pitäisi helposti ulottua ottamaan ainakin nuppi suuhun. Kaiken kaikkiaan autofellaatio on kuitenkin kuin itsesä kutittaminen, se ei oikein toimi käytännössä.
15v ja poika istui pikku mopon päällä. Tunsin itseni naiseksi siihen asti kun kertoi kavereillekkin
Vierailija kirjoitti:
15v ja poika istui pikku mopon päällä. Tunsin itseni naiseksi siihen asti kun kertoi kavereillekkin
Oletko mies?
Olin 17 vuotiaana poimimassa maatilalla mansikoita, niin illalla talon yli viisikymppinen isäntä työnsi julmetun paksun, kuselle haisevan kalunsa suuhuni ja vähän ajan päästä laukesi nieluuni. En tiedä johtuuko siitä, mutta vieläkään en oikein tykkää mansikoista.
N.48v
noin 16 vuotiaana yhdeltä yhden illan hoidolta. tyttö oli muistaakseni toinen tai kolmas jonka kanssa onnistuin sänkyyn pääsemään. Varoivainen kokeilu nuolla pimppaa teki minusta kerralla innokkaan kielimiehen, se oli rakkautta ensi , ei silmäyksellä, mutta kokeilulla.
M VM-62
Jalkapallojunnuna oli hyvä kaveri, jonka luona yökyläilin aika useinkin (ja päinvastoin). Tutustuttiin jo jotain 10 vuotiaina mutta tapahtumaan alkoi vasta 14-15 vuotiaana jolloin tuli aluksi kimpparunkkailut kuvioihin ja jonkin ajan kuluttua sain ensimmäisen syöksyn suuhuni. Muistan vain että se oli yllättävä määrä yllättävän nopeasti kun kitusiin mälliä tuli ja en oikeastaan pitänyt niin siitä yllätyksellisestä nopeudesta kuin maustakaan. Omat saman sukupuolen suihinotto-kokeilut jäi tuohon kertaan tosin päinvastoin, kaveri kyllä tykkäsi imeä ja niellä kaiken. Ei haitannut mitään. Anaaliakin kokeiltiin mutta sisään työntyminen ei onnistunut. Tosin se tuntui hyvältä kyllä pakaroiden väliinkin lykkien.
Sittemmin kuvioihin tuli tyttöystävät ja muutto, erkaantuminen, sekä asiat jäi tuohon.