Minkä ikäisenä ja keneltä otit ensimmäisen kerran suihin?
Kontulassa, silloisen tyttöystäväni kotona. Käsipelillä ensin lähelle orgasmia ja siitä suuhun ja mahtavan kova orgasmi nesteen saattelemana.
Hänen kanssaan kokeiltiin ensimmäisen kerran 69 asentoa. Se,se vasta oli mahtavaa.
Ei helvetti, nyt on mentävä samantien tumpulle kun alkoi stondaamaan kun muisteli menneitä.
Kommentit (35)
Alle 1v otin äidin tissiä suuhun niin, että roiskui!
Kaverilta otin teltassa suihin ja join spermat. Aah! Oltiin jotain 14-vuotiaita.
M40
Joskus teininä ensimmäiset seksikokeilut kaverin kanssa, runkkailtiin ja otettiin toisiltamme suihin saunan yhteydessä, majassa, teltassa jne. Hauskaa touhua se oli. :)
Uskokaa tai älkää niin otin ITSELTÄNI suihin kun olin 15v. Vieläkin 30v myöhemmin onnistuisi, muta EN VARMASTI sitä enää ikinä tule tekemään. Vieläkin on traumoja tuosta.
Vierailija kirjoitti:
Uskokaa tai älkää niin otin ITSELTÄNI suihin kun olin 15v. Vieläkin 30v myöhemmin onnistuisi, muta EN VARMASTI sitä enää ikinä tule tekemään. Vieläkin on traumoja tuosta.
Jos pystyisin niin harrastaisin tuota joka runkulla!
Kullia en ole imenyt mutta puolison pillua nuolin ekan kerran 19-vuotiaana ja pyllyä pari vuotta myöhemmin. Harmi kun hän ei nykyään halua suuseksiä ollenkaan, vaikka orgasmeja sillä saikin ja piti myös kielen työtämisestä peppuunsa.
M42 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyisin niin harrastaisin tuota joka runkulla!
Ootko kokeillut? Mene selälleen lattialle ja yritä tehdä takaperin kuperkeikka, eli köyristät selän ja lasket jalkasi lattiaan pääsi taakse. Itsellä ainakin yltää tuossa asennossa seisokissa oleva kalu hyvin suuhun. Mahaa ei tietty saa olla liikaa.
16 veenä poikakaverin kotona, äitinsä oli kotona, ja kokoajan pelotti milloin aukaisee oven. Sopivasti oli kukkaruukku vieressä, joten en niellyt vaan sylkäisin kukalle lannoitteeksi. Tapahtuneesta 45 vuotta.
Silloiselta poikaverilta. Olin 16, paikka oli klassinen Dodge Dartin takapekki. Aikaa tuosta kulunut 40 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Silloiselta poikaverilta. Olin 16, paikka oli klassinen Dodge Dartin takapekki. Aikaa tuosta kulunut 40 vuotta.
Jestas , meillä oli tuolloin just tuollainen, vaalean sininen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jestas , meillä oli tuolloin just tuollainen, vaalean sininen!
Tämä oli viinin punainen.
Täällähän on ihania aikuisia naisia.
t. m-56
Yli 40 vuotta tästäkin, uusi tyttöystävä tuli päälle 69:iin ja nuolin hänelle orgasmin.
t. m-56
Vierailija kirjoitti:
t. m-56
Kiitos kohteliaisuudesta, ihanuudesta en tiedä, mutta etätyöläinen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. m-56Kiitos kohteliaisuudesta, ihanuudesta en tiedä, mutta etätyöläinen kyllä.
Sitähän samaa täälläkin.
t.m-56
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. m-56Kiitos kohteliaisuudesta, ihanuudesta en tiedä, mutta etätyöläinen kyllä.
Sitähän samaa täälläkin.
t.m-56
Huomasin kysymyksen ja vastasin😌
no 10 muuten lisää, että tuo kyseinen poikakaveri soitti tässä 2 viikkoa sitten...
On kai soittanut ennekin. Vai soittiko samaan numeroon kuin 40 vuotta sitten?
18vee otin ekan kerran suihin ex-kihlatulta. Oli se märkä ja todella märkä pillu. Klitta ihan turvoksissa. Ihanaa katseltavaa, kun toinen kietoutuu orkuissa..ihana tuoksu. Maku oli mun mielestä ihan hyvä. Otti se minultakin suikkiin ja laukesin aika nopeasti. Kunnon lastilla suoraan kurkkuun ja nieli. Halusi lisää piti hoitaa myöhemmin uusi satsi. Ilta oli aivan ihana. Muistan aina tuon hetken. Haluaisin toteuttaa uudesta, jos semmoinen olisi vielä mahdollista Tiina ex-kihlattu kanssa.