Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mua väsyttää ruokailun jälkeen? Mikä voi olla?

Vierailija
28.09.2020 |

Olen viime aikoina pistänyt merkille sen että alan väsyä melkein heti ruoan jälkeen. Outoa tässä on, että se on voimistunut vaikka olen alkanut syödä terveellisesti pt:n ohjeen mukaan. En juurikaan liiku.
Palaanko entiseen?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni esimerkiksi väsyttää proteiini, ei niinkään hiilarit kuten joillain. Sinullakin voi olla jotain tällaiista, että jokin juttu siiinä uudesssa lounaassa tökkii. Voit ihan hyvin kokeilla palata lounaan osalta vanhaan ja katsoa helpottaako.

Toinen juttu on että jos laihdut, niin miinuskaloreilla olohan aiheuttaa ihan luonnostaan väsymystä.

Vierailija
2/5 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavaliossa pitäisi nyt olla kaikkea oikeassa suhteessa. Sellaiset kuin peruna, makaroni ja riisi on lisääntynyt jota kyllä ihmettelin koska mielestäni kasviksia pitäisi olla enemmän, toki niitäkin on. Laihtuminenkin on tiukassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hypoglykemia, hiilareista. Minulla auttoi paleo. Mutta kaikki on yksilöllistä kai.

Vierailija
4/5 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

N-77 kirjoitti:

Hypoglykemia, hiilareista. Minulla auttoi paleo. Mutta kaikki on yksilöllistä kai.

Hypo on liian alhainen, hyper taas korkea.

Vierailija
5/5 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mittaa verensokeri kaksi tuntia aterian jälkeen. Jollain tutullasi varmaan on mittari.