Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muita, jotka katsovat innolla tohtori Sandra Leen tekemiä paiseiden poksautuksia?

Vierailija
28.09.2020 |

Ohjelmassa poistetaan potilailta paiseita, kyhmyjä ja kystia usein puristelemalla. Välillä ihon alta tulee kokonainen rasvapatti toisinaan taas oikein roiskuu jos jonkinnäköistä nestettä tai mömmöä. Tämä on erittäin tyydyttävää katsottavaa, olen ohjelman fani ja katsonut varmaankin jokaisen jakson. Onko muita poksautusfaneja linjoilla?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä näette minne ja miten vatsarasva kerääntyy, ja tää ei ole edes hirveän lihava :

Vierailija
42/58 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän naisen esimerkillisillä ohjeilla poistin itseltäni melkoisen luomen juurmultineen ja tuli todella siisti. Parani täysin näkymättömiin, viilasin sitä heti kun hyytyi.

Eikös siinä alkuteksteissä jossain lue, että älä yritä näitä kotona? 😀

Miksi maksaa mansikoista kun ne voi poimia kotonakin, tekee vaan terävillä ja puhtailla ja huolehtii jäljet. Onnistuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä näette minne ja miten vatsarasva kerääntyy, ja tää ei ole edes hirveän lihava :

Ja sitten ohjeet kuinka vatsarasvasta pääsee eroon:

Vierailija
44/58 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja treeniohjeet :

Vierailija
45/58 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohtori Paise on mun lempiohjelma, mielenkiintoisia patteja ja paiseita.

Ps. Voin syödäkin sitä katsoessa:)

Vierailija
46/58 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja treeniohjeet :

1. Paikallaansprinttaus polvet korkeella

2. Vuorinousu (punnerrusasennossa jalat vuorotellen alle

3. vastakkaiseen polveen makuulla kyynärpää.

Nämä tehokkaimmat.

Vierailija
47/58 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi puristelufanaatikko! Katson tuon ohjelman lisäksi YouTubesta puristeluvideoita. :D Ai että miten tyydyttävää ja rauhoittavaa!

Vierailija
48/58 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt yhtäkään paiseen puhkaisemista, kystia ja lipoomia ne ovat lähes kaikki.

Vierailija
49/58 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko ite poistaa pienen rasva/talipatin? Löytyy sellanen. Pieni viilto vain ja tyhjennys. Ostaa apteekista veitsen ja puhdistaa alueen hyvin. Laastari päälle.

Vierailija
50/58 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisko ite poistaa pienen rasva/talipatin? Löytyy sellanen. Pieni viilto vain ja tyhjennys. Ostaa apteekista veitsen ja puhdistaa alueen hyvin. Laastari päälle.

Olihan sarjassa ainakin yksi mies joka oli tehnyt noin, vielä jollain mattoveitsellä. Ison ja ruman arven oli saanut aikaiseksi. Suomessa patin poisto maksaa poliklinikkamaksun verran eli ei paljon kannata yrittää itse.

Vierailija
51/58 |
28.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon katsonut joskus joitain videoita. Samaten kuin "tonsil stones removal" videoita ja hammaskivenpoistovideoita. Ja Dr Miken, Medlife Crisis ja Chubbyemun videoita. Ja Vet Ranch videoita, joista paras on minusta isosta virtsatiekivestä kertova video: https://www.youtube.com/watch?v=9-83n-615Rw

Vierailija
52/58 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöks mitä ruskeaa mönjää tursuaa ja tursuaa.

Vierailija
53/58 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän naisen esimerkillisillä ohjeilla poistin itseltäni melkoisen luomen juurmultineen ja tuli todella siisti. Parani täysin näkymättömiin, viilasin sitä heti kun hyytyi.

Minä leikkasin itse uuden kampausmallin ja paikkaan aina myös hampaani.

Vierailija
54/58 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yöks mitä ruskeaa mönjää tursuaa ja tursuaa.

Mönjä on ihosoluja, mitkä on tummaihoisilla on tummia.

Vierailija
55/58 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä kykenen katsomaan vaikka ruokaillessa suolestusta ja julmuutta mielenkiinnosta, mutta nuo paiseiden puristukset ovat ällöttäviä, en käsitä miksi tuommoinen ohjelma on olemassa enkä sitä miksi ihmiset katsovat niitä

Vierailija
56/58 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Valitettavaati päässänne on kysta."

Vierailija
57/58 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä se on perheen naisten huvia kolmessa sukupolvessa: äiti, tytär ja mummu seuraavat innolla Sandraa myös YouTubesta hänen kanavaltaan, jos ei ehdi katsoa telkkarista.

Taisi olla niin, että äitini innostui ensin ja kysyi, oletko katsonut Sandran tv-ohjelmaa tai YouTube-videoita ja aloin sitä kautta itse seuraamaan. Tytär tuli kerran ihmettelemään "Hyi ällöä, mitä sä äiti oikein katsot?" ja hetken päästä jäi hänkin koukkuun ja tuumi "Olisipa upeeta olla paisetohtori." Äitini laittaa monesti viestiä, että Sandran paiseohjelma on tänään klo xx.xx, jos olette telkkarin ääressä silloin. :D

Vierailija
58/58 |
29.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä se on perheen naisten huvia kolmessa sukupolvessa: äiti, tytär ja mummu seuraavat innolla Sandraa myös YouTubesta hänen kanavaltaan, jos ei ehdi katsoa telkkarista.

Taisi olla niin, että äitini innostui ensin ja kysyi, oletko katsonut Sandran tv-ohjelmaa tai YouTube-videoita ja aloin sitä kautta itse seuraamaan. Tytär tuli kerran ihmettelemään "Hyi ällöä, mitä sä äiti oikein katsot?" ja hetken päästä jäi hänkin koukkuun ja tuumi "Olisipa upeeta olla paisetohtori." Äitini laittaa monesti viestiä, että Sandran paiseohjelma on tänään klo xx.xx, jos olette telkkarin ääressä silloin. :D

Unohtui tuosta, että kaikkien suosikki on "dilated pore of winer" eli ne isot mustapäät. Parasta on, jos ne lähtee mahdollisimman ehjinä pois. :)