SuperNänni laihdutti veronmaksajien rahoilla 22 kiloa näkemättä itse vaivaa!
Painoi vielä helmikuussa ainakin 120 kiloa, ennen lihavuusleikkausta.
Itse painoin toukokuussa vielä 127 kiloa, mutta olen laihtunut neljässä kuukaudessa 20 kiloa ihan ilman veronmaksajien rahoja, yksinkertaisesti syömällä vähemmän ja paastoamalla päivittäin vähintään 12 tuntia. Verenpainelääkkeet sain minäkin jättää.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/9d835c6d-3eb4-4a5b-b213-ede06e…
Kommentit (6)
Kyllä sinua jaksaakin tämä nyt harmittaa, kun jälleen olet samaa aloitusta väsäämässä. Onko sinulla ne vastauksetkin vielä tallessa, että voisit harmitustasi helpottamaan taas kopioidan nekin tähän ketjuun? Ei ole sinulta pois, ei ole sinun eikä kenekään meidän rahoillta, keskity ihan siihen omaan eläämäsi ja sen iloihin ja suruihin, äläkä vaivaa päätäsi muiden elämällä.
Hienoa huutaa yhteiskuntaa apuun kun ensin on itse aiheuttanut itselleen vahinkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinua jaksaakin tämä nyt harmittaa, kun jälleen olet samaa aloitusta väsäämässä. Onko sinulla ne vastauksetkin vielä tallessa, että voisit harmitustasi helpottamaan taas kopioidan nekin tähän ketjuun? Ei ole sinulta pois, ei ole sinun eikä kenekään meidän rahoillta, keskity ihan siihen omaan eläämäsi ja sen iloihin ja suruihin, äläkä vaivaa päätäsi muiden elämällä.
Mitä ihmettä sinä hourit?
Lääkkeet ottamatta?
Tulipas voimakas déjà-vu... Ei kun hetkinen, se olikin vain SuperNännihullu.
Edelleenkin, mistä tiedät ettei ollut yksityisellä. Ja leikkaus ei ole oikotie, ennen sitä ja sen jälkeen nähtävä vaivaa.