Jenni on tosi outo. Kertoo haastattelussa olevansa liikuttunut
mutta mikään kasvoissa tai olemuksessa ei viesti siitä. Lämpö ja elävyys puuttuu kokonaan, silmistä puuttuu elo. Onko hän lääkkeissä vaiko huumattu jotenkin? Outo ilmestys.
Kommentit (48)
Minusta hän on vapautunut jonkin verran. Fiksu ja sivistynyt ihminen. Ei mikään mammasivuston tatuoitu, tyhmä eukko.
On juu sivistynyt mutta jollain tavalla eloton. Ei kai tarvitse olla eloton jos on sivistynyt?
Olen tavannut Jennin kerran Naantalissa, ja sain hänestä vähän ujon, mutta hyvin lämpimän ja sympaattisen vaikutelman.
Luulen, että on vain ujo ja varautunut.
Minusta hän ei vain ole lainkaan luontainen esiintyjä. Joutuu varmaan keskittymään puhetyyliinsäkin.
Ei kun hän on sensitiivinen. Ei ollenkaan huumattu tai lääkkeessä, näitäkin olen nähnyt livenä aika paljon.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 21:46"]
Lapsivaimon rooli on vaikea.
[/quote]
Oivoi sentään! Jenni on kaunotar, tyylikäs, hienostunut ja niin kaunis lämmin hymy huulillaan.
Onko tässä nyt outoa vain se, että hän on kaunis sekä fiksu? Siispä outo ja vähän alien? Jos joku vähän tavallisempi perunanaama puhuisi noin, niin ei mitään outoa. Kun vastasi toimittajalle, niin paistoi kyllä vastauksesta älykkyys. Ei ollut lainkaan mitään öhm ähh -ääntelyitä, vaan vastaus oli selkeä ja fiksu ja ennen kaikkea asiapitoinen. Aivan kuin olisi miettinyt valmiiksi vastauksen. En usko, että kuitenkaan oli.
Ei kaikkien tartte olla suunapäänä hölöttäjiä. Tosi herttaisen olonen nainen. Varmasti helppo lähestyä häntä, eikä ollenkaan mitenkään pelottava tai koppavan oloinen, niinkuin joku voisi olla tuossa asemassa.
T: Hölösuu
Minusta Jenni Haukio on hyvin lämmin ihminen ja hänen empaattisuutensa välittyy hyvin hänen haastatteluissaan.
[/quote]
Olenks määkin lapsivaimo kun olen Jennin ikäinen? Täytyykin kertoa miehelle:D Ja mulla kun on ollut kauhea ikäkriisi kun neljäkymppiä häämöttää jo lähellä mutta nyt olenkin siis lapsivaimo, hienoa, päivä on pelastettu.
Jenni ja Sauli ihan samanlaisia kylmiä puikkoja. Lisäksi kumpikin vaikuttaa täysin huumorintajuttomilta. Pääasia, että Sauli hoitaa hommansa.
Mun mielestä just sopiva edustamaan ULKOISESTI presidentin vaimoa. Kaunis eikä liiemmin tunnu hermostuneelta. Mutta en ole koskaan kyllä kuullut haastattelua.
Jospa Jenni ja Sauli vaan ovat enemmän introverttejä ja pohtivia luonteita, ymmärrän hyvin kun itsekin olen.
Se ei taas mitenkään tarkoita että olisi myös tunteeton tai empatiakyvytön.
Av:lla on tämä Jenni-seko, joka tulee joka ketjuun selittämään, miten kaunis, hienostunut ja lämmin Jenni on. Voi hyvää päivää!!![quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 21:49"]
[/quote]
Oivoi sentään! Jenni on kaunotar, tyylikäs, hienostunut ja niin kaunis lämmin hymy huulillaan.
[/quote]
Mitäpä jos ensin opettelisitte käyttämään kunnioittavampaa tyyliä puhuessanne presidenttiparista. Kukaan teistä ei ilmeisesti ole lähempi tuttava heidän kanssaan, joten teille he ovat presidentti (Sauli) Niinistö ja rouva (Jenni) Haukio, ei Sauli tai peräti Sale ja Jenni.
Outoa on, että yleisesti suomessa on hyväksyttävää olla ujo, hillitty ja vähäeleinen, mutta auta armias jos presidentin puoliso on sellainen, niin johan alkaa kaakatus.
En ole kyllä Jenni-fani enkä tuo Jenniä aiemmin ylistänyt, mutta sain täysin erilaisen kuvan Jennistä tänä iltana. Oli todella innoissaan jokaisen esityksen lopussa, hymyili ja näytti liikuttuneelta muistaakseni Finlandian aikana.
Haastattelussakin oli hymyilevä ja mielestäni herttainen. Siitä olen samaa mieltä,,että antaa itsestään ujon ja varautuneen kuvan yleensä. Mutta ei tänään.
Jätti kyllä kylmäksi.