Mies huomauttelee pömpöstä
Ja sitten se kuitenkin ostelee juustoja ja viiniä ja kaikkea sekä tekee hyvää herkkuruokaa. Niin ja pyytää syömään kanssaan.
Kommentit (12)
Toisen ulkonäöstä huomauttelu on epäkohteliasta eikä sun tarvitse sellaista sietää. Sano sille että lopettaa.
Jos se sua häiritsee niin jumppaa pikkaisen. Jos kyseessä pieni pömppö, niin ei tarvitse varmasti tehdä edes kummempia sen hävittämiseksi. Miehesi varmasti rakastaa sinua pömpöstä huolimatta, tuntuu vain että huomauttelu häiritsee sinua itseäsi enemmän kuin miestäsi sen olemassa olo. Joten miksi vaipua itsesääliin ja kirjoitella tänne, kun asialle voi tehdä jotain. Jos miehesi ilkeästi huomauttelee, niin se tietenkin eri asia ja täysin tuomittavaa. Ja miehen se tietenkin lopetettava. Mutta jos kyse leikkimielisestä huomauttelusta, niin turhaan tänne kirjoittelet mielesi pahoittaneena. Ei se, että miehesi lopettaa huomauttelun niin sitä pömppöä mihinkään poista, ainoastaan saat mielenrauhan itsellesi. Joten jos jos se pömppö sinua häiritsee, niin lopeta syöminen tai aloita jumppaaminen (nyt meni jo toisteluksi).
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 17:41"]
Jos se sua häiritsee niin jumppaa pikkaisen. Jos kyseessä pieni pömppö, niin ei tarvitse varmasti tehdä edes kummempia sen hävittämiseksi. Miehesi varmasti rakastaa sinua pömpöstä huolimatta, tuntuu vain että huomauttelu häiritsee sinua itseäsi enemmän kuin miestäsi sen olemassa olo. Joten miksi vaipua itsesääliin ja kirjoitella tänne, kun asialle voi tehdä jotain. Jos miehesi ilkeästi huomauttelee, niin se tietenkin eri asia ja täysin tuomittavaa. Ja miehen se tietenkin lopetettava. Mutta jos kyse leikkimielisestä huomauttelusta, niin turhaan tänne kirjoittelet mielesi pahoittaneena. Ei se, että miehesi lopettaa huomauttelun niin sitä pömppöä mihinkään poista, ainoastaan saat mielenrauhan itsellesi. Joten jos jos se pömppö sinua häiritsee, niin lopeta syöminen tai aloita jumppaaminen (nyt meni jo toisteluksi).
[/quote]
Kuntosali 4*vk, corea, venyttelyä, pumppia sekä omaa treeniä. Sen lisäksi kävelen joka päivä töihin ja salipäivinä myös sinne, mikä tekee 8-10 kg. Mutta mulla on istumatyö ja pömppä on ollut aina, jopa silloin kun painoindeksi oli 18. Nyt se on 22. Syön paljon salaatteja, pidän huolen myös proteiinin saannista ja olen vähentänyt hiilareita, mutta pömppö on ja pysyy. Rasvaa ruokavaliossani on niukasti, jopa ehkä liiankin vähän. Terkuin aloittaja.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 18:58"]
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 17:41"]
[/quote]
Kuntosali 4*vk, corea, venyttelyä, pumppia sekä omaa treeniä. Sen lisäksi kävelen joka päivä töihin ja salipäivinä myös sinne, mikä tekee 8-10 kg. Mutta mulla on istumatyö ja pömppä on ollut aina, jopa silloin kun painoindeksi oli 18. Nyt se on 22. Syön paljon salaatteja, pidän huolen myös proteiinin saannista ja olen vähentänyt hiilareita, mutta pömppö on ja pysyy. Rasvaa ruokavaliossani on niukasti, jopa ehkä liiankin vähän. Terkuin aloittaja.
[/quote]
Siis 8-10 km kävelen päivässä....pari kiloa voisi ottaa pois ja liikunnan teen kyllä mielestäni nykyään jo oikein, kävin personal trainerillakin ja rasvaprosenti pieneni vähän, mutta pömppö ei paljon yhtään.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 19:01"]
Onko se mies itse muotovalio?
[/quote]
Ei...on vähän vatsaa mutta ei pahasti. Liikkuu paljon vähemmän kuin minä.
Tuo on ryhtikysymys. Opettele vain vetämään vatsa sisään, ts. jännität vatsalihakset. Pikkuhiljaa syvätkin lihakset aktivoituu mukaan, totut pitämään jännityksen ja sitten pömppö pysyy aina pois. Läskistä tuossa tuskin on kyse.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 19:03"][quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 19:01"]
Onko se mies itse muotovalio?
[/quote]
Ei...on vähän vatsaa mutta ei pahasti. Liikkuu paljon vähemmän kuin minä.
[/quote]
No anna samalla mitalla takaisin!
...ja jos on yhtään pehmeyttä vatsassa, niin sitten vain tosi pieniä annoksia jatkossa, niin läski lähtee.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 19:11"]
Tuo on ryhtikysymys. Opettele vain vetämään vatsa sisään, ts. jännität vatsalihakset. Pikkuhiljaa syvätkin lihakset aktivoituu mukaan, totut pitämään jännityksen ja sitten pömppö pysyy aina pois. Läskistä tuossa tuskin on kyse.
[/quote]
Tää oli hyvä neuvo, olen joskus lukenut tällaista, mutta unohtunut täysin. Pikkaisen on muuten ryhti parantunutkin ahkeran venyttelyn ansiosta. Kyllä - luulen, että se häiritsee minua itseäni enemmän ja siksi miehen huomauttelu häiritsee.
Vedä peppua vähän lantion alle, aktivoit näin pakaralihakset ja syvät vatsalihakset. Eron huomaa heti jos kyseessä ns. notkoselkä eli peppu pitkällä ja maha vähän edessä.
No jospa se pömppö onkin söpö sen mielestä:)