Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetin exå minkä teki!!!!!!

Vierailija
06.12.2013 |

Olen vuoden verran säästänyt juhlia varten, kyllä, olen menossa naimisiin vihdoin ja viimein, ei eksän kanssa ei koskaan voitu mennä koska hän ei tätä halunnut,

ja nyt eksä väittää että juuri sinä helvatun viikonloppuna kun häät on sovittu, juhlapaikka sovittu ja tietysti kaikki muukin, on hänellä menoa lasten kanssa! Koskaan aiemmin ei ollut mikään hätä nähdä lapsia, päinvastoin ja nyt tietysti kun vihdoin ja viimein olen saamassa unelmani toteutumaan niin hän aikoo viedä lapset jonnekin, on kuulemma tärkeää! Missä määrin tärkeämpää kuin minun hääni! Millä helvetin oikeudella? Helvetin helvetin helvetti!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa, täällä samankaltainen tappelu menossa, tosin joulun vietosta. Ei päästä sopuun millään. Tällä hetkellä ollaan puhelakossa. Lapsethan tässä kärsii:(

Vierailija
2/11 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä uusperhejuttuja...huoh...koska loppuu ja tajuatte että sitä ydinperhettä ei ehkä kannata rikkoa jos haluaa välttyä tällaselta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hellanlettas,....

Vierailija
4/11 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilla ei ole edes paperilla miten tavataan. Se on mennyt niin että pojan kanssa vietän joulun ja uudenvuoden koska menemme maaseudulle.

Vierailija
5/11 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ne lapset voi tulla sinne juhliin jos eivät kirkkoon ehdi vai mikä on aikataulu ?

Vierailija
6/11 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella kurjaa. 

Sanot vain ettei nyt sovi. Kerrot että sinulla on myös lasten kanssa tärkeä päivä ja että olet pahoillasi mutta saa lapset vaikka seuraavana päivänä.

Vierailija
7/11 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 15:39"]

Taas näitä uusperhejuttuja...huoh...koska loppuu ja tajuatte että sitä ydinperhettä ei ehkä kannata rikkoa jos haluaa välttyä tällaselta!

[/quote]

Hyppää kaivoon!

Vierailija
8/11 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä tapaamissopimus?

Miten teillä noi viikonloput yleensä menee?

Vierailija
9/11 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harmi, hän haluaa tehdä sinulle kiusaa. Minun ex meni viime kesänä naimisiin ja olin niin onnellinen. Mutta ex-mies onkin narsisti ja onneksi löysi uuden uhrin!!!!!! Toki joudun hänestä vielä kärsimään, mutta koko ajan vähemmän, koska enimmäkseen kiusaa uutta rouvaansa.

Vierailija
10/11 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, en ehkä pysty samaistumaan kun en ole noissa uusperhekuvioissa elänyt muuta kuin lapsuudessani mutta minä ihmettelen mikä tuossa muka mättää. Sinähän se naimisiin menet, ei lapsesi! Enemmänhän sinulle jää aikaa keskittyä nyt häihisi kun lastesi isä hoitaa lapsesi ja luultavasti kaikilla on kivempaa juuri noin! Mieti, ei ketään lasta ylipäätänsä kenenkään häät kiinnosta, ei edes äidin, riippumatta siitä minkä ikäisiä ovat. Ei minua ainakaan olisi lapsena kiinnostanut (ei kyllä kokemusta koska olen itse se uusperheen tuotos..). Sitä paitsi, ei esim minunkaan äitini ollut minun häissäni 10 vuotta sitten eikä mun maailma siitä suuremmin kaatunut, pääasia että sulhanen ja pappi saapuivat paikalle..

Ne on SINUN häät, nauti niistä ja relaa, lapsillasi on aikanaan sitten ihan omat häänsä.

Vierailija
11/11 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestitte häät isäviikonlopulle?
Miksi ei silloin kun sinulla on lapset?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi