Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityishenkilö huijasi kaupankäynnissä.

Vierailija
06.12.2013 |

Ostin tori.fi-palstalta matkarattaat ja mukaan en saanut luvattua jalkapeitettä ja sadesuojaa, kun olivat kuulemma unohtuneet autoon ja mies oli kuulemma töissä. Nainen kysyi osoitteeni ja lupasi postittaa perässä. Tästä on nyt 1,5 kk ja kahdesti olen jo huudellut perään. Ärsyttää. Voinko tehdä mitään enää asialle, muuta kuin harmitella itsekseni kyseistä epäluotettavaa kauppakumppania?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No etpä voi juurikaan muuta kuin harmitella ja kysellä perään. Se nyt vai on että teillä on sana sanaa vastaan kuten yleensä tuollaisissa kaupoissa. Se on aina riski kun ostaa yksityiseltä ja netistä yleensäkkin. Aina ei ehkä saa mitä on tilannu ja maksanu. Itse en suostu ostamaan mitään ennen kuin olen nähnyt tuotteen. Eikun pommita häntä  viesteillä jotta saat sen mistä olet maksanukkin.

Vierailija
22/24 |
25.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskari tuohimaa myy nyt torilla xbox onen nhl16 peliä kannattaa varoa hinta 40€. Itse taisin menettää rahat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen huijari on nyt liikkeellä tarjoten eri konserttien lippuja, joita ei sitten lähetäkkään, olkaa varovaisia jos eteen tulee Oskari Tuohiniemi niminen lippukauppias.

Mä jäin loukkuun.. 65€ tuhkan tuuleen ja suuri mielipaha, nimittäin tuolla kyseisellä keikkalipulla olisi ollut suurta tunnearvoa! Hemmetti.. Varokaa oikeasti, tämmöstä oikeasti tapahtuu, nyt vasta itsekin sen uskon kun omalle kohdalle sattuu.

Vierailija
24/24 |
12.11.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä Surma-aho yrittää epätoivoisesti, pitäkää varanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme