Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityishenkilö huijasi kaupankäynnissä.

Vierailija
06.12.2013 |

Ostin tori.fi-palstalta matkarattaat ja mukaan en saanut luvattua jalkapeitettä ja sadesuojaa, kun olivat kuulemma unohtuneet autoon ja mies oli kuulemma töissä. Nainen kysyi osoitteeni ja lupasi postittaa perässä. Tästä on nyt 1,5 kk ja kahdesti olen jo huudellut perään. Ärsyttää. Voinko tehdä mitään enää asialle, muuta kuin harmitella itsekseni kyseistä epäluotettavaa kauppakumppania?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ossi Surma-aho vei multa 46€ saateri sentään!

Vierailija
2/24 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee rikosilmoitus ap, jos olet maksanut

- olen itse tehnyt keltaisen pörssin myynnistä 2 x rikosilmoituksen

- toinen oli afrikkalainen huijaava ja huijasi 500 e koirakaupassa olemattomalla koiralla

ja

- toinen suomalainen tamperelainen nainen- huijasi 250 e- työpaikan bonusrahani... en saanut rahojani, mutta tamperelainen rosvo jäi kiinni

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 17:09"]

Aina kannattaa tehdä rikosilmoitus.

[/quote]

Ei se mitään hyödytä.

Vierailija
4/24 |
07.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä suomalaisesta huijarista kannattaa tehdä rikosilmoitus-

t. tampereen huijarin kiikkiin saanut

Vierailija
5/24 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netin kautta voi tehdä ja kannattaakin

Poliisi.fi

Vierailija
6/24 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene soittelemaan ovikelloa.

Vierailija
7/24 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni käynyt samoin. Molemmilla kerroilla kysymyksessä oli Suomessa asuva vähemmistön edustaja (ei ruotsinsuomalainen, eikä somali). Ei voinut tehdä yhtään mitään, enkä onnistunut palauttamaan näitä tuotteita, joista toisessa oli särö ja toinen oli nukkavieru ja liian pieni kooltaan yleisesti käyttämästäni koko numerosta huolimatta. En siis saanut rahojani pois. Kauppojen arvo oli 50 eur ja 20 eur. Ei onnistunut palautukset ja nettihaukut tuli päälle kostoksi.

Vierailija
8/24 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neloselle tiedoksi, että ruotsinsuomalaiset ovat suomalaisia, jotka asuvat Ruotsissa. Heitä ei lasketa Suomen vähemmistöön kuuluviksi.

Vierailija
9/24 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minulla meni 135 euroa läppäriin, jota en koskaan saanut. Huijari oli myynyt samaa läppäriä sadoille ihmisille ja kusettanut kymppitonneja rahaa peliriippuvuuteensa. Moni teki rikosilmoituksen, itse en viitsinyt, koska tuskin niitä rahoja olisin koskaan takaisin saanut kuitenkaan.

Vierailija
10/24 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kannattaa tehdä rikosilmoitus.

Vierailija
11/24 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 17:03"]

Ja minulla meni 135 euroa läppäriin, jota en koskaan saanut. Huijari oli myynyt samaa läppäriä sadoille ihmisille ja kusettanut kymppitonneja rahaa peliriippuvuuteensa. Moni teki rikosilmoituksen, itse en viitsinyt, koska tuskin niitä rahoja olisin koskaan takaisin saanut kuitenkaan.

[/quote]

Nää on kyllä niitä diilejä joihin ei kannata tarttua. 135 euroa läppärin hintana?

Kuten vanha sanonta sanoo, jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, se yleensä on sitä.

Vierailija
12/24 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 17:15"]

[/quote]

Nää on kyllä niitä diilejä joihin ei kannata tarttua. 135 euroa läppärin hintana?

Kuten vanha sanonta sanoo, jos jokin on liian hyvää ollakseen totta, se yleensä on sitä.

[/quote]

Nii-in....olisihan se pitänyt arvata....mutta jälkiviisaana sitten tajusinkin sen äkkiä.

Vierailija
13/24 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet rikosilmoituksen ja vaadit kaupan purkua. Uskon että kummasti ne osat löytyvät nopeaan tahtiin kun sen teet.

Vierailija
14/24 |
06.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

oliko kys. myyjä oulusta?

Vierailija
15/24 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surma-aho Ossi iski taas, minä hölmö en tarkistanut kaverin tietoja, 120 euroa meni sen siliän tien.

Vierailija
16/24 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

rikosilmoitus tehtävä ehdottomasti, tämä sama nilviäinen huijaa jatkuvasti ja neuvoksi teille, googlatkaapa vaikka aina henkilö niin se voi jo paljastaa myyjästä paljon

Vierailija
17/24 |
03.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 23:34"]tee rikosilmoitus ap, jos olet maksanut

- olen itse tehnyt keltaisen pörssin myynnistä 2 x rikosilmoituksen

- toinen oli afrikkalainen huijaava ja huijasi 500 e koirakaupassa olemattomalla koiralla

ja

- toinen suomalainen tamperelainen nainen- huijasi 250 e- työpaikan bonusrahani... en saanut rahojani, mutta tamperelainen rosvo jäi kiinni
[/quote]

No tosta koirakaupasta kannattaa katsoa vaan peiliin

Vierailija
18/24 |
12.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen huijari on nyt liikkeellä tarjoten eri konserttien lippuja, joita ei sitten lähetäkkään, olkaa varovaisia jos eteen tulee Oskari Tuohiniemi niminen lippukauppias.

Vierailija
19/24 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos! Säästin ansiostasi reilu sata euroa!

Vierailija
20/24 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisia lainaten: Miten teille pitää promota näitä asioita, että jo pikku hiljaa alkaisitte oppia?! Vanhemmat neuvokaa lapsianne ja älkää itsekään maksako ennen kuin tuote on omissa käsisänne. Raha ja tavara vaihtumaan vain käsi käteen periaatteella ja testatkaa tuotetteet ennen maksua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kaksi