Kuinka lähellä puhuminen vastakkaisen sukupuolen
kanssa on normaalia? Metri, kaksi metriä etäisyyttä? Jos kyseesä työkaveri. Mietin olenko liian reviiritietoinen kun mun mielestä liian lähelle tuleminen häiritsee.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 14:57"]
Riippuu taustamelusta. Minuakin häiritsee jotkut liian lähelle änkeävät työkaverit, mutta tehtaalla on pakko tottua siihen, että keskustellaan suunnilleen nojaamalla toiseen ja huutamalla korvaan. Jos ei ole melua työpaikalla, niin sopii pysyä etäällä!
[/quote]no ei oo melua. Toimisto kyseessä
Riippuu täysin ihmisestä. Henkilökohtainen reviiri on täysin henkilökohtainen asia.
Huomaan, että itselläni se on noin 30cm, häiritsee, jos joku työntää naamansa sitä lähemmäksi minulle puhuessaan.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 16:27"]
30 cm on meeeeeelko lähellä :)
[/quote]
Juu niin onkin, itse puhun yleensä 1-1,5 metrin päästä. Mutta jos joku tulee tuota 30cm lähemmäs puhumaan, niin tuo alkaa olla rajana, että tuntuu jo epämukavalta ja tekee mieli vetäytyä itse taaemmas :) t ed
[quote author="Vierailija" time="06.12.2013 klo 16:27"]
30 cm on meeeeeelko lähellä :)
[/quote]
Se alkaa olla "saisikohan suudella..." -etäisyys tuo 30cm :D
Riippuu taustamelusta. Minuakin häiritsee jotkut liian lähelle änkeävät työkaverit, mutta tehtaalla on pakko tottua siihen, että keskustellaan suunnilleen nojaamalla toiseen ja huutamalla korvaan. Jos ei ole melua työpaikalla, niin sopii pysyä etäällä!