Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä ottaa päähän JUST nyt?

Vierailija
21.07.2006 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, kun olen syönyt laitan sen nukkumaan.

Ja en ole iskemässä oikeesti haarukalla jos kohta joku panikoi..

Vierailija
2/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkii vaan seinää ja pitää älämölöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sit vihaan menkkoja :(

Vierailija
4/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän lukea kirjaa ja mies tulee viereen puhumaan kännyynsä. Se ei KOSKAAN osaa ottaa huomioon että minulla ehkä on jätain tärkeämpää tekemistä. Tulee aina pupattamaan kun keskityn johonkin. Pitäisi varmaan sanoa että turpa kiinni, mutta loukkaantuu aina hirveästi. Sen omat jutut on aina ykkössijalla, oli asia mikä hyvänsä. Stanan kusipää.

Vierailija
5/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkasin kamat ja kaksoset kärryyn ja kun pääsin ulos, olikin alkanut satamaan.. Ja noihin peräkkäisiin kärryihin meil ei vielä ole sadesuojaa.. Yhdistelmät on mammalassa ja toiset rattaat auton perässä ja auto ei tietenkään pihassa... ARGH!

Vierailija
6/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 kuukausi takana, ainakin 2-3kk edessä. ulkona olen käynyt kuukauden aikana noin kerran viikossa sairaalareissulla. huoh...

Vierailija
7/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vettä sataa, mut sekä' än ei haittaa!

Vierailija
8/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vettä sataa, mut sekä' än ei haittaa!

Itseäni masentaa, se kun en saa liikkeelle noita kinttujani ja nytkin vauva puree niitä hampaattomalla suullaan

Vierailija
9/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupungille pitäisi lähteä, ja pitää vissiin mennä nakuna.

Vierailija
10/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselleni ostin karkkia, jota ajattelin syödä ihanasti kun tuo nukkuu ja lukea juorulehteä mutta ei tästä taida tulla yhtään mitään

Vierailija
11/11 |
21.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät vittu tajuu et mul on ollu laskut " ilmassa" kun on tullu rahat myöhässä! Ei vittu mene mun päähän tää saatanan juoppoja suosiva vitun sosiaalilaitos. Ja vitun demokratia, juopoille maksetaan kaikki ja vittu minä en saatana saa juuri mitään.

Ja sit ottaa aivoon lapsen isä (ex-avopuoliso), joka ei hoida mitään asioita. Ei elatusmaksuja, ei saa kirjojaan mihinkään jnejne. Ja nää kaikki sit vaikuttaa mun rahoihin.

No kohta sit varmaan asutaan teltassa kun ihana sossun täti maksoi 460¿ vuokrasta huimat 80 ¿.

ja oikeen kun mietin niin mua vituttaa yks satunnainen pano josta näköjään sain vittu vakipiinan! PRKL!

No koitetaan jaksaa raahautua eteenpäin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi