Mikä ottaa päähän JUST nyt?
Kommentit (11)
Potkii vaan seinää ja pitää älämölöä.
Yritän lukea kirjaa ja mies tulee viereen puhumaan kännyynsä. Se ei KOSKAAN osaa ottaa huomioon että minulla ehkä on jätain tärkeämpää tekemistä. Tulee aina pupattamaan kun keskityn johonkin. Pitäisi varmaan sanoa että turpa kiinni, mutta loukkaantuu aina hirveästi. Sen omat jutut on aina ykkössijalla, oli asia mikä hyvänsä. Stanan kusipää.
Pakkasin kamat ja kaksoset kärryyn ja kun pääsin ulos, olikin alkanut satamaan.. Ja noihin peräkkäisiin kärryihin meil ei vielä ole sadesuojaa.. Yhdistelmät on mammalassa ja toiset rattaat auton perässä ja auto ei tietenkään pihassa... ARGH!
1 kuukausi takana, ainakin 2-3kk edessä. ulkona olen käynyt kuukauden aikana noin kerran viikossa sairaalareissulla. huoh...
Vettä sataa, mut sekä' än ei haittaa!
Vierailija:
Vettä sataa, mut sekä' än ei haittaa!
Itseäni masentaa, se kun en saa liikkeelle noita kinttujani ja nytkin vauva puree niitä hampaattomalla suullaan
Kaupungille pitäisi lähteä, ja pitää vissiin mennä nakuna.
Itselleni ostin karkkia, jota ajattelin syödä ihanasti kun tuo nukkuu ja lukea juorulehteä mutta ei tästä taida tulla yhtään mitään
Eivät vittu tajuu et mul on ollu laskut " ilmassa" kun on tullu rahat myöhässä! Ei vittu mene mun päähän tää saatanan juoppoja suosiva vitun sosiaalilaitos. Ja vitun demokratia, juopoille maksetaan kaikki ja vittu minä en saatana saa juuri mitään.
Ja sit ottaa aivoon lapsen isä (ex-avopuoliso), joka ei hoida mitään asioita. Ei elatusmaksuja, ei saa kirjojaan mihinkään jnejne. Ja nää kaikki sit vaikuttaa mun rahoihin.
No kohta sit varmaan asutaan teltassa kun ihana sossun täti maksoi 460¿ vuokrasta huimat 80 ¿.
ja oikeen kun mietin niin mua vituttaa yks satunnainen pano josta näköjään sain vittu vakipiinan! PRKL!
No koitetaan jaksaa raahautua eteenpäin!
no, kun olen syönyt laitan sen nukkumaan.
Ja en ole iskemässä oikeesti haarukalla jos kohta joku panikoi..