Pissaatteko suihkussa?
Siinä kysymys. Pissaatteko suihkussa? Tai jopa lavuaariin?
Rennon suihkun alla on kiva lasketella pommacit lattiakaivoon mieluumin kuin vääntäytyä pöntölle. Mitenkä muilla?
Kommentit (30)
Niinkuin joku jo sanoi, niin siinä tapauksessa jos pissa on tuloillaan kesken suihkun / saunan. Onhan se kieltämättä ehkä hieman ällöttävää, mutta ällöttävältä se tuntuu märkänä istahtaa pöntöllekin.
Virtsassa voi olla paljon vaarallisia bakteereita, jopa Mrsa bakteereja. jatkakaa vaan myös valitsemallanne linjalla, mutta tehkää se vain kotonanne.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 22:17"]
Virtsassa voi olla paljon vaarallisia bakteereita, jopa Mrsa bakteereja. jatkakaa vaan myös valitsemallanne linjalla, mutta tehkää se vain kotonanne.
[/quote]
Terveen ihmisen virta on steriiliä.
Aina pissaan kun vaan olen varma että haju ei leviä muiden nenään. Tämä siis vieraissa paikoissa, kotona ei mitään väliä.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 22:06"]
Te jotka kakkaatte suihkussa niin korjaatteko sen paperilla pönttöön vai hajotatteko sen kovalla suihkun paineella lattiakaivon läpi?
[/quote]Paineella. Joskus joutuu vähän kantapäällä murjomaan jos on kovin kiinteää.
vain uimahallien, kuntosalien ja vastaavien suihkuissa. katson ettei kukaan huomaa. uimahallissa kyllä usein altaaseenkin.
Fontanellan aaltoaltaassa olen monesti jättänyt sinen yllätyspökäleen. Olen myös virtsannut ja runkannut porealtaaseen ja katsellut sen jälkeen kun teinitytöt hyppäävät poreeseen. Kiihottavaa.
M60
En enää ikinä käy uimahalleissa...
-Tyttönen
Tämä on typerä kysymys.
Vain wc pynttyyn pissa!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2013 klo 22:05"]
Eihän virtsa likaa, se noinkin puhdasta. Kyllähän se huomaa vessanpöntöistä, eihän niitä tarvitse koskaan pestä, aina kiiltelee valkoisina...
[/quote]
No jos vetää vessan aina pissimisen jälkeen, eikä koskaan kakkaa pönttöön.
Oletko huomannut, että vaikka laitat ihan puhdasta vettä ämpäriin ja annat olla pitkään, niin ämpäri limoittuu.
Virtsa on steriiliä, mitä nyt vähän bakteereja tarttuu iholta siinä vaiheessa, kun tulee ulos rakosta. (Paitsi jos on virtsatulehdus, niin sitten voi olla epästeriiliä)