Asuntolaina maksettu tänään pois, juhuu!
Nyt loppui asuntovelllisuus! Ihanaa! Muutettiin 10 vuotta sitten tänne maalle suureen taloon isolla tontilla, asutaan väljästi, 3 lasta, 2 koiraa, halpa talo ja tänään tosiaan saatiin itsemme velattomiksi! Ja hei, himpun vajaa nelikymppisiä ollaan kumpikin!
Kommentit (7)
Meillä viel varmaan 200v jäljellä... Eikä oo ees iso talo...
mä olin yli 40 v, kun otin ekan kerran asuntolainaa :) vielä 2 v maksettavaa jäljellä ja sitten on lähes 2000 €/kk enemmän rahaa käytettävissä. mutta mitä mä niillä, olen jo yli 50 v toinen jalka haudassa.
Onnea! Muistan tunteen jostain menneestä. Sittemmin ollaan myyty kyllä asunto ja muutettu vuokralle ja mukavaa on kyllä näinkin.
Onnea, kateeksi käy. Meillä molemmilla työt pääkaupungissa ja pakko asua 50 km etäisyydellä. Ollaan non 35v ja 200t e on vielä jäljellä maksua vaikkei mikään jättilukaali olekaan.
Samaa "odottaessa". Laina-aikaa jäljellä 8v ja silloin olisin 39v. Juuri rakennettu, kohtuullisen kokoinen omakotitalo asumuksena meille ideaalisella sijainnilla.
Tosin todellisuudessahan autolainaa tmv tulee tod.näk. tilalle asuntolainan lyhentyessä...
Voi vitsi käy niin kateeksi! Meillä vielä 200 tonttua jäljellä. Ehkä tuo päivä koittaa vielä meillekin. Voin vaan kuvitella tunteen.