En tajua, jo kolmas flunssa tänä syksynä
Koronan takia vielä tehostanut käsihygienan ja pidän turvavälit ja olen vähemmän sos. kontaktissa kuin normaalisti. Miten voi olla mahdollista?
Kommentit (6)
----karrageenin haitat tiedetään. Googlaile Joanne Tobacmann ja carrageenan, saat ne jutut, kun "hamsterin käsi saatiin turpoamaan karrageenilla" jne. Koe-eläimethän syntyvät terveinä ja ennen kun voidaan kehitellä parantavia lääkkeitä, niihin täytyy saada aikaan joku …
Mä olen ihan normaalisti kontakteissa muihin ihmisiin ja mulla ei ole ollut yhtäkään flunssaa koko vuonna.
Olen huomannut saman! Viimeiseen kolmeen vuoteen en ole ollut kipeä kertaakaan, mutta nyt kahden kuukauden sisällä on ollut kaksi lievää ja yksi ärhäkkä flunssa. Käyn kaupassa kaksi kertaa viikossa, muuten ollut vain kotitoimistolla/kotona ja ulkoilmassa. En keksi muuta, kuin että lapsen päiväkodista mukanaan tuomat pöpöt tarttuvat nyt jotenkin helpommin minuun. Ei ole vielä ollut koronaa, mutta vähän pelottaa onko tartunta vain ajan kysymys, kun näitä tulee nyt näin herkästi.
Vierailija kirjoitti:
Samaa ihmetellyt. Olen ollut pienessä flunssanpoikasessa jo neljä kertaa maaliskuun jälkeen. Mitä ihmettä. Ei siis kunnon tauteja vaan sellaisia parin päivän juuri ja juuri tuntuu -flunssa.
Sisäilmaongelmaa, allergiaa?
Samaa ihmetellyt. Olen ollut pienessä flunssanpoikasessa jo neljä kertaa maaliskuun jälkeen. Mitä ihmettä. Ei siis kunnon tauteja vaan sellaisia parin päivän juuri ja juuri tuntuu -flunssa.