Jos aivan yhtä kaunis nainen olisi blondina tai brunettena, kumpana olisi kauniimpi?
Tietty ihon sävy ja silmät kävisi siihen tukkaan.
Kommentit (64)
Eihän tähän voi vastata. Olen joskus vertaillut julkkiksia eri värisissä hiuksissa ja osa on parhaimmillaan tummana ja osa vaaleana. Scarlet Johansson sopii blondiksi ja Kim Kardashian tummaksi
Blondit on aina parempia ja seksikkäämpiä.
Kumpi painaa enemmän, kilo höyheniä vai kilo kiviä?
Vierailija kirjoitti:
Blondi on aina kaunis, mutta jos brunetella on isommat hinkit, hän on kauniimpi.
Riittänee perusteluksi tämäntasoisessa keskustelussa.
Oho. En uskonut sua ja googlasin "ruma blondi", no eihän sieltä mitään rumaa löytynytkään
.
Riippuu ihan naisesta. Dita von Teese esimerkiksi on luonnostaan blondi, mutta tummat hiukset pukevat häntä uskomattoman hyvin, en voi kuvitella häntä muuta kuin brunettena.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu. Angelica Jolie on kaunis tummana, mutta ei vaaleana.
Kun taas Emilia Clarkella just toisinpäin: https://i2-prod.mirror.co.uk/incoming/article8077734.ece/ALTERNATES/s61…
Charlize Theron todella mitäänsanomaton brunettena. Blondina kaunotar.
Tuo riippuu minusta aika monesta asiasta. Olen itse brunette, mutta mielestäni kaikille kauniille naisille ei sovi brune. Toisaalta kaikille kauniille naisille ei kyllä todellakaan sovi blondit hiukset vaikka ihon ja silmien väri säädettäisiin mätsäämään siihen blondiin. Ai kauheeta kun keksin kamalan esimerkin, mutta sanon sen kuitenkin. Olette varmasti nähneet joskus häikäisevän kauniin afrikkalaisen naisen. Oletteko koskaan nähneet häikäisevän kaunista afrikkalaista albiinoa? Niinpä... Ja kyllä se pätee muutenkin, itse olen aika kivannänöinen ja koittanut blondata. Näytti pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Riippuu ihan naisesta. Dita von Teese esimerkiksi on luonnostaan blondi, mutta tummat hiukset pukevat häntä uskomattoman hyvin, en voi kuvitella häntä muuta kuin brunettena.
Onhan tumma dramaattisempi.
Sehän riippuu ihan henkilöstä ja omista väreistä kumpi sopii paremmin. Minusta on typerän näköistä, kun vaaleat suominaiset värjäävät tumman tukan ja tummat kulmat ja ruskettavat naamansa. Sitten luulevat ilmeisesti näyttävänsä joltain latinoilta.
Minä olen alkanut pitää pohjoismaisen näköisistä naisista. Vaaleat hiukset ja vaaleanharmaat tai siniset silmät. Olen kyllästynyt kaikkiin kim kardashian-klooneihin!
Selena, aivan uskomattoman kaunis blondina. Ei olis kyllä uskonut.
https://www.google.com/search?q=selena+gomez+blonde+hair&oq=selena+gome…
Ap
Punapäänä! Se on kaunein hiusväri. Harmi, että itse olen brunette, jolle tuo väri ei sovi ollenkaan.
Riippuu piirteistä. Hienopiirteinen, keijukaismainen ja herkkä kauneus korostuu vaalealla tukalla mutta tummana helposti muuttuu valjuksi ja tavalliseksi. Vahvat, sensuellit piirteet voivat olla hyvännäköiset myös vaalealla tukalla, mutta helposti näyttävät vähän tekemällä tehdyltä, koska harva tummasilmäinen ja -kulmakarvainen on luonnostaan vaalea eli tumma sopii paremmin. Poikkeuksiakin toki on ja lopulta tosiaan kasvoista kiinni, mikä sopii parhaiten.
Itselläni on tummat silmät ja kulmakarvat, kalpea pisamainen iho ja luonnostaan kullanvaalea tukka. Värjäsin teininä monta vuotta tummaksi, joka sopi kyllä hyvin, mutta hukuin enemmän massaan. Nykyään viihdyn luonnollisessa värissäni ja saan paljon kehuja eksoottisesta yhdistelmästä.
Toimii mielestäni toiseenkin suuntaan, eli vaaleat silmät, lämpimän sävyinen iho ja tumma tukka näyttävät todella eksoottiselta ainakin silloin, kun ne ovat luonnolliset.
Vastauksena varsinaiseen kysymykseen, riippuu piirteistä ja värityksestä, jopa pukeutumistyylistä.
Selkeästi latinopiirteiset tai afrikkalaistaustaiset kauniit naiset näyttävät paremmalta tummassa tukassa - vaikka toisaalta Beyoncelle ja JLolle käy se hunajanvaalea aika hyvin. Hmm. Kardashianit taas näyttävät blondeina todella halvoilta.
Joku mainitsi Emilia Clarken, joka on luonnostaan tummatukkainen, ja täytyy sanoa että hän on siinä värissä aika tavallinen mutta blondina khaleesina aivan upea. Jos miettii GoTin Cerseitä, häntäkin tumma tukka varmaan vanhentaisi jonkun verran.
Vaalea sopii ehkä sellaiseen "naiselliseen" kauneuteen, johon kuuluvat suuret silmät, ruusunnuppusuu ja pienet kasvot. Sitten taas jos on yhtään "miehisempiä" piirteitä kuten pidempi leuka, vahvemmat kulmat tai isompi nenä, tumma toimii yleensä paremmin. Dramaattinen väri sopii dramaattiseen kauneuteen. Jos otetaan esimerkiksi vaikka GoTin Red Woman, hänet voisi helposti kuvitella tummana mutta vaaleana ei oikein. Samoin vaikkapa Cher. Ja Danyn nukkemaiseen kauneuteen sopii paremmin blondi, samoin kuin Cersein klassisille kasvoille.
...itse olen ihan tavallinen nykerönenäinen ja pyöreäpäinen suomalainen, joka värjää maantienväristä tukkaansa tummemmaksi. Ehkä pitäisi siirtyä vaaleampaan! :D
Ei taas tätä iänikuista jankkausta.
Blondit ovat kauniimpia myös tieteellisesti todistettuna.